Koko sun lähipiiri vihaa ja halventaa mua. Oot puhunut jopa tuttuja IRL vihaamaan mua, katsovat minua kieroon, ennen olivat ystävällisiä.
Meidän häihin ei sitten tule yksikään sun lähipiiristä
15
194
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ai meinaat varastaa Veeran toiselta mieheltä ..🤣
Onnea projektiin kani- AnonyymiUUSI
Niin sinähän sen miehen oot sille omien preferenssiesi varjossa valinnut. Ei siinä oo tainnut Veeran mielipidettä kysynyt, kun koko porukka on lähtenyt miestä valitsemaan hänelle. Helppo nakki, kun omistaa jo toisen sydämen.
- AnonyymiUUSI
Ja miksi edes haluaisit mennä mun kans naimisiin jos ajattelet että oon puhunut tuttuja ympäri vihaamaan sua? Ihmettelen vaan. Pakkohan minunkin on ollut joillekin ystävilleni avautua tilanteestamme, vaikka luuletkin etten ole kenellekään puhunut. Ei ihminen pysty kaikkea pitämään sisällään. Vanhemmilleni ja sisaruksilleni en kyllä kertoisi koskaan, en IKINÄ! Ja totta on, että häihimme (mitä ei koskaan tule, mutta ajatusleikkinä) ei tulisi varmaan ketään minun lähipiiristä. Hyväksyntää ei tulisi vanhemmilta, sisaruksilta eikä parhaimmilta ystäviltänikään. Tuskin mistään. Mutta onneksi tätä ei tarvi miettiäkään enempää, kun mitään häitä saati mitään seurusteluakaan edes ei koskaan tule :)
- AnonyymiUUSI
Koska ihmisellä voi olla muitakin hyviä ominaisuuksia ja persoonallisuuden piirteitä kuin tuo ainainen halventaminen ja sekoilu.
- AnonyymiUUSI
Haaveita naimisiinmenosta monella..ei tuke koskaan toista kertaa tapahtumaan.
- AnonyymiUUSI
Jos kerran toista haukkuu ympäri kyliä niin ei mitään häitä ei.
- AnonyymiUUSI
Ohii
- AnonyymiUUSI
Ja sinäkö et ole tehnyt yhtään mitään väärin?
- AnonyymiUUSI
Synny ny nynny
- AnonyymiUUSI
mistä häistä selität mua et sais naimisiin kanssasi koskaan asiat meni jo pitkin vttuja kaikella tavalla loppuelämä silkkaa toipumista siitä ja ne muut ,ne mä väistän niinku aina ennenkin tiedoksi vain hyssyttelijöille tämä
- AnonyymiUUSI
Olet vainoharhainen. En ole sinusta puhunut mitään pahaa lähipiirille, en perheelle, sukulaisille, ystäville tai miehelleni. Pitävät sua ihan harmittomana kaverina, mun puolituttuna.
Yhdelle ainoalle yhteiselle ystävälle lipsautin, että olen vähän huolestunut susta, kun sulla on ollut rankkaa (ei minuun liittyen). Hän vähän huolestui ja se saattaa näkyä käytöksessä, jos olette kohdanneet.
Kuin hänelle - AnonyymiUUSI
Totuus. En kehtaisi alttarille astella sinun kanssasi
joten älä stressaa, häitä tai mitään muutakaan ei tule. - AnonyymiUUSI
JOS menisin joskus naimisiin niin mulle riittää ihan vaan vaikka maistraatissa pappi tmv vastaava mukana ja se pakollinen todistaja/ todistajat. En ole mikään suurien häiden kannattaja. Pääasia että vihittävät on paikalla ja ovat tosissaan sitoutumassa. Rakkaus on pääasia. (Näin sivusta vaan kommentoin)
- AnonyymiUUSI
Meidän häät?
hähähähähähä.........................
https://m.youtube.com/watch?v=Ef_4SHKmciE - AnonyymiUUSI
Liikaa ikäeroa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1436008
- 1583102
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4323057- 262354
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv512233Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo761953Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m151945- 791573
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141204Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍111148