Onko tahiniemen koulussa hometta,onko ollut vesivahinko tms. Kuka on vastuussa sen kunnosta ja siitä jos joku sairastuu? Nyt faktoja eikä pelkkiä kuulopuheita tai omia arveluita. Pidetään tämä ketju asiallisena ja PYSYTÄÄN AIHEESSA!EKÄ HAUKUTA/ARVOSTELLA TOISIA. Mikään ei voi ottaa niin paljon hermoille kun että joku/jotkut alkaa kirjoittaa tarinoita lahnoista tai muusta mikä EI liity aiheeseen. Tietojen mukaan jo ainakin 3 on saanut oireita
Totuus tahiniemen koulusta
10
494
Vastaukset
- Anonyymi
Pahoittelen I kirjaimen puuttumista EIKÄ sanasta(ennenkuin joku apina kommentoi että opettele kirjoittamaan)
- Anonyymi
On siellä sisäilmaongelmia. Ihmettelen miksi nyrkkeilyporukka sinne meni, ehkä ei ollut tietoa asiasta.
- Anonyymi
Eikös sen omista taho joka osteli vanhoja huonokuntoisia rakennuksia, todennäköisesti edullisesti ja toiminta jatkuu.
- Anonyymi
Niin asiallisesti nyt .niin
- Anonyymi
Suoraan sanottuna. EI KUKAAN ota vastuulleen mahdollisista sisäilmaongelmista johtuvia sairauksia tms.
- Anonyymi
Älä lässytä. Eihän "sisäilmaongelmaiset" paikat ole omakotitaloja kummempia. Niitä vaan syynätään 100 kertaa enemmän kuin yksityisomisteisis
- Anonyymi
No ei ole syynätty ajoissa kun ongelmia päässyt syntymään.
- Anonyymi
Kertokaa ihmiset mitä tiedätte
- Anonyymi
oppia osaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051707- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927