Niin vaan Hankkijan pomot on tehnyt taas hyviä päätöksiä.. Taas yksi myymälä sulkee ovensa. Koskahan tanskalaiset omistajat alkavat kyseenalaistaa johtajien päätöksiä ja visioita tulevaisuudesta.. Vaihtoon kaikki johtajat alueen myyntipäälliköstä lähtien.
Hankkija loppuu
15
1581
Vastaukset
- Anonyymi
Vääriä valintoja persilleen menneet työntekijä valinnat, ymmärryksen puute mikä myy milloinkin, hyvä myyjä osaa myydä, ei oota en tiedä linjalla kun mennään niin asiakas äänestää jaloillaan, onhan se surkeaa että maatalous pitäjästä jossa paljon lehmiä ja hevosia loppuu maatalouskauppa, sitä en tiedä pitääkö tuo loppuminen täysin paikkaansa, onko ollut lehdessä tai mistä tieto?
- Anonyymi
Kalajoen myymäläkö loppuu vai koko ketju? Milloin?
- Anonyymi
Aivan kaikki. Hesarissa oli juttu. Sulkevat myös Erottajan ja Mannerheimintien myymälät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan kaikki. Hesarissa oli juttu. Sulkevat myös Erottajan ja Mannerheimintien myymälät.
Luitko ilman laseja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luitko ilman laseja.
Oli minulla kaksi grogilasia edessäni, kun tuota luin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan kaikki. Hesarissa oli juttu. Sulkevat myös Erottajan ja Mannerheimintien myymälät.
JepJep. Merijärven market säilyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JepJep. Merijärven market säilyy.
Säilyykö Hankkija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säilyykö Hankkija.
Ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei
Taidat narrata
- Anonyymi00010
Kuluttuja myynti loppuu, pelkästään maajussit palvellaan. Ei ole ainoa Hankkijan myymälä jolle näin käy..
- Anonyymi00011
Mitähän tuo tarkoittaa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitähän tuo tarkoittaa.
Ota selvää
- Anonyymi00014
Aivan hölmöä Kalajoelle ei jää yhtään maatalouskauppa.
- Anonyymi00015
Juntit tilatkoon verkkokaupasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488