Olin vasta 12v kun se tapahtui minulle, nyt olen jo 20v ja etsin miestä.
TÄMÄ ON TOSI TARINA! Olin siis ihan normaalisti tulossa kotiin. Meidän talo on 70-luvulta enkä tiedä sen historiaa paljoa. Kun tulet sisään meidän taloon, sinun täytyy mennä pikkueteisen läpi avarampaan ”eteiseen”. Avaramman eteisen oikealla puolella avautuu portaat yläkertaan, jossa huoneeni sijaitsee ja ala-Wc:hen. Vasemmalla puolella on vieras/romuhuone. Suoraan edessä on aukko keittiöön ja oh.
Äitini työpäivä kestää aamu kuudesta ip kolmeen ja kouluni loppui sinä päivänä klo 13. Asumme kaukana kk joten minulla oli koulukyyti (noin 15km). Tulin noin ip kahdelta.
Aistin että talossa oli joku muukin. Ajattelin vain että äiti olisi tullut kotiin aikaisemmin, mutta kun en kuullut tavallista ”moita” ihmettelin.
Kotona ei kuulunut edes monien kellojen raksutusta,kunnes kaikki äänet palasivat humahtaen.
En oikein osaa selittää tunnetta, myöhemmin olen kuullut metsänpeitosta mutta en tiedä oikeasti kuka tai mikä oli kyseessä
Olisiko jollain saman tapaisia kokemuksia?🙃
Onko kellään samankaltaisia kokemuksia kuin minulla
Anonyymi-ap
1
145
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1174898Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1163979Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2223913Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1741374En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155