Että pidät mua tyhmänä ja helposti manipuloitavissa olevana, vaikka ymmärrän paljon enemmän kuin annan ymmärtää. Osaan myös pelata.
Mua huvittaa mies
18
420
Vastaukset
- Anonyymi
Miehesi sinua manipuloi, en minä. Minua kun ei katsos kiinnosta sinun elämäsi milläänlailla.
- Anonyymi
Mistä tiedä kenellä mies ja kenellä ei?/ Sivusta
- Anonyymi
Erästä tuntuu kiinnostavan kun seuraa elämääni ihan todella aktiivisesti. Tarinoita kytäten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erästä tuntuu kiinnostavan kun seuraa elämääni ihan todella aktiivisesti. Tarinoita kytäten.
Eikö ne tarinat ole laitettu katsottavaksi?
- Anonyymi
Kyllä sä naisia performoiva tittelintuure olet ihan yksi tyhmimpiä verkkorunqqareita mitä on, siksikö sut heitettiinkin moniongelmaisena ns. susille 😁
Ei hyvin mene. - Anonyymi
Yritys narrata?tai narratiivata?
- Anonyymi
Käärmeet osaakin. Vielä jos ne psykopaatteja. Niillä on vain yksi tavoite. Eikä mikään muu paina siinä kupissa kuin päämäärä.
- Anonyymi
Tämä käärmeen vuosi kestää helmikuuhun asti
- Anonyymi
https://youtu.be/FoT5qK6hpbw?si=teP41AfSOsu_jeKf Joo kyllä tämänkin pelin osaisit varmaan ehkä pelata ainakin tiettyyn rajaan asti ns kylmiltään.
- Anonyymi
Mä ole kiinnostunu onko toinen tyhmä vaiko eikö olen itse kouluni käyny koska se on vielä nykyäänkin pakko koulussa ainakaan mun aikana ole ymmärretty jokaisella omanlaisensa tapa oppia
- Anonyymi
Ethän ole tainnut muuta tehdä kuin manipuloida ja pelata. Niinhän se aina on, että syytetään siitä mitä itse tehdään.
- Anonyymi
Ei jaksa kun valloittaja sarnaa valloitetylle, vai miten se Gibran sanoi. Tai, kun ahdistaja esittää ahdistettua, jonka sanoi myös Gibran.
- Anonyymi
Siks oletkin niin tyhmä sytyttelet tulipaloja kun sulla on niin huono olo kun muistat mitä sanoit minulle ja gostasin sut en sääli sua enkä mitään muutakaan olet idiootti oisit osannu käyttäytyä
- Anonyymi
Gubbe on tainnu pistäytyä taas naapurissa varkailla,ilman lupaa,tullut taas sector alarmin läpi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe on tainnu pistäytyä taas naapurissa varkailla,ilman lupaa,tullut taas sector alarmin läpi!
Vai kuka kävi?
- Anonyymi
Ei multa. Tiedän itseni ja omat rajani. En täällä kiukuttele eikä ole mitään pelejä käynnissä. En viitsi juosta pallojen perässä. Tai oikeastaan jaksa.
- Anonyymi
Osaatko myös kävellä ja syödä purukumia yhtä aikaa??
- Anonyymi
Miksi luulet, että hän pitää tyhmänä ja helposti manipuloitavana? Mitä, jos kyse on vain kommunikointitapojen erilaisuudesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset22617140Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"16912184Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El415970Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644852MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny134756Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.193947Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843575Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1332997S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2581405- 851011