yksitoista vuotta sitten "kuolin" ja sen jälkeiset tapahtumat veivät elämästä kaiken hyvän pois! Minut pakotettiin vastentahtoisesti johonkin niin kaameaan kokemukseen vuosien ajaksi, että melkein menetin elämänhaluni kokonaan! Yhdelläkään ihmisellä ei ollut oikeutta aloittaa kiusaamisprojektia! Tuo sana kertoo kaiken siitä, miten valtavan paljon jouduin kärsimään niinä kaikkina vuosina, kun projekti oli menossa! Siinä ei tuntunut olevan mitään järkeä, koska se ei millään tavalla vastannut sitä elämää, koska oma näkemykseni poikkesi täysin siitä mitä projektilla haettiin! Minä olisin vain halunnut tehdä itselle hyvin rakasta työtä vakituisessa työpaikassa ja muut luulivat, että olisin halunnut toisenlaista elämää! Kun muut ajattelevat eri tavalla, ei heillä ole oikeuttaa yrittää väkisin saada eri tavalla elämäänsä hahmottavaa muuttumaan toisenlaiseksi! Sen pitäisi olla kaikkien tiedossa! Ja kauheinta oli ettei minulta edes kysyttä koskaan siitä haluanko osallistua projektiin! En todellakaan halunnut! Kuitenkin minut pakotettiin siihen, koska heidän mielestään he tiesivät paremmin kuin minä, miten minun tulisi elää!
Kesäkuussa
4
93
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En ole ollut ihmisten kaipaaja koskaan lähes parikymmentä vuotta sitten tapahtuneen eroni jälkeen, miksi kukaan ei kysynyt mitään siitä, mikä on juuri minun näköistäni elämää? Olen ollut syvästi surullinen siitä hetkestä asti, kun sain tiedon etten saanut vakituista työpaikkaa.
- AnonyymiUUSI
Olet kyllä kova jankuttamaan tätä projektiasiaa 🤭
- AnonyymiUUSI
Kaikki me lopulta eletään täällä muita ja muiden tarpeita varten. Esim. joku työtönkin voi olla onnellinen kotona pienellä rahalla, mutta häntä yritetään väkisin työntää työelämään keinoja kaihtamatta. Ei siinä kysytä henkilön omaa mielipidettä asiaan.
Monia asioita pakotetaan vastentahtoisesti, koska niin muka tämän elämän kuuluu mennä.- AnonyymiUUSI
Työtävieroksuvat pummit ei saakaan olla onnellisia, koska elävät loisina yhteiskunnan piikkiin. Eri asia on ne harvat työttömät, jotka oikeasti haluaisivat töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262484
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv572284Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo762243Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161979- 841729
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71399Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301368Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141234- 41053
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna31933