🤔🐻🤼 Tänään on kansainvälinen miesten päivä. Niinpä mtv:n aamuohjelma katsoi asiakseen kertoa aiheesta "Miesten vaietut oireet - milloin intiimialueesta kannattaa huolestua". Hyvin oli kuvattu erilaisia ongelmia. Päällimmäisenä jäi mieleen, että pitää mennä ajoissa lääkärille. Katsomosta löytyy kymmenen minuutin klippi Huomenta Suomi ohjelmasta.
Äideille on tehty lauluja, joissa äitejä ylistetään. Miehille niitä on vähemmän. Ikäänkuin miehen malli olisi painiskella karhun kanssa metsässä. Vaimo ja lapset on jätetty mainitsematta. Saatikka sitten kaikki työelämä, joka on tärkeää.
Metsämiehen laulu Ylioppilaskunnan laulajat. Kirjoittanut Aleksis Kivi ja säveltänyt Jean Sibelius
https://youtu.be/1IFkPcsRbKs
Hyvää miestenpäivää
34
247
Vastaukset
- Anonyymi
Jep. Tänää on myöskin kv. Käymälä päivä, jonka toki jo tiesitkin. :)
-wc- Anonyymi
Tiesihän se koska sehän tämän homman on järkännyt.Vihaa kaikkea mikä on Kommaria.Kommari eivedes itse tiedä olevansa Kommari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesihän se koska sehän tämän homman on järkännyt.Vihaa kaikkea mikä on Kommaria.Kommari eivedes itse tiedä olevansa Kommari.
"Com Mari". -sivu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatikka sitten mielikuvitusporvari. Porvari olen niin kauan kuin vanhamuori jaksaa kerjuulla kulkea. Eliittiä eli miljonäärejä on vain prosentti kaksi. Ei se kokkareiden äänimäärissä näy. Junnun sanoinköyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus. Näin täällä korvessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Com Mari". -sivu
Ei liity minun juttuun mitään Maria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatikka sitten mielikuvitusporvari. Porvari olen niin kauan kuin vanhamuori jaksaa kerjuulla kulkea. Eliittiä eli miljonäärejä on vain prosentti kaksi. Ei se kokkareiden äänimäärissä näy. Junnun sanoinköyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus. Näin täällä korvessa.
Paraskin sanoja. Möit juuri metsää yli satatonnisen ja muita opastat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paraskin sanoja. Möit juuri metsää yli satatonnisen ja muita opastat.
En ole metsää ostanut, tuuli löi nurin. Maata kyllä kannattaa aina ostaa siinä kaupassa ei koskaan häviä, kun sitä ei valmisteta enää.
- Anonyymi
Karille menee tää laiva.Muista ettet liiku kotoota tänään kahvin takia.
- Anonyymi
Oliko iso,keskikokonen vai pieni kari kuseessa?
Tarjouskahvin perässä kannattaa aina juosta. Mulla on oma kaappi täynnä tarjouskahvia. Niinpä eilen hamstrasin jälkikasvulle joululahjaksi kivan hintaista ruotsalaista kaffetta, jota hän juo.
Anonyymi kirjoitti:
Oliko iso,keskikokonen vai pieni kari kuseessa?
Jäin miettimään, onko tuossa u ja a kirjoitusvirheitä vai se, että on kaksi e-kirjainta? No tarkkaavainen lukija huomaa kuitenkin, että aloituksella ei ole mitään tekemistä laivan kanssa vaan siinähän on toivotettu hyvää miestenpäivää.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Jäin miettimään, onko tuossa u ja a kirjoitusvirheitä vai se, että on kaksi e-kirjainta? No tarkkaavainen lukija huomaa kuitenkin, että aloituksella ei ole mitään tekemistä laivan kanssa vaan siinähän on toivotettu hyvää miestenpäivää.
Olkoon niin.Hyvää miesten päivää.
- Anonyymi
Aito venäläispariskunta ainakin puoliksi https://www.iltalehti.fi/jalkapallo/a/1a73e8eb-81af-42df-a717-330b75d7ba5b
- Anonyymi
pedofiilinpäivä siis on eli isänpäivä?
Asiaton kommentti! 4. Käsky sanoo, että kunnioita isääsi ja äitiäsi.
"Kuule isääsi, jolta olet saanut elämän, älä halveksi äitiäsi, kun hän on vanha. (Sananl. 23:22)"
- Anonyymi
Mietin äsken samaa. Miksi mieheille suunnattu
teema painuu genitaaleihin ”mene lääkäriin”.
Seksiä, eturauhasta…hormooneja lisää.
Tukkaa pois ja takaisin.
Missä on iloiset asiat? Laulu, kakku,
vaatetus, pukeutumisvinkit… sinkkumiehet ja perheelliset.- Anonyymi
Miehille vois tehdä
imurikampanjan, jossa
ei tarvitse tehdä mitään.
Miksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehille vois tehdä
imurikampanjan, jossa
ei tarvitse tehdä mitään.
Miksi?Ei sitä kukaan halua keksiä. Ostin juuri kotimaisen pitkäikäisen kestävän mattopiiskan. Jo ensitamppauksella meni heti ihan vtun päreeksi. Tuttavani sanoi ettei sinun rautakouran käsissä mikään kestä. Näin meillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä kukaan halua keksiä. Ostin juuri kotimaisen pitkäikäisen kestävän mattopiiskan. Jo ensitamppauksella meni heti ihan vtun päreeksi. Tuttavani sanoi ettei sinun rautakouran käsissä mikään kestä. Näin meillä.
Äsken tossa oli
robotti- imurimainos.
Mies makasi sohvalla ja robotti pörisi lattialla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä kukaan halua keksiä. Ostin juuri kotimaisen pitkäikäisen kestävän mattopiiskan. Jo ensitamppauksella meni heti ihan vtun päreeksi. Tuttavani sanoi ettei sinun rautakouran käsissä mikään kestä. Näin meillä.
Soittaminen on harjoittelua.
Ei rumpuja soiteta niin, että
kapulat menee läpi.
Osta uusi mattopiiska,
ja muista, että vähemmän on enemmän. Anonyymi kirjoitti:
Äsken tossa oli
robotti- imurimainos.
Mies makasi sohvalla ja robotti pörisi lattialla.Mä oon ostanut jälkeläiselle joululahjaksi robotti-imurin. Se oli useamman vuoden paketissa, kunnes eräs tarmokas tyttöystävä sai aikaan sen, että otettiin esille. Nyt jälkeläinen on sitä mieltä, että se on oikein hyvä. Sehän on niin litteä, että mahtuu möyrimään jenkkisängyn allakin ihan itsekseen. Ei tarvitse kumarrella.
- Anonyymi
Äitienpäivä ja miestenpäivä.
Äiti, nainen jolla on lapsia ja
mies … miestenpäivä, ei tämä ole
isänpäivä.
Naistenpäivä on kukkapäivä.
Miten miestä voi muistaa?
Kukilla? Vie sille tiskiainetta ja tiskiharjan.- Anonyymi
Kyllä mieskin voi olla hyvä tiskaamisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mieskin voi olla hyvä tiskaamisessa.
Siinä olen vanhapoika mestari jos en muussa. Tiskailin fairyllä että sormenpäät halkeili. Nykyisin sillä kirkkaalla ja vain rasvaiset vihreällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä olen vanhapoika mestari jos en muussa. Tiskailin fairyllä että sormenpäät halkeili. Nykyisin sillä kirkkaalla ja vain rasvaiset vihreällä.
Mene kyylä ulos välillä happi hypylle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene kyylä ulos välillä happi hypylle!
Opettele yhdyssanat ja neuvo sitten.
Herkkusuille voi antaa lahjaksi leivonnaisia. Joko itse tehtyjä tai sitten kaupasta ostettuja.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Herkkusuille voi antaa lahjaksi leivonnaisia. Joko itse tehtyjä tai sitten kaupasta ostettuja.
Miksei konvehtejakin?niitä näyttää nyt kaupat pursuavan.
Anonyymi kirjoitti:
Miksei konvehtejakin?niitä näyttää nyt kaupat pursuavan.
No niitäkin tietysti. Äsken sittarissa katsoin hintoja, niin kylläpä ovat konvehdit kallistuneet. Miten se pandan ygden kerroksen sisältävä klassikkokin voi olla niin kallis. Ostin sitten yhteen pakettiin m:n maitosuklaalevyn niin saa vastaanottaja suun makeaksi. Pakkohan se oli ostaa yksi tarjouskahvi, vessapaperit ja talouspaperit.
Nyt laittelen uutta puhelinta kuntoon äänien osalta. Testivalokuvakin on jo otettu. Kiva, että selfiessä säilyi se 10 sekunnin viive jonka aikana ehtii laittaa naaman sopivaan asentoon.- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Suklaa ja leivokset ovat aina ajankohtaisia.
Kyllä. Anonyymi kirjoitti:
Suklaa ja leivokset ovat aina ajankohtaisia.
Kyllä.Ai aina? Taidat olla herkkusuu.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ai aina? Taidat olla herkkusuu.
En syö kumpaakaan,
mutta niitä voi viedä tuliaiseksi. Anonyymi kirjoitti:
Mulle tuli siitä kirkkaasta paha ihottuma, jonka paraneminen kesti pitkään. Nyt käytän sellaista punaista, missä lukee hypoallergenic ja cranberry. Sitä saa ässäkaupoista. Rasvaisiin kuumempaa vettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset22617140Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"16912184Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El415970Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644852MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny134756Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.193947Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843575Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1332997S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2581405- 851011