Niin vaan Hankkijan pomot on tehnyt taas hyviä päätöksiä.. Taas yksi myymälä sulkee ovensa. Koskahan tanskalaiset omistajat alkavat kyseenalaistaa johtajien päätöksiä ja visioita tulevaisuudesta.. Vaihtoon kaikki johtajat alueen myyntipäälliköstä lähtien.
Vastaukset 19
- Anonyymi
Vääriä valintoja persilleen menneet työntekijä valinnat, ymmärryksen puute mikä myy milloinkin, hyvä myyjä osaa myydä, ei oota en tiedä linjalla kun mennään niin asiakas äänestää jaloillaan, onhan se surkeaa että maatalous pitäjästä jossa paljon lehmiä ja hevosia loppuu maatalouskauppa, sitä en tiedä pitääkö tuo loppuminen täysin paikkaansa, onko ollut lehdessä tai mistä tieto?
- Anonyymi00019
porin hankkia etenkin puutarha kaipaa uutta päällikköä on mennyt huonoksi
- Anonyymi
Kalajoen myymäläkö loppuu vai koko ketju? Milloin?
- Anonyymi
Aivan kaikki. Hesarissa oli juttu. Sulkevat myös Erottajan ja Mannerheimintien myymälät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan kaikki. Hesarissa oli juttu. Sulkevat myös Erottajan ja Mannerheimintien myymälät.
Luitko ilman laseja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luitko ilman laseja.
Oli minulla kaksi grogilasia edessäni, kun tuota luin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JepJep. Merijärven market säilyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JepJep. Merijärven market säilyy.
Säilyykö Hankkija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säilyykö Hankkija.
Ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei
Taidat narrata
- Anonyymi00010
Kuluttuja myynti loppuu, pelkästään maajussit palvellaan. Ei ole ainoa Hankkijan myymälä jolle näin käy..
- Anonyymi00011
Mitähän tuo tarkoittaa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitähän tuo tarkoittaa.
Ota selvää
- Anonyymi00014
Aivan hölmöä Kalajoelle ei jää yhtään maatalouskauppa.
- Anonyymi00015
Juntit tilatkoon verkkokaupasta.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kaikkia ei saa verkkokaupasta ja/tai toimituskulut maksaa saman verran kuin tuotteet. Lopeta olemasta typerä.
- Anonyymi00018
Tuulimyllyn pyörittäjien kylät kuihtuu, pakenee ken voi..Tulevaisuus on synkkä, näin on päätetty, aina kun tuulikoijari tahtoo palan Suomalaista luontoa rai...tavaksi.. Ihmiset kaipaa ympärilleen kauneutta, luontoa, turvallisuutta, mahdollisuutta vaikuttaa asioihin, saasteettomuutta, hiljaisuutta, terveellistä ympäristöä, vapautta liikkua lähimetsissä, omaisuudensuojaa, uskoa tulevaisuuteen..
Niin, paikalliset asukkaat, huomioidaanko heidät päätöksenteossa, ei vain turistit. - Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Rupsautit sitten reilummin..
- Anonyymi00021
Ei se haittaa.
Matkailutuloa on kymmeniä, satoja miljoonia vuodessa - ja koululaisten lomien siirrolla verotulot vaan lisääntyy??
Muutaman kauppaliikkeen lopettaminen ei haittaa. Ei ne turistit kuitenkaan olisi käynyt Hankkijalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493