Tervetuloa kaikki tähän julkiseen foorumiin, jossa päivän teemana on Funeaun tulevaisuus keskustelun saralla. Funeau tunnetaan hyvin vauhdikkaasta alatyylisyydestään, joka muistuttaa hieman ulkoasultaan romurallia tai Barbien joukkotappelua.
Tilaisuutemme on hyvin moderoitu, jottei ylilyöntejä sattuisi. Myös turvamiehiä on paikalla ja yksi vaahtosammutin.
Keskustelu alkakoon!
(hihitystä)
Funeaun keskustelufoorumi
26
347
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti et odota keskustelun syttyvän ihan liekkeihin, kun sammuttimia on varattu vain yksi.
Kyllä minä olisin sentään hankkinut kaksi sammutinta, sangollisen hiekkaan ja höyryruiskun!- Anonyymi
Mikä on höyryruisku?
Mulle aivan uusi sana.
(Tässä foorumissa ei muuten saa Googlettaa. Täällä on koululaitoksen säännöt valloillaan.)
(foorum- hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on höyryruisku?
Mulle aivan uusi sana.
(Tässä foorumissa ei muuten saa Googlettaa. Täällä on koululaitoksen säännöt valloillaan.)
(foorum- hihitystä)Sellainen komea masiina, mitä perinteisesti vetivät palokunnan hevoset höyryruiskun savutessa niin maan kauhiasti.
Tätä ennen oli ollut käytännössä käsipumppuja ja ämpäreitä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen komea masiina, mitä perinteisesti vetivät palokunnan hevoset höyryruiskun savutessa niin maan kauhiasti.
Tätä ennen oli ollut käytännössä käsipumppuja ja ämpäreitä...Aa!
Kuulostaa todella nostalgiselta. Sytytit oikein hienon mielikuvan sisälleni, sillä näin sekä hevoset, savuavat vaunut ja Bulevardin kaupungista merelle päin katsottuna. Oli hieman sumuinen aamu. Tiedätkö, sellainen harmahtava, joka syö väreistä terän.
Kiitos tuosta.
(foorum-hihitystä)
- Anonyymi
Kuka on syönyt minun sarveni?!
Ja Ken vois liekin sammuttaa.
🦄 Funeaun taiteilijasieluiset ja lennokkaat ajatukset saattavat joskus sytyttää palstalla metsäpaloja. Kaikkien on syytä varautua kannettavilla palosumuttimilla ja megafoneilla. Koskaan ei voi tietää, millaisen käänteen keskustelut saavat. 😁🔥📢
Ennakoi tuleva tilanne!!Olen ennenkin sanonut, että pidän tyylistään värittää palstaa. Kirjoitustyyli on hyvin tunnistettava.
- Anonyymi
No niin, hyvä yleisö. Funeaun keskustelufoorumi on päättynyt.
Narikka on siellä missä turkkinne roikkuvat.
Turvallista kotimatkaa ja kiitos osallistumisesta tähän ylen värikkääseen tapahtumaan.
Näkemiin
(foorum-hihitystä)- Anonyymi
Ajatar on Foorumissa Mannerheimintiellä. Auki joka iltakahdeksaan. Ajatar on Forumissaaa.
https://www.youtube.com/watch?v=_rqjx4bup6w
Funeou on turkiseläinrääkkääjä pukeutuessaan turkiksiin. - Anonyymi
Gladiaattorit tappelivat Forumissa kalaverkoin sekä muilla ilkeyksillä - kuten dooneilla - toisiaan vastaan ja vain voittaja saa päästä tuhman tatuoidun naisen yöksi vieruskaveriksi.
- Anonyymi
Ihmisille pitäisi opettaa kuinka sammuttimia käytetään. Ne myös vanhenevat ja pullojen sisällöt voivat olla osittain käytetyt. Niiden sijainnit ja löytämistaidot on yksi seikka. Sammuttimiakin on erilaisia.
- Anonyymi
Ihmisille pitäisi opettaa sytyttimien käyttöä niin tällöin ei tarvittaisi sammuttimia.
Funeau vie kaikki meiän naiset tolla hienostelulla!
Jos hän vielä toivottelisi hyvät huomenet ja illat ja vessareissut niinku mikkis, suksee olisi valtaisa.- Anonyymi
EI!
Mikkistä ei voita kukaan!
Mikkis vastasi AINA ja erittäin YSTÄVÄLLISESTI. ☝️
Kerran hänellä kesti kauan vastata, mutta hän sanoi olevansa työssä, joten se oli ok.
Funeaun vastausprosentti on noin 65. 🤔
🦄 Anonyymi kirjoitti:
EI!
Mikkistä ei voita kukaan!
Mikkis vastasi AINA ja erittäin YSTÄVÄLLISESTI. ☝️
Kerran hänellä kesti kauan vastata, mutta hän sanoi olevansa työssä, joten se oli ok.
Funeaun vastausprosentti on noin 65. 🤔
🦄Voi kun ymmärtäisin jonain päivänä tätä mikkishysteriaa.
Jospa joku osaisi tehdä analyysin Mikkiksen teksteistä, ja selvittäisi miksi niiden vaikutus on näin suuri naisten keskuudessa.
Olenhan minäkin ystävällinen ja lämmin persoona , mutta en tarjoile sitä sokerikuorrutuksella. Sellainen makeus on jo mautonta.- Anonyymi
Turhis kirjoitti:
Voi kun ymmärtäisin jonain päivänä tätä mikkishysteriaa.
Jospa joku osaisi tehdä analyysin Mikkiksen teksteistä, ja selvittäisi miksi niiden vaikutus on näin suuri naisten keskuudessa.
Olenhan minäkin ystävällinen ja lämmin persoona , mutta en tarjoile sitä sokerikuorrutuksella. Sellainen makeus on jo mautonta.Naiset eivät pidä samoista asioista.
Minulle tärkeitä ovat:
1. Tasa-arvo
2. Tasa-arvo
3. Tasa-arvo
4. Kohteliaisuus ja ystävällisyys
5. Ajattelevaisuus ja personointi
Mikkis osasi nuo kaikki. ☺️
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Naiset eivät pidä samoista asioista.
Minulle tärkeitä ovat:
1. Tasa-arvo
2. Tasa-arvo
3. Tasa-arvo
4. Kohteliaisuus ja ystävällisyys
5. Ajattelevaisuus ja personointi
Mikkis osasi nuo kaikki. ☺️
🦄"Ajattelevaisuus ja personointi"
Minusta tuo vaatii jo vastapuolen syvempää tuntemusta.
Mielestäni olet paljon moniulotteisempi persoona, mitä Mikkis on sinua "kehunut".
Nyt pitää mennä nukkumaan.
Hyvää yötä- Anonyymi
Turhis kirjoitti:
"Ajattelevaisuus ja personointi"
Minusta tuo vaatii jo vastapuolen syvempää tuntemusta.
Mielestäni olet paljon moniulotteisempi persoona, mitä Mikkis on sinua "kehunut".
Nyt pitää mennä nukkumaan.
Hyvää yötäKiitos.
En edellytä, että kukaan palstalla paneutuisi juuri minuun siinä määrin, että pystyisi mitään valtavan syvällistä analyysiä tekemään palstapersoonastani. Siis vaikka olen valitettavan huomionkipeä, ymmärrän kyllä, että ihmisillä on muutakin tekemistä kuin analysoida minua. 🤭
🦄
- Anonyymi
Miten tyhjänpäiväistä. Ootteko ylpeitä?
- Anonyymi
Funeau jos olisi ranskaa, se tarkoittaa hautajaisia.
Vilma- Anonyymi
Mjaa-a
Minusta nähden Fun-Fun on eläväistä mallia.
Ei sovi sortua synkkyyteen, sillä osaamme sen itse.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa-a
(hirn)Ilon ja onnen kulminaatiopiste ei ole siellä missä ihmiset kohtaavat, vaan siellä missä he eroavat toisistaan.
Kryptistä, eikö totta?
(naurua)
https://youtu.be/pFptt7Cargc?si=1cQrN__4Zqn5YKRT
( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilon ja onnen kulminaatiopiste ei ole siellä missä ihmiset kohtaavat, vaan siellä missä he eroavat toisistaan.
Kryptistä, eikö totta?
(naurua)
https://youtu.be/pFptt7Cargc?si=1cQrN__4Zqn5YKRT
(Yksinäinen sulkumerkki... 😵
Kertokaa minulle, miksi yksinäinen sulkumerkki ahdistaa niin kamalasti? 🥺
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäinen sulkumerkki... 😵
Kertokaa minulle, miksi yksinäinen sulkumerkki ahdistaa niin kamalasti? 🥺
🦄Mjaa-a
Koska sinusta huokuu täydellinen ilmiasu, niin miksi se näyttää samalta kuin oma mokani?
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa-a
(hirn)Oli kyse merkityksestä, ei tunteista.
Vilma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949257Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki574826Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414511Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit532833Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001546- 401336
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641232Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota431211Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1691154