Nainen 50 ja risat varmaan kelpaisi?
Pantaisko?
50
1020
Vastaukset
Kelpais kyllä..mutta mistäpäin..m49 keskisuomesta
- Anonyymi
☹️Pitkä välimatka.
- Anonyymi
minä olen pohjois karjalan kuuma poika tiukissa farkuissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☹️Pitkä välimatka.
pitkä on matka naimaan
- Anonyymi
Kelpaisi ehdottomasti
- Anonyymi
Kelpaako 19-v jolle voit tehdä mitä vaan ja joka jaksaa pitkään? On auto eikä alle 100km matka ole ongelma, jos tarjoat minulle yösijan ja aamupalan sekä lounaan. Voin vastineeksi tehdäsinulle kaikkea vaikka koko illan ja läpi yön aivan aamun pikkutunneille asti.
- Anonyymi
Ihan liian nuori. Iän olisi hyvä alkaa edes kolmosella.
- Anonyymi
Suurperheen isä 51-v , 13lasta ja vaimo jonka kanssa oltu yhdessä 37-v, joista naimisissa 31-v, kiinnostaisi pettää vaimoa, jota olen jo tehnyt siitä asti kun tavattiin eikä vieläkään ole hänelle selvinnyt. Olisin kiinnostunut.
- Anonyymi
Ei kiitos. Vain vapaat tai luvalla.
- Anonyymi
ei vielä suurperhettä ei ole kukaan pannu mua rajusti perseestä vaikka on mulla muodot kuin venuksella
- Anonyymi
Kelpais M37-v
- Anonyymi
Ilmansuunta?
- Anonyymi
M34-v Karkkilasta olis kiinnostunut
- Anonyymi
kyllä minulle karkki kelpaisi karkkilasta
- Anonyymi
Humppilasta löytyisi 54 v vapaa hyvinvarustettu kaljupää äijä joka tietää mistä tytöt tykkää 😉
Mitäs sanot tästä?- Anonyymi
Ei kuulosta pahalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulosta pahalta.
Onko pitkä välimatka?
T. M54 Humppila - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pitkä välimatka?
T. M54 HumppilaSellaiset 100km.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaiset 100km.
Kyllähän tuollaisen siivun ajelee mutta sovitaan joku molemmille käypä aika ihmeessä. Pari viikkoa olen töissä kiinni aika tarkkaan mutta sitten on vapaitakin päiviä tiedossa.
Minkäkokoinen tyttö siellä vartoo jos saa kysyä ?
T. M54 Humppila - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tuollaisen siivun ajelee mutta sovitaan joku molemmille käypä aika ihmeessä. Pari viikkoa olen töissä kiinni aika tarkkaan mutta sitten on vapaitakin päiviä tiedossa.
T. M54 HumppilaIhan keskikokoinen, mutta täytyy kuitenkin harkita kenen kanssa lähtee vai lähteekö.
- Anonyymi
mistä ne tytöt tykkää kaljupää äijästäkö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. M54 Humppilatäällä vartoo 57 vuotias tyttö tiukissa farkuissa ja panoa pitäisi saata kaljupäiseltä mieheltä
- Anonyymi
Kiinnostaisi kyllä. M+50.
- Anonyymi
Ja sinä olet missä?
- Anonyymi
Varsinais-Suomi
- Anonyymi
Todellakin krlpaa…suorastaan kutsuu 😉
- Anonyymi
…tämä kutsun tuntu siis Päijät-Hämeessä , M 50+ 201/125
- Anonyymi
Kiinnostaisi ja kelpaisi, täältä löytyisi 33-vuotias Keski-Uudenmaan alueelta.
- Anonyymi
Jopa 67-vuotias voisi naida useammin kuin kerran. Olen Riihimäeltä.
- Anonyymi
Kelpaisi hyvin. M57v oulunseudulta
- Anonyymi
Kiinnostaisiko läheltä Turkua?
- Anonyymi
Siinä on se vaara, että voidaan olla tuttuja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on se vaara, että voidaan olla tuttuja...
niin olemme tuttuja meillä on samanlaiset nenät
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Turussa toinen raavas mies pitämään sinua ihanasti hyvänä pitkään räjähtävään organismiin saakka .
Turkulainen , mutta käy koko eteläsuomi 😘 - Anonyymi
No näköjään vientiä olisi koko Suomen mitalta. Kivaa ja ilahduttavaa.
- Anonyymi
Oletko Valinnan Tehnyt?
- Anonyymi
Entten tentten, taitaa olla runsauden pula...
- Anonyymi
Anna kaikille mahdollisuus kerran hoitaa homma. Niistä sitten karsit pois epäkelvot yksilöt jotka eivät olleet myyntipuheensa mittaisia. Pahimmille voit tietysti sanoa "ei jatkoon" ilman yhdyntääkin.
- Anonyymi
Riippuu Ketä on Lähinnä
- Anonyymi
Alunperin halusin ottaa selvää, onko tämän ikäisellä ns. saumaa ( ja kuinka paljon). Näköjään on ja aika reilustikin.
Eihän sitä tiedä, kuka tulee suihkusta... - Anonyymi
Netti on paras paikka hakea mitään. Kaikki ihmiset on täydellisiä ja syyttömiä omiin ongelmiins. Ihmetyttää miksi aloittaja ei saa juttua aikaan oikeassa elämässä. Ehkä asiat ei ole niin hyvin kuin itse väittää.
- Anonyymi
Ei siitä ole kysymys. Asia kiinnostaa yleiseltä kannalta, muun muassa.
- Anonyymi
Ok. Suihkun Raikkaana.
- Anonyymi
Moi
M55, leskisuomen alapuolella ? - Anonyymi
Täällä ois ap Varsinais-Suomesta 35v innokas ja kokeilunhaluinen mies. Haluun jumaloida sua kunnolla ja rauhassa opetella ne jutut, joista eniten nautit.
- Anonyymi
Jospa nyt pistän haun toistaiseksi katkolle/tauolle. Kiitos kaikille, jotka olivat kiinnostuneita.
Ilo huomata, että vielä on ilmeisen täysjärkisiä ihmisiä, joille kelpaisi toinen samanlainen.
😘ap - Anonyymi
kyllä kelpaa nainen tiukka farkkuinen ikä on juuri sopiva
- Anonyymi
Kelpsis
- Anonyymi
Piilohomolla käy tunteisiin, kun ei saa miesten huomiota.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814462
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1164142BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1693181Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582557Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main222508Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?682429- 1622407
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome572304Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422117- 522042