https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/koneet-ja-autot/3d19671b-622e-49a1-a550-bb10aaa452f1
Se että ei kykene pysähtymään liikennevaloihin kun valot vaihtuu keltaiseksi ja siten punaiseksi johtuu siitä että ajetaan liian lujaa. 40km/h alueella nopeudet on lähempänä viittäkymppiä ja tuo lähes kympin ylitys on jo paljon ja siitä ei auto enää pysähdy liikennevaloihin vaan on parempi polkaista kaasua ja hyvin usein käy sitten niin että ajaa päin punaisia. On se joillekin vaikea laji tuo kaupungissa ajaminen.
Tätä esiintyy iisalmessakin
Anonyymi-ap
3
161
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhoilla vihreillä ajamista tapahtuu liian paljon, kun ajetaan liian kovaa ja muutenkin ollaan välinpitämättömiä.
- Anonyymi
Ajjaavat kylläkii kovempata ku viittäkymppiä, mopottii sujakehtelloo keolat pysty ettei niä etes rekkaria. Parraemmilla on kiäntyvä kilipi, käs vua vilahtaa ja kili pystyssä jos sattuu kahtomaa pirunmoesella metelillä mänevee kaaharia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1482007Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041701- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001180Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761172- 671130
- 221027
- 48987
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73936- 45917