Täällä kovimpia palstatervaskantoja?
Ketkä ovat
78
626
Vastaukset
Xliner ja Jasu ainakin ovat molemmat kovia luita (hyvällä tavalla). Miehistä en osaa sanoa.
- Anonyymi
Ei aina hyvällä tavalla. Riippuu kelle vastaavat ja haluavatko tahallaan satuttaa ja olla ilkeitä. On nähty sinäkin pahaa puolta. Ja puuttuvat vähän kaikkeen täällä ja kierolla tavalla. Mutta se on ollut mun kokemus eikä pahalla vaan ihan rehellisesti. Kaikille voisi olla asiallinen ja ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aina hyvällä tavalla. Riippuu kelle vastaavat ja haluavatko tahallaan satuttaa ja olla ilkeitä. On nähty sinäkin pahaa puolta. Ja puuttuvat vähän kaikkeen täällä ja kierolla tavalla. Mutta se on ollut mun kokemus eikä pahalla vaan ihan rehellisesti. Kaikille voisi olla asiallinen ja ihminen.
Sinäkin=sitäkin puolta siis:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahallaan satutan vain satuttajia. Muita ei ole tarve satuttaa. Usko tai älä, no et varmaan usko. So what. Ei pahalla sekään etten piittaa.
Jasu - Anonyymi
Miehistä Palstakamu. Mun mielestä, muista anonyymit ehkä kun ei oikein niistä pysty identifioimaan ketään.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahallaan satutan vain satuttajia. Muita ei ole tarve satuttaa. Usko tai älä, no et varmaan usko. So what. Ei pahalla sekään etten piittaa.
JasuEn sanonut pahalla vaan rehellisesti miten olen itse huomannut. Tiedän että joillekin olet mukava mutta joillekin aika sydämetön vaikka ei aina syytä. Mutta vain minun mp ja olin rehellinen en halunnut satuttaa. Koska en ole sellainen. Joten ei tarvitse suuttua. Ei pidä kysyä tämmöisiä ihmisten jos ei voi tai saa rehellisesti vastata sitten. Tai tämä oli kompa saada täällä sitten taas jotain taistelua. Luulin että voi kertoa miltä tuntuu. Ehkä pitäisi vaan valehdella tai olla hiljaa. Mutta pahaa en tarkoittanut sanoin että riippuu ihmisestä. Joskus voi ymmärtää myös eriäviä mielipiteitä eikä hyökätä. Helppoa on olla kiva niille jotka aina samaa mieltä kaikesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sanonut pahalla vaan rehellisesti miten olen itse huomannut. Tiedän että joillekin olet mukava mutta joillekin aika sydämetön vaikka ei aina syytä. Mutta vain minun mp ja olin rehellinen en halunnut satuttaa. Koska en ole sellainen. Joten ei tarvitse suuttua. Ei pidä kysyä tämmöisiä ihmisten jos ei voi tai saa rehellisesti vastata sitten. Tai tämä oli kompa saada täällä sitten taas jotain taistelua. Luulin että voi kertoa miltä tuntuu. Ehkä pitäisi vaan valehdella tai olla hiljaa. Mutta pahaa en tarkoittanut sanoin että riippuu ihmisestä. Joskus voi ymmärtää myös eriäviä mielipiteitä eikä hyökätä. Helppoa on olla kiva niille jotka aina samaa mieltä kaikesta.
Mä en edes ajattele noin. Reagoin siihen miten mulle asiat esitetään, en siihen kuka ne esittää. Kannattaa tarkistaa myös oma ilmaisunsa, ennen kun ottaa toisen kohteeksi.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en edes ajattele noin. Reagoin siihen miten mulle asiat esitetään, en siihen kuka ne esittää. Kannattaa tarkistaa myös oma ilmaisunsa, ennen kun ottaa toisen kohteeksi.
JasuEikä tarvi olla samaa mieltä. Mä jopa tyklään enemmän niistä jotka on omaa mieltään, muttei vänkytä kuten jotkut tekee minun mielipiteeni yli.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tarvi olla samaa mieltä. Mä jopa tyklään enemmän niistä jotka on omaa mieltään, muttei vänkytä kuten jotkut tekee minun mielipiteeni yli.
JasuEttä sikäli havainnot minusta on todella vain lukijan ja kokijan omia mutuja. Ei kuten asioihin suhtaudun.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sikäli havainnot minusta on todella vain lukijan ja kokijan omia mutuja. Ei kuten asioihin suhtaudun.
JasuJa tämä kantani perustuu itsetuntemukseeni, ei muiden oletuksiin ajatuksistani tai tavoistani täällä keskustella.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tarvi olla samaa mieltä. Mä jopa tyklään enemmän niistä jotka on omaa mieltään, muttei vänkytä kuten jotkut tekee minun mielipiteeni yli.
JasuVoi kun säkin joskus oppisit olemaan vänkyttämättä.
Anonyymi kirjoitti:
En sanonut pahalla vaan rehellisesti miten olen itse huomannut. Tiedän että joillekin olet mukava mutta joillekin aika sydämetön vaikka ei aina syytä. Mutta vain minun mp ja olin rehellinen en halunnut satuttaa. Koska en ole sellainen. Joten ei tarvitse suuttua. Ei pidä kysyä tämmöisiä ihmisten jos ei voi tai saa rehellisesti vastata sitten. Tai tämä oli kompa saada täällä sitten taas jotain taistelua. Luulin että voi kertoa miltä tuntuu. Ehkä pitäisi vaan valehdella tai olla hiljaa. Mutta pahaa en tarkoittanut sanoin että riippuu ihmisestä. Joskus voi ymmärtää myös eriäviä mielipiteitä eikä hyökätä. Helppoa on olla kiva niille jotka aina samaa mieltä kaikesta.
Kyllä Jasu on ainakin mua kohtaan ollut mukava, vaikka ei olla aina samaa mieltä kaikesta.
Jasu tais olla ensimmäisiä, jotka ylipäätään vastas mitään mihinkään, kun aloin kirjoittaa täällä.
Minusta se, että suhtautuu tulokkaisiin hyväksyvästi on aika paljon.
Lähtökohtaisesti Jasu on ollut ennakkoluuloton ja siihen ei moni pysty.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun säkin joskus oppisit olemaan vänkyttämättä.
Ei mun tarvi vänkyttää jollet itse tee aloitetta siihen. Kannattaa se minunkin kanta ottaa vastaan yhtä avoimesti, kun otat omasikin. Sitten päästään yhteistyöhön joka toimii. Toki jos on sellainen asenne valmiiksi, että suuttuu kaikusta erilaisista tyyleistä ja tavoista ilmaista itseään, niin eihän se vika ole silloin minussa tai tousessa, vaan omassa tyylissä ja asenteessa suuttua kun ilmaisuasu ei miellytä.
En voi auttaa, se jää kokijan omille harteille prosessoida asennettaan.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun tarvi vänkyttää jollet itse tee aloitetta siihen. Kannattaa se minunkin kanta ottaa vastaan yhtä avoimesti, kun otat omasikin. Sitten päästään yhteistyöhön joka toimii. Toki jos on sellainen asenne valmiiksi, että suuttuu kaikusta erilaisista tyyleistä ja tavoista ilmaista itseään, niin eihän se vika ole silloin minussa tai tousessa, vaan omassa tyylissä ja asenteessa suuttua kun ilmaisuasu ei miellytä.
En voi auttaa, se jää kokijan omille harteille prosessoida asennettaan.
JasuIlmaisutyyli ja asu on kutakin persoonaa, siitä on turha suuttua ja ottaa kiusaamisena. Kiusaamista on roikkua sättimässä muitten tyyliä elää ja ilmaista itseään.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmaisutyyli ja asu on kutakin persoonaa, siitä on turha suuttua ja ottaa kiusaamisena. Kiusaamista on roikkua sättimässä muitten tyyliä elää ja ilmaista itseään.
JasuMä en hillu täällä muitten perässä kritisoimassa heitä ja persoonaansa tai tee päänaukomis ketjuja henkilöhyökkien kuten eräät ammattiloukkaantujat tekee. Väittävät, että mä haluan viimeisen sanan, vaikka itse ovat niitä jotka sen haluaa ja sitten hiertää kun mä yritän viitseliäisyyttäni ratakiskoa käyttäen selittää tarkoitustani tai sanojeni taustoja. Ei, ei kelpaa kun sekin on ilkeää.
Kivaa olisi kun antaisin aina periksi ja tyytyisin toisen ylijyrättäväksi. Sori, ei tuu tapahtuu.
Jasu - Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kyllä Jasu on ainakin mua kohtaan ollut mukava, vaikka ei olla aina samaa mieltä kaikesta.
Jasu tais olla ensimmäisiä, jotka ylipäätään vastas mitään mihinkään, kun aloin kirjoittaa täällä.
Minusta se, että suhtautuu tulokkaisiin hyväksyvästi on aika paljon.
Lähtökohtaisesti Jasu on ollut ennakkoluuloton ja siihen ei moni pysty.Niin, sinä et yritä ylijyrätä muita vaikka olisitkin eri mieltä. Sinua kohtaan ei tarvitse olla suojakuoria ja sapeleita, että saa olla itsensä ja omaa mieltään. Silloin mä huomaan sinusta, että sä kunnioitat toisen erilausta näkemystä, etkä yritä muokata ja lannistaa sitä.
Silloin olen avoinsinua kohtaan ja valmis ottamaan korjauskehoituksiakin vastaan, koska et käytä niitä talloaksesi vaan avartaaksesi näkökulmaani.
Se toimii.
Jasu
- Anonyymi
tervaskanto eli joku ikivanha puu jonka älykkyys on noin 0kl,1 SETA-asteikolla ja parta kasvsa kuin PERINTEISELLÄ piiskaavalla ilkeällä joulupukukilla, eli paholainen?
Oikeasti näin pystyssä seisovia keloja ja kaikkia kun ajelin pikkupoikana isän vanhalla mopolla mtsäautoteitä, luvattomasti tietysti, mutta niin eivät metsän omistajat, tut sillei välitä kun tutut pojat jotain poristelevät.
... niin tervaskanto=arvoton mies.. Yxäri on kova.
Dialogi hänen kanssa on kuin shakkia pelaisi.
Pitää ajatella siirrot pitkälti eteenpäin, ettei tule nolatuksi.- Anonyymi
Oi voi voi! 😂 Kuulostaa kauhean vaivalloiselta keskustelulta! 😆
Eikö se yhtään helpota, että olen äärimmäisen helposti ennustettava ja reagoin kaikkeen hyvin johdonmukaisesti?
Nolatuksi joutumista (omaa tai muiden) en ole ikinä edes ajatellut. 🤔 Mielestäni on vain hyvin perusteltuja väitteitä ja vähemmän hyvin perusteltuja väitteitä. Joskus jos sortuu noihin jälkimmäisiin, voi aina oppia itseään viisaammilta! 👌
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Oi voi voi! 😂 Kuulostaa kauhean vaivalloiselta keskustelulta! 😆
Eikö se yhtään helpota, että olen äärimmäisen helposti ennustettava ja reagoin kaikkeen hyvin johdonmukaisesti?
Nolatuksi joutumista (omaa tai muiden) en ole ikinä edes ajatellut. 🤔 Mielestäni on vain hyvin perusteltuja väitteitä ja vähemmän hyvin perusteltuja väitteitä. Joskus jos sortuu noihin jälkimmäisiin, voi aina oppia itseään viisaammilta! 👌
🦄Voi ei! Se vastas!
Ja sitten se vielä kysyi jotakin...
Nyt on viisainta kaataa kuningas kumoon ja poistua näyttämöltä.
😄
- Anonyymi
Minä olen muuten nyt pitkästä aikaa innostunut shakin pelaamiseen, joskus pelasimme paljonkin, mutta tuolla tietokoneen Chessmaster 9000 -pelillä monestikin, jossa on paljon vastustajia joita valita...
- Anonyymi
no niin noh, on sellainen tietokone että on monia pelejäkin joita pelailla vain nappia painamalla käynnistyy aina joku suosikkipeli, ei sekuntien odottelua...
- Anonyymi
Montako nippeliä mahtuu yhteen sekuntiin?
- Anonyymi
Nasse
Yli ainaki yli 20v täällä seilannu ja kaikki läpikäyny - Anonyymi
Dna:llahan seki selvii. ;)
- Anonyymi
Vilma osaa olla aika no sellainen ei niin kovin kiva ihminen. En ole hänestä ystävällistä puolta itse koskaan nähnyt ja Rande myös melko kettumainen välillä. Eipä kyllä juuri enää ole näkynyt.
- Anonyymi
20:02
Nyt hihitytti. Kiva lukea, miten toinen toisen kokee.
Vaikeat yhteiset yhteiskunnalliset asiat ei niin kivaa tee. Ketuttaa.
Nytkin tuo rata. Kun pääministeri heiluu paikallisella ja valtakunnallisella taholla, ei se kauhean demokraattisella tasolla ole. Päätäntä ja toimeenpano.
Tuollainen ketuttaa. Ei voi säestää sillai kivasti.
Vilma
- Anonyymi
Mustasusi on aika hankala tyyppi vähän liian usein. Siellä missä hän joku hirveä draama ja sota pystyssä. Sitä ei ole mukavaa seurata ja kuinka syy on aina muissa eikä itsessä ikinä mitään vikaa. Jokaisessa meissä on vikamme ja huonot puolet ei ikinä yksin voi syyttää muita jos elämässä on hankalaa. Kaikkien pitää katsoa välillä peiliin. Aikuisena se vaan pitää.
- Anonyymi
Välis se on vankkumaton se pistää naiset ruotuun eikä ole naisten vietävissä eli se kun päättää jotain se päätös pitää
- Anonyymi
Se ei ruotuun laittamista että se loukkas ilman syytä toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ruotuun laittamista että se loukkas ilman syytä toista.
Olitko sinä pulmunen vai oliko aihetta
- Anonyymi
Tuollainen ilmaisu kuin naisten ruotuun laittaminen on aika nou nou nykypäivänä. Ei ole hyvä merkki miehessä. Jos on hyvä itsetunto ja reilu/fiksu ihminen ei naista mihinkään ruotuun laiteta. Ilmankos jotku miehet on elämänsä yksin jos tuo asenne. Eikä muutenkaan ihmisten kanssa auta olla vankkumaton silloin on aina juuri niitä ongelmia joista mainittiin. Pitää yrittää ajatella muitakin kuin itseään. Koskee meitä ihan kaikkia.
- Anonyymi
Vääpeli voi pitää rätti ja luuttu sulkeiset sit saa moppi kyytii sitäkö pelkäät moppi olalle vie olkkariin poistu asento moppi alas vie moppi heiluu heiluu moppi liikkuu ja rivakasti liikkuukin ja asento lepo tuliko puppeli housuun
- Anonyymi
Ai puhuitteko että Suden sana pitää. No en ole yhtään samaa mieltä. Monestiko on uhkaillut ikävällä teolla itseään kohtaan ja aikonut jättää palstan ja hyvästit sanottu miljuuna kertaa ja samana päivänä palaa tänne jankkaamaan. 🙈 Eli ei ainakaan sanaansa pidä. Kunnon mies on sanansa mittainen. Eikä uhoa turhia ja hae sillä jotain huomiota.
- Anonyymi
Buddy voittaa kaikki mennen tullen tervaskantoudessa. On tehnyt niin jo ainakin pari vuosikymmentä.
- Anonyymi
Mjaa-a
Mä nostasin ykköseksi tämän rautahampun, jolla oli heinästä väkerretty haarniska vuonna 2009.
Simiti on kakkonen, sillä hän muistuttaa aina siitä, että olen kolmonen.
Muita en tunne, tai tunnista.
(naurua)- Anonyymi
Hardware
Kun bittein myötä haluaa esittää, niin on oltava oma persoonallisuus. Jono ei riitä.
Jos lähtee liikkeelle siitä, että Minä olen, niin sinä et ole. Sinusta tulee kuin minä.
Minä en ole.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hardware
Kun bittein myötä haluaa esittää, niin on oltava oma persoonallisuus. Jono ei riitä.
Jos lähtee liikkeelle siitä, että Minä olen, niin sinä et ole. Sinusta tulee kuin minä.
Minä en ole.
(hihitystä)Fuffe,
Koin juuri vastustamatonta tarvetta nostaa sinulle tarot-kortin:
"Heart of the Situation
The Hanged One
In these modern times of instant gratification, Limbo gets a bad rap. The truth is, Limbo is an important spiritual and soul lesson and brings with it many often unseen gifts. Chill out, and things will get moving again. When this card appears, surrender to waiting and things will flow much more quickly. Oh, and make sure you enjoy yourself in the meantime."
En varmaankaan voi laittaa tähän palveluntarjoajan nimeä, koska muuten tämä tulkitaan mainokseksi, mutta kyseessä on elektroninen yhden kortin tarot-tulkinta eräällä verkkosivustolla.
Oletko nyt tyytyväinen!? 🤭😂
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fuffe,
"Heart of the Situation
The Hanged One
In these modern times of instant gratification, Limbo gets a bad rap. The truth is, Limbo is an important spiritual and soul lesson and brings with it many often unseen gifts. Chill out, and things will get moving again. When this card appears, surrender to waiting and things will flow much more quickly. Oh, and make sure you enjoy yourself in the meantime."
En varmaankaan voi laittaa tähän palveluntarjoajan nimeä, koska muuten tämä tulkitaan mainokseksi, mutta kyseessä on elektroninen yhden kortin tarot-tulkinta eräällä verkkosivustolla.
🦄.
Mjaa
En ole tuota peliä pelannut, mutta kaikenlaista muuta.
Jaetaanko tässä pelissä kortteja lisää vai tuleeko pysyä näissä?
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.
Mjaa
(hihitystä)Päivän kortti
Vaunut
” tahdonvoima, itsevarmuus, määrätietoisuus, tavoitteet, voittaminen”
Mjaa
Mun mielestä kuulostaa ihan minkä puolueen poliittiselta pamfletilta tahansa.
Katsokaas kun ihmiskokemuksessa on äärimmäisen vähän variaatioita.
Olemme luultavasti universuminen typistetyin malli.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.
Mjaa
(hihitystä)Tuo oli yhden kortin tulkinta. Jos googlaat ilmaisia tulkintoja niin useimmissa on 10 korttia. 🥵
Katsos mitä minulle tuli!
"Heart of the Situation
The Hierophant
The Hierophant tells you that you have the opportunity to transform your life. Let your curiosity blossom: seek new ideas, learning, and the extraordinary. Create foundations for your ideas to blossom and grow. Read, enroll in a course, or create a life manifesto so that you can structure your expansion. Working hard brings rewards. You are dealing with the patriarchy."
Koska sana "hierofantti" toi mieleeni vain norsun, päätin heittää sanan googleen. 🐘
Wikipedia kertoo näin:
"Hierofantti (m.kreik. ἱεροφάντης, hierofántēs) oli antiikin Kreikassa Attikassa Eleusiin mysteerikultin ylipappi. Sana merkitsee likimain "pyhän näyttävää", ja hierofantin tehtävä olikin johdattaa palvojat kultin mysteerien äärelle. Hän pukeutui purppuraviittaan. Kultti jatkui pitkälle keisariajalle."
Jatketaan! Otan sinulle uuden. Pieni hetki. Haen ensin saavillisen vettä. Treenasin jokin aika sitten, eikä jano lopu millään.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli yhden kortin tulkinta. Jos googlaat ilmaisia tulkintoja niin useimmissa on 10 korttia. 🥵
Katsos mitä minulle tuli!
"Heart of the Situation
The Hierophant
The Hierophant tells you that you have the opportunity to transform your life. Let your curiosity blossom: seek new ideas, learning, and the extraordinary. Create foundations for your ideas to blossom and grow. Read, enroll in a course, or create a life manifesto so that you can structure your expansion. Working hard brings rewards. You are dealing with the patriarchy."
Koska sana "hierofantti" toi mieleeni vain norsun, päätin heittää sanan googleen. 🐘
Wikipedia kertoo näin:
"Hierofantti (m.kreik. ἱεροφάντης, hierofántēs) oli antiikin Kreikassa Attikassa Eleusiin mysteerikultin ylipappi. Sana merkitsee likimain "pyhän näyttävää", ja hierofantin tehtävä olikin johdattaa palvojat kultin mysteerien äärelle. Hän pukeutui purppuraviittaan. Kultti jatkui pitkälle keisariajalle."
Jatketaan! Otan sinulle uuden. Pieni hetki. Haen ensin saavillisen vettä. Treenasin jokin aika sitten, eikä jano lopu millään.
🦄No mä tässä venaan.
Ja jos on tässä jotain naurettavaa, niin jumalat sinulle suuttuvat.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.
Mjaa
(hihitystä)Nyt, Fuffe!
Nyt päästiin asiaan! 💰💰💰
Tämä on sinulle:
"Heart of the Situation
Knight of Pentacles
The Knight of Pentacles is a practical, go-getting, striving spirit. Usually, an earth (Taurus, Virgo, Capricorn) sign, Sensual, good with their hands, and into making their dreams happen. Potentially there's a financial deal or offer coming from a reliable source. Look out for an offer of cash or work."
Olen niiiiinn kade tuosta kortista! 😂
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä tässä venaan.
Ja jos on tässä jotain naurettavaa, niin jumalat sinulle suuttuvat.
(reps)Pohkeessa on suonenveto! Millä saan sen loppumaan, ennen kuin menen nukkumaan? 😑
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohkeessa on suonenveto! Millä saan sen loppumaan, ennen kuin menen nukkumaan? 😑
🦄Jauha sarvesi ja sekoita siitä taikajuoma. Katsos kun mineraalit asuvat luissa ja ytimissä.
Hyvät yöt
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jauha sarvesi ja sekoita siitä taikajuoma. Katsos kun mineraalit asuvat luissa ja ytimissä.
Hyvät yöt
(naurua)Olet oikeassa. Menen nyt ottamaan kalsiumtablettini (400 mg), koska saan ravinnostani kalsiumia vain noin 400 mg, ja saantisuositus on 800 mg.
Olen aamulla unohtanut nauttia magnesiumin, joten nappaisen senkin nyt tässä.
Sarveni on vaahtokarkkia, joten sitä ei voi jauhaa. Sen voi vain antaa sulaa suussa. 😇
Hyvät yöt!
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fuffe,
"Heart of the Situation
The Hanged One
🦄Katos vaan. Noita nainen löytyi. Teet povauksia näille kaikille ja teet ilmeisesti saatanan palvontaakin? Onko loitsut toimineet? 🤭😂😂😂 toivottavasti kukaan ei maksa
- Anonyymi
Miksi ihmisillä on tarve satuttaa täällä ketään. Asioista voi olla ja saa olla eri mieltä mutta ihmisten ei pitäisi riidellä eikä haukkua toisiaan tai loukata. Ihan irl sanotaan että asiat riitelee ei ihmiset. Se on kypsyyden merkki ihmisessä että kestää jos kaikki ei mielistele vaan voi hyväksyä erilaiset näkemykset myös. Eikä ketään käskytetä tämä paikka ei ole armeija.
- Anonyymi
Jasu ja typy ovat tervaskantoja, aloittivat jo ammoin Miehen Logiikassa.
- Anonyymi
Mikä on tuo Miehen Logiikka juttu? :)
- Anonyymi
Tervaskanto
Kun kävelin pahalta haisevien äijien perässä pitkin pakkasmetsää, niin kirosin montaa asiaa.
Luettelo on lähes loputon.
Mutta kun nämä tyypit edelläni pysähtyivät ja osoittivat kohtaa ohuessa hangessa, ja käskivät potkaista siihen, niin potkaisin kaikin voimin.
Se ei antanut periksi. Se oli se kuuluisa tervaskanto ja minulla varvas sijoiltaan.
Että oppia ikä kaikki.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervaskanto
Kun kävelin pahalta haisevien äijien perässä pitkin pakkasmetsää, niin kirosin montaa asiaa.
Luettelo on lähes loputon.
Mutta kun nämä tyypit edelläni pysähtyivät ja osoittivat kohtaa ohuessa hangessa, ja käskivät potkaista siihen, niin potkaisin kaikin voimin.
Se ei antanut periksi. Se oli se kuuluisa tervaskanto ja minulla varvas sijoiltaan.
Että oppia ikä kaikki.
(naurua)Tarinan opetus
Kaikissa tarinoissa on jokin opetus, ja tässä tarinassa se on se että älä tee niin kuin käsketään, vaikka olisi joulu.
Sukulaisiin ei voi luottaa.
Ja kun mihinkään ei voi luottaa, niin on oltava äärimmäisen taitava opetellessaan luottamaan itseensä.
Virhemarginaali nimittäin pienenee.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huippusuosittu palsta 10-20 vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuttavia muistoja tulee mieleen.
Periaatteessa aloitin koko tämän roskan siitä, kun luin naisten keitto-ohjeita logiikasta (Miehen logiikka).
Sitä ennen olin vain kantojen potkiskelija.
Mutta maailmalla on tapana kääntyä päälaelleen, ja nyttemmin täällä keitellään vain puuroa ja paistellaan makkaraa.
Eli katsoisin että kun pillu puree reittä, niin se ei ole kannibalismia, vaan understatement asioiden tilasta.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok kiitos tästä sulle jollekin. Ei ollut mitään tietoa tuollaisesta palstasta. Joka päivä oppii jotain uutta. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuttavia muistoja tulee mieleen.
Periaatteessa aloitin koko tämän roskan siitä, kun luin naisten keitto-ohjeita logiikasta (Miehen logiikka).
Sitä ennen olin vain kantojen potkiskelija.
Mutta maailmalla on tapana kääntyä päälaelleen, ja nyttemmin täällä keitellään vain puuroa ja paistellaan makkaraa.
Eli katsoisin että kun pillu puree reittä, niin se ei ole kannibalismia, vaan understatement asioiden tilasta.
(hirn)Harmisko noita kirjoitteli?
Kuinka nainen keitetään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmisko noita kirjoitteli?
Kuinka nainen keitetään.Täällä sinkuissa olen nähnyt keskusteluita siitä, että se olisi ollut joku muu. Tuo naisten keittäminen on mainittu täälläkin joskus. En muista nimimerkkiä täysin. Olisiko ollut jokin n-kirjaimella alkava? 🤔
On ihan uskomatonta, millainen vihapuhe on joskus ollut sallittua. Käsittääkseni tällä palstalla eivät enää pysy tekstit, joissa jotain ihmisryhmää uhkaillaan väkivallalla. Näen sen siitä, että joskus joku nostaa jonkin 10-20 vuotta vanhan ketjun ylemmäksi täällä ja siinä on vaikka mitä törkeää, mutta se on saanut olla paikallaan.
🦄 - Anonyymi
Mäkin miellän tervaskannon pitkäaikaiseksi palstailijaksi, joka pysyy messussä satoi tai paistoi. 😅
Välillä väsyy tähänkin. Muutama päivä ja viikko taukoa on vallan tarpeen toisinaan.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin miellän tervaskannon pitkäaikaiseksi palstailijaksi, joka pysyy messussä satoi tai paistoi. 😅
Välillä väsyy tähänkin. Muutama päivä ja viikko taukoa on vallan tarpeen toisinaan.
JasuEn niinkään luonteenpiirteeksi tms.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän samantapainen juttu kuin se sateenkaaren päässä oleva tarujen kulta-aarre, tulee esiin toisinaan satunnaisesti, harvat vain näkevät ja vielä' harvemmat löytävät 🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ovat näitä uusia palstalaisia, jotka tulivat jostain syystä sinkut-osioon.
- Anonyymi
Hirvimetsällä oleva mies on nykyään PEDOFIILI, jos alle 16-vuotiast ythrään metässällä.
- Anonyymi
Äänestän itseäni.
Kuinka moni muu on seikkailut s24-palstoilla jo vuosituhannen taitteessa?
Ehkä Jasu tai Sergei voi olla yhtä vanhaa kauraa. - Anonyymi
Yks aika vanha entinen pirkanmaalainen horo.
- Anonyymi
mitä tuo kysymys edes tarkoittaaa
- Anonyymi
Itsestäänselvyys ehkä monelle, mutta tässä selitys:
Tervaskanto on vanhan puun, yleensä männyn, järeä ja erittäin pihkainen kanto tai juurakko, joka on säilynyt maassa vuosikymmeniä tai jopa vuosisatoja. Puun sydänpuu on kyllästynyt pihkalla, mikä tekee siitä:
Tervaskannon tunnuspiirteet
• Hyvin kova ja painava – pihka tekee puusta tiheää ja lahonkestävää.
• Tumma, usein punertavan tai kellertävän ruskea – pihkan sävyttämä.
• Erittäin lahonkestävä – voi säilyä maassa lähes muuttumattomana hyvin pitkään.
• Hyvin helposti syttyvä ja kiivaasti palava – runsaan pihkan vuoksi; tästä nimi ”terva”.
Käyttöä ja merkityksiä
• Ennen tervaskantoja käytettiin valonlähteenä (”tulipihka”, ”päre”) tai syttypuuna.
• Nykyään niitä arvostetaan usein polttopuuna, tulisijan sytykkeenä ja koriste-esineinä.
• Sana ”tervaskanto” voi myös kuvaannollisesti tarkoittaa sitkeää ja sisukasta vanhaa ihmistä.
Jos haluat, voin kertoa myös, miten tervaskannon tunnistaa metsässä tai miten sellaista voi käyttää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsestäänselvyys ehkä monelle, mutta tässä selitys:
Tervaskanto on vanhan puun, yleensä männyn, järeä ja erittäin pihkainen kanto tai juurakko, joka on säilynyt maassa vuosikymmeniä tai jopa vuosisatoja. Puun sydänpuu on kyllästynyt pihkalla, mikä tekee siitä:
Tervaskannon tunnuspiirteet
• Hyvin kova ja painava – pihka tekee puusta tiheää ja lahonkestävää.
• Tumma, usein punertavan tai kellertävän ruskea – pihkan sävyttämä.
• Erittäin lahonkestävä – voi säilyä maassa lähes muuttumattomana hyvin pitkään.
• Hyvin helposti syttyvä ja kiivaasti palava – runsaan pihkan vuoksi; tästä nimi ”terva”.
Käyttöä ja merkityksiä
• Ennen tervaskantoja käytettiin valonlähteenä (”tulipihka”, ”päre”) tai syttypuuna.
• Nykyään niitä arvostetaan usein polttopuuna, tulisijan sytykkeenä ja koriste-esineinä.
• Sana ”tervaskanto” voi myös kuvaannollisesti tarkoittaa sitkeää ja sisukasta vanhaa ihmistä.
Jos haluat, voin kertoa myös, miten tervaskannon tunnistaa metsässä tai miten sellaista voi käyttää!Jos viimeinen kysymys jäi kutkuttamaan mieltä, voit itse kysyä ChstGpt:ltä 🤭
- Anonyymi
tervaskanto eli joku pedofiili-mies jolla oli valtaa.
- Anonyymi
Minä söisin Urho Kekkosen makkarana herkkupalana,grillaten niin luuseri hän oli jo synresäänkin virun luuseeri koko Uhri ha oeroe.ouooekubsö,,'
- Anonyymi
Metsuri ei saa ikinä pimppiä.
- Anonyymi
Pitäisiköhän heittää tämä aloittaja kokonaan roskapönttön kuin hän ja koko sukunskin on . ROSKAA.
- Anonyymi
ihmettelen etttä kukaan oikein isänmaallinen ole jo pistanut alexanteri stubbin ja sauliniinistön sukuineen koko maailmasts
sytre maanpoetturuuss ja yhteisöllisyys kuin vapaamuurarieit...
Salaliittoa Suomen Kansaa vastaan. - Anonyymi
musta susi eli musta sukka kai..
nooh rokki- muaiikkia: Helix - Long Way To Hevfen... - Anonyymi
nimiä mitä nämäki, ärsyttää kun oma äiti murhaitseäni kun tykkää pienemmäat5ä luuariata par3emmin
nimiö
Kausla
Xavensri
Berprii
Laripraxdo
Hanelanvak
Rilate
Ermem
Castu
Morsdarneny
Paklachvodrey
Ipagaria
Naralalo
Bulosybu
Lamansningrethpri
Nescha
Nebe
Cogam - Anonyymi
En voi vasata kysymykseen kun en edes ymmärrä mikä on palstatervaskanto. Tarkoittaako se hyvää vai huonoa ihmistä/kirjoittajaa.
En katso ollenkaan kuka kirjoittaa, luen asian ja vastaan jos vastaamista on. En ikinä jaksaisi kerätä jonkun nimimerkin kirjoituksia päästä päätelmään, millainen ihminen hän on. Sen vaan sanon että toisina päivänä kirjoittaa ikävistä ehkä ikävästi ja toisina päivinä valoisasti. Kai sitten pinnallinen ihminen, käynkin palstalla vain silloin tällöin koska sinkku olen. Siispä kirjoittamisiin...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949257Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki574826Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414511Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit532833Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001546- 401336
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641232Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota431211Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1691154