On surullista nähdä, kuinka roskalehtien ja ryssien hybridivaikuttaminen ovat saaneet niin sanotusti kurat housuihin joillekin. Minä en ole moiseen uskonut. Rahanikin olen sijoittanut uskoen parempaa ja hyvin on kannattanut. Kurahousut eivät ole koskaan vaurastuneet, eivätkö vaurastu.
Sodalla pelottelu
18
233
Vastaukset
- Anonyymi
Olet nyt väärässä. Lopunaikoihin joista Raamattu kertoo, liittyy sodat eli tulemme Jumalan vihanaikaan. Raha menettä arvonsa pian ja sodat pyyhkii yli maan. Uudestisyntyneet uskovat temmataan sitä ennen pois ja he vain katoaa. Jeesus on tie totuus ja elämä. Rahaan turvaamalla ihminen ei itseään pelasta.
Sota tulee täysin varmuudella ja pian.- Anonyymi
Ainoa, mikä tulee varmasti, on maailmanlopulla pelotteleva hihhuli.
- Anonyymi
Sinut pitäisi tempaista hullujen huoneelle :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut pitäisi tempaista hullujen huoneelle :D
olen aina pohdiskellut, että kumpi ihmisestä tulee ensin; hullu vai uskovainenn
- Anonyymi
Pietarista tulee totuus 😂
- Anonyymi
venäläinen lammas määkii
- Anonyymi
Uskovaiset sitten etulinjaan, niin pääsevät sinne paratiisiin nopeammin.
- Anonyymi
Käsittääkseni uudestisyntyneet uskovat temmataan ennen sotaa pois eli he katoaa. Kaikkialta maailmasta vain katoaa. Jeesusta vastaan pilviin sanoo Raamattu.
Jos vihanaikaan jää, pitäisi huutaa Jeesuksen puoleen ja tehdä parannus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni uudestisyntyneet uskovat temmataan ennen sotaa pois eli he katoaa. Kaikkialta maailmasta vain katoaa. Jeesusta vastaan pilviin sanoo Raamattu.
Jos vihanaikaan jää, pitäisi huutaa Jeesuksen puoleen ja tehdä parannus.Jaa, montako sieltä Ukrainasta on sitten temmattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, montako sieltä Ukrainasta on sitten temmattu?
No eihän tempaus ole vielä tullutkaan. Pian tulee
- Anonyymi
Täällä idässä napurin tykistökantaman päässä näyttää vielä samalle kun ukrainan itäalueilla. Sanokaa mun sanoneen.
- Anonyymi
Huru-ukon houreita:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huru-ukon houreita:D
Ei toki, vaan Herra Jahven suuressa ja käsittämättömässä viisaudessaan valitseman, kaikkein oikeimman uskonnon kaikkein oikeimman uskonnon terävimpään kärkeen lukeutuvan profeetan ilmoitus! Olen täydellisen vakuuttunut sen olevan yhtä luotettava kuin alla näkyvä tiedote, mikä on muistiin merkitty ja kartoitettu vastaavanlaisten suurten profeettain taivaalliselta taholta tulleiden ilmoitusten perusteella! Kuten näin jälkikäteen voimme todeta, kaikki tuo ja paljon muuta on pitänyt paikkansa millilleen, piirulleen, sekunnilleen ja timantintarkasti!
https://www.ilmatar.net/~np/misc/profetia_tilannekatsaus_2014-03-05.jpg
- Anonyymi
Mie suosittelen että itärajaa ruvetaan pikaisesti suostamaan tai muuten täällä idässä tulee kiire. En sijoittaisi tänne mihinkään kiinteään.
- Anonyymi
Vai niin. Ei sitten muuta kuin teet oman osuutesi ja alat soistamaan. Työtä riittää jonkin verran, sillä itäisen maarajan pituus on 1 289,6 kilometriä.
- Anonyymi
Venäjäfobiastakin voi eheytyä ihan kotikonsteillakin. Kannattaa yrittää ettei pääse liian pahaksi.
- Anonyymi
Vaurastuminen ei liene aina verrannollinen housujen kuraisuuteen. Minä en ole vauras jos vaurautta mitataan yksinomaan rahassa. Olen vauras ihan muilla asioilla mitattuna.
- Anonyymi
Ihminen voi sanoa olevansa rikas silloin kun on terve.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313970- 203558
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173407- 793357
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613254- 493061
- 292925
- 802769
- 542677
- 192387