Meidän häihin ei sitten tule yksikään sun lähipiiristä

Anonyymi-ap

Koko sun lähipiiri vihaa ja halventaa mua. Oot puhunut jopa tuttuja IRL vihaamaan mua, katsovat minua kieroon, ennen olivat ystävällisiä.

15

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ai meinaat varastaa Veeran toiselta mieheltä ..🤣
      Onnea projektiin kani

• Anonyymi
        UUSI

Niin sinähän sen miehen oot sille omien preferenssiesi varjossa valinnut. Ei siinä oo tainnut Veeran mielipidettä kysynyt, kun koko porukka on lähtenyt miestä valitsemaan hänelle. Helppo nakki, kun omistaa jo toisen sydämen.

• Anonyymi
      UUSI

Ja miksi edes haluaisit mennä mun kans naimisiin jos ajattelet että oon puhunut tuttuja ympäri vihaamaan sua? Ihmettelen vaan. Pakkohan minunkin on ollut joillekin ystävilleni avautua tilanteestamme, vaikka luuletkin etten ole kenellekään puhunut. Ei ihminen pysty kaikkea pitämään sisällään. Vanhemmilleni ja sisaruksilleni en kyllä kertoisi koskaan, en IKINÄ! Ja totta on, että häihimme (mitä ei koskaan tule, mutta ajatusleikkinä) ei tulisi varmaan ketään minun lähipiiristä. Hyväksyntää ei tulisi vanhemmilta, sisaruksilta eikä parhaimmilta ystäviltänikään. Tuskin mistään. Mutta onneksi tätä ei tarvi miettiäkään enempää, kun mitään häitä saati mitään seurusteluakaan edes ei koskaan tule :)

• Anonyymi
        UUSI

Koska ihmisellä voi olla muitakin hyviä ominaisuuksia ja persoonallisuuden piirteitä kuin tuo ainainen halventaminen ja sekoilu.

• Anonyymi
      UUSI

Haaveita naimisiinmenosta monella..ei tuke koskaan toista kertaa tapahtumaan.

• Anonyymi
      UUSI

Jos kerran toista haukkuu ympäri kyliä niin ei mitään häitä ei.

• Anonyymi
      UUSI

Ohii

• Anonyymi
      UUSI

Ja sinäkö et ole tehnyt yhtään mitään väärin?

• Anonyymi
      UUSI

Synny ny nynny

• Anonyymi
      UUSI

mistä häistä selität mua et sais naimisiin kanssasi koskaan asiat meni jo pitkin vttuja kaikella tavalla loppuelämä silkkaa toipumista siitä ja ne muut ,ne mä väistän niinku aina ennenkin tiedoksi vain hyssyttelijöille tämä

• Anonyymi
      UUSI

Olet vainoharhainen. En ole sinusta puhunut mitään pahaa lähipiirille, en perheelle, sukulaisille, ystäville tai miehelleni. Pitävät sua ihan harmittomana kaverina, mun puolituttuna.

Yhdelle ainoalle yhteiselle ystävälle lipsautin, että olen vähän huolestunut susta, kun sulla on ollut rankkaa (ei minuun liittyen). Hän vähän huolestui ja se saattaa näkyä käytöksessä, jos olette kohdanneet.

Kuin hänelle

• Anonyymi
      UUSI

Totuus. En kehtaisi alttarille astella sinun kanssasi
      joten älä stressaa, häitä tai mitään muutakaan ei tule.

• Anonyymi
      UUSI

JOS menisin joskus naimisiin niin mulle riittää ihan vaan vaikka maistraatissa pappi tmv vastaava mukana ja se pakollinen todistaja/ todistajat. En ole mikään suurien häiden kannattaja. Pääasia että vihittävät on paikalla ja ovat tosissaan sitoutumassa. Rakkaus on pääasia. (Näin sivusta vaan kommentoin)

• Anonyymi
      UUSI

Meidän häät?

hähähähähähä.........................

https://m.youtube.com/watch?v=Ef_4SHKmciE

• Anonyymi
      UUSI

Liikaa ikäeroa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      143
      6008
    2. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      158
      3102
    3. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      432
      3057
    4. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2354
    5. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      51
      2233
    6. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      76
      1953
    7. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      15
      1945
    8. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      79
      1573
    9. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      14
      1204
    10. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      11
      1148
    Aihe