Meni veromätky pitkäksi ja verottaja siirsi se ulosottoon. Summa oli 76€ ja nyt vireilletuloilmoituksessa lasku noin 90€.
Laskun eräpäivä on 24.11.2025, mutta pystyn maksamaan sen vasta 28.11.2025.
Kysymys kuuluu, -Aiheutuuko tästä muutaman päivän myöhästymisestä minulle jotain merkityksellistä ulosoton kannalta vai meneekö pieni myöhästyminen ihan "olan kohautuksella"?
Ulosottolaitoksen vireilletuloilmoitus
Anonyymi-ap
2
280
Vastaukset
- Anonyymi
Sinuna ilmoittasin UO:lle tuon muutaman päivän myöhästymisen, tänä päivänä kun kaikki on automatisoitu niin saattapi välittömästi tulla varattomuusmerkintä eräpäivän jälkeen.
- Anonyymi
Tai no, eihän se varattomuusmerkintä heti tule vaan ensin suoritetaan ulosmittaus ja sen jälkeen vasta jos ei saada mitään niin merkijntä...
Eli vireilletulossa oli kai mainainta tuosta ulosmittaus päivämäärästä...jos se on myöhemmin kuin 28.11 niin voit maksaa tuolloin ilman mitään seurauksia.
Mutta edelleen, suosittelemaan ilmoittamaan UO:lle tästä myöhästymisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1126945KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3916621Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653337Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282889Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092484Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään382039- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257