Rakastan sinua H

Anonyymi-ap

Ajattelen sinua joka päivä vaikken välttämättä täällä aina olisikaan...

16

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

❤️ kuin myös

• Anonyymi
        UUSI

Ihanaa rakas... :)

ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa rakas... :)

ap

Kohta tulee muumit tv.stä 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
      UUSI

Minäkin ajattelen M-miestä ja rakastan.

• Anonyymi
      UUSI

rakastan ihmistä joka varmuudella siis inhoaa mua:c. olen erityisen rikkinäinen levy ja ärsyttävä ihminen. :\ anteeksi kaikille

• Anonyymi
      UUSI

Minäkin ajattelen erästä ihanuutta M kirjaimella alkavaa 👩‍❤️‍👩🩷 -H-

• Anonyymi
      UUSI

Minäkin ajattelen rakkaudella erästä H miestä ❤️
      M naiselta

• Anonyymi
      UUSI

Tämähän ei ole hyvä vitsi. Aika huono suoraan sanottuna. Ei mene läpi.

Kirjoita, jos ystävyys kelpaa tai ole kirjoittamatta. Et voi sanella sitä, miten minä saan kokea asioita. Ystävyyshän totuudellisesti on myös sitä, että se hyödyttää ihmistä itseään ja hyödyn siitä emotionaalisesti. Se auttaa jaksamaan. Moni ei pidä hyödyn ajattelusta, on epäsopivaa kertoa jotain niin julkeaa esiin. En tiedä mikä hyöty siitä sinulle olisi. Toivottavasti edes sen verran, että rohkaistut ottamaan yhteyttä pakstojen ulkopuolella.

H.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi ottaisin yhteyttä, jos et välitä! Tunteet eivät kohtaa, miksi kiusaisin itseäni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ottaisin yhteyttä, jos et välitä! Tunteet eivät kohtaa, miksi kiusaisin itseäni.

No silloin et ole oikea henkilö, jos noin ajattelet ja oket ap. Ei siinä sen kummempaa.

Olen vain samaa mieltä hänen kanssaan siitä, että ystävyys on se mitä tähän hetkeen olisi mahdollista tarjota. Näillä spekseillä mitä kummallakin on, muu ei olisi todennäköistä. Se kattaa kaiken, kommunikaatiosta, elämäntilanteeseen jne. Itse en kuitenkaan ole ystävyyttä jättänyt koskaan, vaikka olimme kumpikin haasteellisia siinä varmasti toisillemme.

Hön kuitenkin on tärkeä ihminen minulle ja toivoisin hänen ymmärtävän sen asian ja välittäminen ei vaadi parisuhdetta, toisen omistamista. Se on oikeaa rakkautta se.

-H

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No silloin et ole oikea henkilö, jos noin ajattelet ja oket ap. Ei siinä sen kummempaa.

Olen vain samaa mieltä hänen kanssaan siitä, että ystävyys on se mitä tähän hetkeen olisi mahdollista tarjota. Näillä spekseillä mitä kummallakin on, muu ei olisi todennäköistä. Se kattaa kaiken, kommunikaatiosta, elämäntilanteeseen jne. Itse en kuitenkaan ole ystävyyttä jättänyt koskaan, vaikka olimme kumpikin haasteellisia siinä varmasti toisillemme.

Hön kuitenkin on tärkeä ihminen minulle ja toivoisin hänen ymmärtävän sen asian ja välittäminen ei vaadi parisuhdetta, toisen omistamista. Se on oikeaa rakkautta se.

-H

Olisit sanonut tuon viesteissäsi.. eikä vieläkään ole myöhäistä. Nyt on niin, että minun pitää saada sinulta jotain vastaavaa ymmärrettävää tekstiä, mitä tuossa kirjoitit. Lähetä vaikka tuo sama, niin päästään tästä hiljaisuudesta eroon. Tiedät tunteeni ja ne eivät ole muuttuneet mitenkään. Tilanne on vaikea. Puhumalla asia selviäisi. Mutta tuntuu, että molemmat olemme väsyneitä tähän.

• Anonyymi
      UUSI

En usko enää. Kiitos ja hyvästi.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvästejähän sinä toivoit ja nyt ne sait. Kaikkea hyvää! Jos tulet toisiin ajatuksiin, tiedät mistä löydät.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvästejähän sinä toivoit ja nyt ne sait. Kaikkea hyvää! Jos tulet toisiin ajatuksiin, tiedät mistä löydät.

No joo katellaan jos nuorrun sen 20 vuotta. Kasvan pituutta sen 20 cm. Käyn kaineusleikauksessa ja voitan lotossa. Sitten ehkä kelpaan arvon herralle puhumaan edes. Eli nähdään sitten.

• Anonyymi
      UUSI

Etpäs.

• Anonyymi
      UUSI

Eipäs etuilla siellä jonossa, jonon perälle vaan. Pitääkö tässä kohta jonotusnumeroita alkaa jakamaan?
      Eikä sitten tapella siellä jonon perällä hei!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      111
      9531
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      168
      6062
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      159
      5387
    4. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      30
      5358
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      48
      4299
    6. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      87
      3531
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      78
      3499
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2921
    9. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      121
      2902
    10. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      49
      2822
    Aihe