Nainen 50 ja risat varmaan kelpaisi?
Pantaisko?
23
172
Vastaukset
Kelpais kyllä..mutta mistäpäin..m49 keskisuomesta
- AnonyymiUUSI
☹️Pitkä välimatka.
- AnonyymiUUSI
Kelpaisi ehdottomasti
- AnonyymiUUSI
Kelpaako 19-v jolle voit tehdä mitä vaan ja joka jaksaa pitkään? On auto eikä alle 100km matka ole ongelma, jos tarjoat minulle yösijan ja aamupalan sekä lounaan. Voin vastineeksi tehdäsinulle kaikkea vaikka koko illan ja läpi yön aivan aamun pikkutunneille asti.
- AnonyymiUUSI
Ihan liian nuori. Iän olisi hyvä alkaa edes kolmosella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan liian nuori. Iän olisi hyvä alkaa edes kolmosella.
Ap minun kuva https://imgur.com/a/3tVzYxh
- AnonyymiUUSI
Annan kyrpää ja persettä ,otan suihin jos haluat ja saat myös panna muo kauan
- AnonyymiUUSI
Suurperheen isä 51-v , 13lasta ja vaimo jonka kanssa oltu yhdessä 37-v, joista naimisissa 31-v, kiinnostaisi pettää vaimoa, jota olen jo tehnyt siitä asti kun tavattiin eikä vieläkään ole hänelle selvinnyt. Olisin kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Ei kiitos. Vain vapaat tai luvalla.
- AnonyymiUUSI
Kelpais M37-v
- AnonyymiUUSI
Ilmansuunta?
- AnonyymiUUSI
M34-v Karkkilasta olis kiinnostunut
- AnonyymiUUSI
Humppilasta löytyisi 54 v vapaa hyvinvarustettu kaljupää äijä joka tietää mistä tytöt tykkää 😉
Mitäs sanot tästä?- AnonyymiUUSI
Ei kuulosta pahalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulosta pahalta.
Onko pitkä välimatka?
T. M54 Humppila - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko pitkä välimatka?
T. M54 HumppilaSellaiset 100km.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sellaiset 100km.
Kyllähän tuollaisen siivun ajelee mutta sovitaan joku molemmille käypä aika ihmeessä. Pari viikkoa olen töissä kiinni aika tarkkaan mutta sitten on vapaitakin päiviä tiedossa.
Minkäkokoinen tyttö siellä vartoo jos saa kysyä ?
T. M54 Humppila
- AnonyymiUUSI
Kiinnostaisi kyllä. M+50.
- AnonyymiUUSI
Ja sinä olet missä?
- AnonyymiUUSI
Varsinais-Suomi
- AnonyymiUUSI
Todellakin krlpaa…suorastaan kutsuu 😉
- AnonyymiUUSI
…tämä kutsun tuntu siis Päijät-Hämeessä , M 50+ 201/125
- AnonyymiUUSI
Hei täs ois 35 v mies voisin rakastella nussia nuolla spermata antaa kunnolla munaa oon pohjoiskarjalasta asun yksin ota yhteyttä Puh 0505847559
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262534
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772326Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv662313Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m202012- 841759
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71539Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301378Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä161261- 41103
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32947