Oikeurenkäynnissä nouratetahan Kauhajoen lakia. Käräjätuomarina istun minä ja lautamiehinä Rantala, Tenhunen ja Hatunen.
Lisää oikeudenkäyntejä tulossa
27
539
Vastaukset
- Anonyymi
Millaisen tuomion Mylliksen tuomioistuin langettaisi jarmolle, jos hän tulisi pahoinvoivaksi tässä tuomioistuimessa?
- Anonyymi
seppo_myllis kirjoitti:
Valtavan iso kynttilä.
Tiivistys sikaflexilla saattaisi pitää riemureiän tiiviinä ja käräjäsalin istuimet säästyisivät.
- Anonyymi
seppo_myllis kirjoitti:
Valtavan iso kynttilä.
Saako oikeudenkäynneissä olla mukana happinaamari ja lisähappisäiliöt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako oikeudenkäynneissä olla mukana happinaamari ja lisähappisäiliöt?
Jarmo ei pärjäisi ilman niitä hetkeäkään, joten seuraava varustus: kynttilä puossa ja happinaamari päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jarmo ei pärjäisi ilman niitä hetkeäkään, joten seuraava varustus: kynttilä puossa ja happinaamari päässä.
Antaako se hyvän kuvan oikeudessa jos on vielä likaiset muovihansikkaat?
Anonyymi kirjoitti:
Antaako se hyvän kuvan oikeudessa jos on vielä likaiset muovihansikkaat?
Oikein kunnon sontaiset hansikkaat niin vaikutelma on mitä edustavin!
- Anonyymi00020
houruu jatkuu
- Anonyymi00021
seppo_myllis kirjoitti:
Valtavan iso kynttilä.
houruuta lisää
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
houruu jatkuu
ja se vaikuttaa ihan kivalta
- Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
houruuta lisää
ja oikein kunnolla että saadaan hyvät naurut
- Anonyymi
Mites tuomio istuin kohtelis ranee joka työnsi kynttilän jarmoon
Kohta lauletaan taas Pyhälle Lucialle. Silloin sytytetään kynttilät valaisemaan talven pimeyttä...Kuka lienee Ikaalisten Lucia-neito tai "neito"? Vai saapuuko hän jostain muualta riemastuttamaan kansaa?
- Anonyymi
Prouva olisi sopiva Lucia-neito. Julli oli tehnyt hänen profiilikuvansa jarmon pään kuvasta liittämällä jarmon päähän mm. kukkahatun.
Anonyymi kirjoitti:
Prouva olisi sopiva Lucia-neito. Julli oli tehnyt hänen profiilikuvansa jarmon pään kuvasta liittämällä jarmon päähän mm. kukkahatun.
Surullista kyllä, Prouva on joukostamme poissa. Ikävä on kova!
- Anonyymi
seppo_myllis kirjoitti:
Surullista kyllä, Prouva on joukostamme poissa. Ikävä on kova!
Hän oli aivan mahtava persoona, joka sai laitettua jarmonkin ruotuun.
- Anonyymi
hän oli kerran sammunut autoon grillillä ja jarmo oli yrittänyt ropeloida hänen housun vetskariaan auki
- Anonyymi00023
seppo_myllis kirjoitti:
Surullista kyllä, Prouva on joukostamme poissa. Ikävä on kova!
yksi elätti vähemmän
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
yksi elätti vähemmän
toivotko että pääsisimme myös jarmosta erohon?
- Anonyymi
Hoikkalatarinat on aikas kivoja ja joskus jopa jänniä.
- Anonyymi00025
seppo_myllis kirjoitti:
Mutta kauhua niissä ei ole.
kuortanneella oli kauhuakun rouva laukoi
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
kuortanneella oli kauhuakun rouva laukoi
jarmohan siellä laukoi, kuten myös kivikrillillä
- Anonyymi00019
taas skitso ketelä houruumassa älä lue
Odottakaa vain, niin pääsette kaikki käräjille.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439
