Lisää oikeudenkäyntejä tulossa

Oikeurenkäynnissä nouratetahan Kauhajoen lakia. Käräjätuomarina istun minä ja lautamiehinä Rantala, Tenhunen ja Hatunen.

27

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millaisen tuomion Mylliksen tuomioistuin langettaisi jarmolle, jos hän tulisi pahoinvoivaksi tässä tuomioistuimessa?

      • Valtavan iso kynttilä.


      • Anonyymi
        seppo_myllis kirjoitti:

        Valtavan iso kynttilä.

        Tiivistys sikaflexilla saattaisi pitää riemureiän tiiviinä ja käräjäsalin istuimet säästyisivät.


      • Anonyymi
        seppo_myllis kirjoitti:

        Valtavan iso kynttilä.

        Saako oikeudenkäynneissä olla mukana happinaamari ja lisähappisäiliöt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako oikeudenkäynneissä olla mukana happinaamari ja lisähappisäiliöt?

        Jarmo ei pärjäisi ilman niitä hetkeäkään, joten seuraava varustus: kynttilä puossa ja happinaamari päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarmo ei pärjäisi ilman niitä hetkeäkään, joten seuraava varustus: kynttilä puossa ja happinaamari päässä.

        Antaako se hyvän kuvan oikeudessa jos on vielä likaiset muovihansikkaat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antaako se hyvän kuvan oikeudessa jos on vielä likaiset muovihansikkaat?

        Oikein kunnon sontaiset hansikkaat niin vaikutelma on mitä edustavin!


      • Anonyymi00020

        houruu jatkuu


      • Anonyymi00021
        seppo_myllis kirjoitti:

        Valtavan iso kynttilä.

        houruuta lisää


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        houruu jatkuu

        ja se vaikuttaa ihan kivalta


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        houruuta lisää

        ja oikein kunnolla että saadaan hyvät naurut


    • Anonyymi

      Mites tuomio istuin kohtelis ranee joka työnsi kynttilän jarmoon

      • Tuomioistuin ylistäisi hänen osaamistaan!


    • Kohta lauletaan taas Pyhälle Lucialle. Silloin sytytetään kynttilät valaisemaan talven pimeyttä...Kuka lienee Ikaalisten Lucia-neito tai "neito"? Vai saapuuko hän jostain muualta riemastuttamaan kansaa?

      • Anonyymi

        Prouva olisi sopiva Lucia-neito. Julli oli tehnyt hänen profiilikuvansa jarmon pään kuvasta liittämällä jarmon päähän mm. kukkahatun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prouva olisi sopiva Lucia-neito. Julli oli tehnyt hänen profiilikuvansa jarmon pään kuvasta liittämällä jarmon päähän mm. kukkahatun.

        Surullista kyllä, Prouva on joukostamme poissa. Ikävä on kova!


      • Anonyymi
        seppo_myllis kirjoitti:

        Surullista kyllä, Prouva on joukostamme poissa. Ikävä on kova!

        Hän oli aivan mahtava persoona, joka sai laitettua jarmonkin ruotuun.


      • Anonyymi

        hän oli kerran sammunut autoon grillillä ja jarmo oli yrittänyt ropeloida hänen housun vetskariaan auki


      • Anonyymi00023
        seppo_myllis kirjoitti:

        Surullista kyllä, Prouva on joukostamme poissa. Ikävä on kova!

        yksi elätti vähemmän


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        yksi elätti vähemmän

        toivotko että pääsisimme myös jarmosta erohon?


    • Anonyymi

      Hoikkalatarinat on aikas kivoja ja joskus jopa jänniä.

      • Mutta kauhua niissä ei ole.


      • Anonyymi00025
        seppo_myllis kirjoitti:

        Mutta kauhua niissä ei ole.

        kuortanneella oli kauhuakun rouva laukoi


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        kuortanneella oli kauhuakun rouva laukoi

        jarmohan siellä laukoi, kuten myös kivikrillillä


    • Anonyymi00019

      taas skitso ketelä houruumassa älä lue

    • Odottakaa vain, niin pääsette kaikki käräjille.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe