sinua rakastan ja sinun kanssasi vietän merkityksellisen loppuelämän, jos samoja aatteita sinulla. Demonit sisältämme hätistämme, jotta ne eivät hyökkäisi rakkaimmankaan kimppuun. Sisällämme ne ovat asuneet pitkään, mutta eivät ne aiemmin tällaista haastemiestä ole kohdanneet, kuin totaalinen rakkaus - armoton, mutta rehti ja oikeudenmukainen.
https://www.youtube.com/watch?v=KWKL8hvHR6E
Sinulle kuulun (hyvää yötä)
17
526
Vastaukset
- Anonyymi
😿💔
- Anonyymi
Ikävää ettei tiedä kenelle nää on.
Jostain syystä nää on sanoneet jotain mulle.- Anonyymi
Minulle ei. "Demonit sisällä" on vähän liian Twilight 😆
- Anonyymi
Hienosti!
Valo loisti pimeässä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.- Anonyymi
Vieläkö hohkaa?
- Anonyymi
Sua rakastan ❤️
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Tunne ja kokemus on yllä muun. Sitä ei voi nujertaa, tai tyhjäksi tehdä.
- Anonyymi
Kulta. Rakas.❤️
- Anonyymi
Ei mun sisällä oo demonei joita pitäs häätää minnekään,
ei hänenkään.
Ne on osa meitä,
ilman niitä ei oltais me.
Kuten jokaisella muullakin on omansa.
Kaikki ei vaan osaa hallita niitä.
Ei se helppoa ole todellakaan,
mutta kannattaa hyväksyä ne,
koska on osa sinua,
ja opetella hallitsemaan niitä.
Joskus se toinen ihminen on tärkeä osa siinäkin asiassa.
Opettelussa hallitsemaan ja etenkin hyväksymään ne kaikki pienetkin palaset itsessään sekä toisissaan.- Anonyymi
Joo siis hillitte ittes, sano mummovainaa. No mun demonit on aikalailla ulkoa tulleita… sinne ulos ne kuuluisikin. Itse olen aika herttainen persoona 🌼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo siis hillitte ittes, sano mummovainaa. No mun demonit on aikalailla ulkoa tulleita… sinne ulos ne kuuluisikin. Itse olen aika herttainen persoona 🌼
Mulla ei oo tarvetta hillitä itteeni enää.
Onhan ne varmaan ulkoa tulleita kaikilla.
Mutta ei ne silti määritä sitä kuka oot.
Vai että herttainen 🌼 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei oo tarvetta hillitä itteeni enää.
Onhan ne varmaan ulkoa tulleita kaikilla.
Mutta ei ne silti määritä sitä kuka oot.
Vai että herttainen 🌼No olen herttainen👿 kuka sinä olet kyseenalaistamaan kun et tunne. 🪻🪷🌺🌸🌼
- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
Sydämet on jo rivissä kohti päättymätöntä rakkautta m>n
- Anonyymi
Niin paljon sinua rakastan rakaass!!
- Anonyymi
Jeesus on ainoa, joka on totaalisesti voittanut pahuuden. Hänestä me olemme riippuvaisia. Onnea teille. (sivusta.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214086Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801400Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876