Nyt vietetään polyamoriaviikkoa ja sunnuntaina -päivää. Mitä ajatuksia tämä herättää ikävöivissä?💞💕❤️💓
Polyamoriaviikko ja -päivä
17
308
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kadehdin näitä miehiä. Jos minulla oli kotoa lupa rakastaa ja rakastella kahta naista, ampaisisin tästä välittömästi kaivattuni luo. 😍🥵❤️
- Anonyymi
Eikö nämä polysuhteet ole yleensä sellaisia, että naisella on monta miestä ja/tai naista ja mies saa lähinnä hengailla mukana ja katsella päältä, jos kiinnostaa? Tasa-arvo ei oikein toteudu.
- Anonyymi
Ookko aivan varma,että kaivattusi olisi mielissään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookko aivan varma,että kaivattusi olisi mielissään .
No kyllä, jossei sen ukko oo kotona😂🥰
- Anonyymi
Jokainen tehköön kuten haluaa ja oikeaksi sekä omakseen tuntee mutta ite en pystyisi jakamaan miestä kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Nyt ja joka vuosi on puolisouskollisuuden, yksiavioisuuden ja rakkauden vuosi. Juhlitaan oikeaa rakkautta ja uskollisuutta, koska ne on hyviä asioita.
- Anonyymi
Ei liikuta mitenkään. Ei liity omaan elämään, muut saa tehdä elämällään mitä lystäävät, kunhan eivät satuta ketään.
- Anonyymi
Ei liity omaan elämään yhtään nuo jutut eikä tuollaiset suhteet. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.
- Anonyymi
Ihan vapaasti vaan jos ilmineeraavat sen jotenkin kuten sosiaalisessa mediassa mitä ovat miehiään/naisiaan ettei kukaan polta näppejään ja pilaa psyykettään.
- Anonyymi
Lisään.Saa turhaan mustiksia kimppuunsa.
- Anonyymi
Harmi, kun tähän ei saa tägättyä yhtä miestä.
- Anonyymi
No sitä etten taida ymmärtää tätä suhdetyyppiä. Miten se toimii jne. Luulin ymmärtäväni ja olin ihan kiinnostunut, olisin halunnut tietää lisää siitä kaivatultani. Mutta hän tuntui menevän ihan lukkoon asian kanssa. Vaikka itse oli siitä mulle vihjaillut. Täytyy kysellä joskus joltain toiselta sitten.
Naiselta - Anonyymi
Ei ole minun juttu. Olen yhden miehen nainen.
- Anonyymi
Yliarvostettu "suhdemuoto". Näissä tyyypeissä haiskahtaa ahneus/impulsiivisuus, epämääräinen moraali, manipulointi sekä toisaalta toisessa ääripäässä tunnekylmyys ja välttelevä käytös. Kyvyttömyys luopua asioista ja ihmisistä, ei kerro hyvää ihmisen resilienssistä ja tunnetaidoista. Myös kaksinaismoralismi löytyy, erilaiset säännöt eri sukupuolille jne. En arvosta, en ihaile enkä erityisemmin halua tän tyyppisiä lähipiiriini.
- Anonyymi00017UUSI
Täysin samaa mieltä. Lisäisin vielä, että kesken kasvaneita ihmisiä, jotka ovat lapsena jääneet ilman rakkautta ja rajoja. Heille on kaikki sallittua, mutta usein ei kumppanille, joka, sidotaan kotiin tiukasti. Vastenmielinen asetelma kokonaisuudessaan.
- Anonyymi00018UUSI
Jokainen tykkää mistä tykkää. Itsrlleni ei tuo polyamoria käy, kun en edes ihastu useampaan kerralla, saati rakastu.
- Anonyymi00019UUSI
Ihmiset ovat sekaisin päästään!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1604723Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville744521Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.143616Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1363222- 1922938
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa401855- 741604
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621535Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211311IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih191222