"Polttoaineketju Teboil valmistautuu parhaillaan toimintojensa alasajoon. Yhtiö tiedotti asiasta keskiviikkona aamupäivällä", kertoo Yle.
Ei pidä kuitenkaan säikähtää, ei pidä säikähtää:
"Teboil tarkensi myöhemmin, että alasajo koskee nimenomaan kylmäasemia", Yle kertoo.
TEBOIL VALMISTAUTUU TOIMINTOJENSA ALASAJOON...
13
323
Vastaukset
- Anonyymi
Yle kertoo yleensä.
- Anonyymi
Kiuruveden sankarivainajatkin lepäävät ikuisessa unessaan paremmin, kun venäläinen Lukoil Teboil on hävinnyt paikkakunnaltamme. He taistelivat vapautemme puolesta, eikä venäläinen teboil kuulunut tähän vapauteen.
- Anonyymi
Vaihtaa seo:lle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtaa seo:lle.
Mitenkä lie onnistuu, kun tuskin Teboil luovuttaa omistamiaan säiliöitä käyttöön. Eikä perseaukisella ole vara niitä itselleen ostaa. Nätti konditorio aina rikkonaisella autopesurilla tuleepi nyt.
- Anonyymi
Taitaa käydä niin että Trump tulee ja pelastaa Tebskan? Kun tuo "parasta mitä USA.lle on tapahtunut pitkään aikaan" poistaa pakotteet niin olisiko syytä kutsua hänet yhdessä toverinsa Vladin kanssa Tebskalle vaikka tsaikulle?
- Anonyymi
Tämä on vaan hyvä asia. Suomessa säilyy satoja työpaikkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa joko persuilla on palttoo kääntymässä venäjän suhteen? Vieläkö puhemies vetelee nimmareita venäjälle ammuttaviin tykinkuuliin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa joko persuilla on palttoo kääntymässä venäjän suhteen? Vieläkö puhemies vetelee nimmareita venäjälle ammuttaviin tykinkuuliin?
Kyllä minulla on ihan keskustan puoluekirja ollut vuosia. En tiedä persuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putinisti keksii, mitä vaan. Suomessa säilyy huoltamoilla työpaikat, missä ne kannattaa pitää pystyssä. SEO ja ST 1, sekä apsi jatkaa siellä, missä se kannattaa ja isänmaalliset ihmiset ylläpitää huoltiksia. Te putinistit löydätte kyllä uudet putinin palvontapaikat. Harasoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulla on ihan keskustan puoluekirja ollut vuosia. En tiedä persuista.
Kepuloiset ovat aina olleet pahimpia rys-än hanurinnuolijoita. Vieläkö lepikontorpan multaa riittää kremliin vietäväksi? On siinä silloin naapurissa tsuhnalle naurettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putinisti keksii, mitä vaan. Suomessa säilyy huoltamoilla työpaikat, missä ne kannattaa pitää pystyssä. SEO ja ST 1, sekä apsi jatkaa siellä, missä se kannattaa ja isänmaalliset ihmiset ylläpitää huoltiksia. Te putinistit löydätte kyllä uudet putinin palvontapaikat. Harasoo.
Taitaapi käydä niin, että kun nyt Trump ja Putin lyövät kättä päälle, pakotteet poistuvat ja Venäjän kauppa alkaa taas. On tätä järjen paluuta odotettukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaapi käydä niin, että kun nyt Trump ja Putin lyövät kättä päälle, pakotteet poistuvat ja Venäjän kauppa alkaa taas. On tätä järjen paluuta odotettukin.
Yes-yes, vot-vot, siinä on kaksi siansalvajaa asialla.
Toinen hyökkää syyttömän kimppuun, ja toinen tulee räätälöimään rauhansopimusta, jossa kärsimään joutunut osapuoli pistetään köysiin ja hyökkääjä palkitaan lisämailla ja päästetään pakotteista.
Puuttuu vain, että vaatisivat vielä kummallekin siansalvajalle Nobelin rauhanpalkintoa.
- Anonyymi
Teboil on hybridivaikuttamiseen hyvä väylä. Riitaa suomalaisten välille.
On hyvä että Teboil loppuu, loppuu myös venäjän vaikuttaminen tätä kautta Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit956101KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495535Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521032015Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459