Aamulla työmatkapyöräilijöitä ja kävelijöitä odotti kauhistus, yöllä satanut lumi oli kevyenliikenteenväylillä vielä työmatkaliikenteen jo kulkiessa. Eikö kunta yhtään huolehdi että pääteiden varsien kevyenliikenteen väylät olisi vihreän työmatkaliikenteen kannalta suotuisia ajo olosuhteineen? Muunmuassa kevyenliikenteen väylä joensuuntien varrella oli liki kymmenen sentin lumessa aamulla
Vastaukset 10
- Anonyymi
Joko se aurauksesta valittaminen alkaa
- Anonyymi
Ootpa typerä. Mene niille auroojille sanomaan suoraan jos on valittamista. Eikähän tuo talvi ole kerennyt alkaakaan.
- Anonyymi
Meille on kerrottu että kuljettajaa ei saa häiritä vaan palaute tulee antaa muuta kautta .
- Anonyymi
Ely-keskuksen vastuulla on Pogostantien sekä sen kävely- ja pyöräilyväylien hoidon järjestäminen. Kunnan vastuulla on Kalevalantien ja muiden kyläraittien hoito.
- Anonyymi
Ilmastohaitta on suurempi aurauksessa ja pienempi kun antaa luonnon hoitaa.
- Anonyymi
Huomenna lähtöö lättähattu juna Savottatien raiteelta numero 4, matkaliput ostetaan junasta
- Anonyymi
Tänään lähtöö Joensuuhun lättähattu juna, lippu pitää ostaa Nesteeltä sanomalla sanat "asylym seeker Joensuu imigranto"
- Anonyymi
Kuka vielä käy töissä Ilomantsissa. Eläkkeellä ja työttömyyskortistossa porukat. Ainoastaan Hannu Hoskonen oli "töissä" tänään 6.12. Pressan itsenäisyyspäivän juhlissa - ilmaisen viinan perässäkö?
- Anonyymi
Maa paljaana ja toiset jo mäkättää aurauksesta..elämässä ei taida olla mitään mainittavaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398