Mua huvittaa mies

Anonyymi-ap

Että pidät mua tyhmänä ja helposti manipuloitavissa olevana, vaikka ymmärrän paljon enemmän kuin annan ymmärtää. Osaan myös pelata.

18

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehesi sinua manipuloi, en minä. Minua kun ei katsos kiinnosta sinun elämäsi milläänlailla.

• Anonyymi

Mistä tiedä kenellä mies ja kenellä ei?/ Sivusta

• Anonyymi

Erästä tuntuu kiinnostavan kun seuraa elämääni ihan todella aktiivisesti. Tarinoita kytäten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erästä tuntuu kiinnostavan kun seuraa elämääni ihan todella aktiivisesti. Tarinoita kytäten.

Eikö ne tarinat ole laitettu katsottavaksi?

• Anonyymi

Kyllä sä naisia performoiva tittelintuure olet ihan yksi tyhmimpiä verkkorunqqareita mitä on, siksikö sut heitettiinkin moniongelmaisena ns. susille 😁

Ei hyvin mene.

• Anonyymi

Yritys narrata?tai narratiivata?

• Anonyymi

Käärmeet osaakin. Vielä jos ne psykopaatteja. Niillä on vain yksi tavoite. Eikä mikään muu paina siinä kupissa kuin päämäärä.

• Anonyymi

Tämä käärmeen vuosi kestää helmikuuhun asti

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mä ole kiinnostunu onko toinen tyhmä vaiko eikö olen itse kouluni käyny koska se on vielä nykyäänkin pakko koulussa ainakaan mun aikana ole ymmärretty jokaisella omanlaisensa tapa oppia

• Anonyymi

Ethän ole tainnut muuta tehdä kuin manipuloida ja pelata. Niinhän se aina on, että syytetään siitä mitä itse tehdään.

• Anonyymi

Ei jaksa kun valloittaja sarnaa valloitetylle, vai miten se Gibran sanoi. Tai, kun ahdistaja esittää ahdistettua, jonka sanoi myös Gibran.

• Anonyymi

Siks oletkin niin tyhmä sytyttelet tulipaloja kun sulla on niin huono olo kun muistat mitä sanoit minulle ja gostasin sut en sääli sua enkä mitään muutakaan olet idiootti oisit osannu käyttäytyä

• Anonyymi

Gubbe on tainnu pistäytyä taas naapurissa varkailla,ilman lupaa,tullut taas sector alarmin läpi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe on tainnu pistäytyä taas naapurissa varkailla,ilman lupaa,tullut taas sector alarmin läpi!

Vai kuka kävi?

• Anonyymi

Ei multa. Tiedän itseni ja omat rajani. En täällä kiukuttele eikä ole mitään pelejä käynnissä. En viitsi juosta pallojen perässä. Tai oikeastaan jaksa.

• Anonyymi

Osaatko myös kävellä ja syödä purukumia yhtä aikaa??

• Anonyymi

Miksi luulet, että hän pitää tyhmänä ja helposti manipuloitavana? Mitä, jos kyse on vain kommunikointitapojen erilaisuudesta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      226
      17140
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      169
      12184
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      41
      5970
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      64
      4852
    5. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      13
      4756
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      19
      3947
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      84
      3575
    8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      133
      2997
    9. 258
      1405
    10. Mitä toivot joululahjaksi ja

mitä antaisit kaivatullesi? 😃
      Ikävä
      85
      1011
    Aihe