Nyt vietetään polyamoriaviikkoa ja sunnuntaina -päivää. Mitä ajatuksia tämä herättää ikävöivissä?💞💕❤️💓
Polyamoriaviikko ja -päivä
14
208
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kadehdin näitä miehiä. Jos minulla oli kotoa lupa rakastaa ja rakastella kahta naista, ampaisisin tästä välittömästi kaivattuni luo. 😍🥵❤️
- Anonyymi
Eikö nämä polysuhteet ole yleensä sellaisia, että naisella on monta miestä ja/tai naista ja mies saa lähinnä hengailla mukana ja katsella päältä, jos kiinnostaa? Tasa-arvo ei oikein toteudu.
- Anonyymi
Ookko aivan varma,että kaivattusi olisi mielissään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookko aivan varma,että kaivattusi olisi mielissään .
No kyllä, jossei sen ukko oo kotona😂🥰
- Anonyymi
Jokainen tehköön kuten haluaa ja oikeaksi sekä omakseen tuntee mutta ite en pystyisi jakamaan miestä kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Nyt ja joka vuosi on puolisouskollisuuden, yksiavioisuuden ja rakkauden vuosi. Juhlitaan oikeaa rakkautta ja uskollisuutta, koska ne on hyviä asioita.
- Anonyymi
Ei liikuta mitenkään. Ei liity omaan elämään, muut saa tehdä elämällään mitä lystäävät, kunhan eivät satuta ketään.
- Anonyymi
Ei liity omaan elämään yhtään nuo jutut eikä tuollaiset suhteet. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.
- AnonyymiUUSI
Ihan vapaasti vaan jos ilmineeraavat sen jotenkin kuten sosiaalisessa mediassa mitä ovat miehiään/naisiaan ettei kukaan polta näppejään ja pilaa psyykettään.
- AnonyymiUUSI
Lisään.Saa turhaan mustiksia kimppuunsa.
- AnonyymiUUSI
Harmi, kun tähän ei saa tägättyä yhtä miestä.
- AnonyymiUUSI
No sitä etten taida ymmärtää tätä suhdetyyppiä. Miten se toimii jne. Luulin ymmärtäväni ja olin ihan kiinnostunut, olisin halunnut tietää lisää siitä kaivatultani. Mutta hän tuntui menevän ihan lukkoon asian kanssa. Vaikka itse oli siitä mulle vihjaillut. Täytyy kysellä joskus joltain toiselta sitten.
Naiselta - AnonyymiUUSI
Ei ole minun juttu. Olen yhden miehen nainen.
- AnonyymiUUSI
Yliarvostettu "suhdemuoto". Näissä tyyypeissä haiskahtaa ahneus/impulsiivisuus, epämääräinen moraali, manipulointi sekä toisaalta toisessa ääripäässä tunnekylmyys ja välttelevä käytös. Kyvyttömyys luopua asioista ja ihmisistä, ei kerro hyvää ihmisen resilienssistä ja tunnetaidoista. Myös kaksinaismoralismi löytyy, erilaiset säännöt eri sukupuolille jne. En arvosta, en ihaile enkä erityisemmin halua tän tyyppisiä lähipiiriini.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"488683Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1465013Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset924780Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään83792Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m813398Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta483303- 272840
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä332662Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html322533Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv882513