On surullista nähdä, kuinka roskalehtien ja ryssien hybridivaikuttaminen ovat saaneet niin sanotusti kurat housuihin joillekin. Minä en ole moiseen uskonut. Rahanikin olen sijoittanut uskoen parempaa ja hyvin on kannattanut. Kurahousut eivät ole koskaan vaurastuneet, eivätkö vaurastu.
Sodalla pelottelu
12
117
Vastaukset
- Anonyymi
Olet nyt väärässä. Lopunaikoihin joista Raamattu kertoo, liittyy sodat eli tulemme Jumalan vihanaikaan. Raha menettä arvonsa pian ja sodat pyyhkii yli maan. Uudestisyntyneet uskovat temmataan sitä ennen pois ja he vain katoaa. Jeesus on tie totuus ja elämä. Rahaan turvaamalla ihminen ei itseään pelasta.
Sota tulee täysin varmuudella ja pian.- Anonyymi
Ainoa, mikä tulee varmasti, on maailmanlopulla pelotteleva hihhuli.
- Anonyymi
Sinut pitäisi tempaista hullujen huoneelle :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut pitäisi tempaista hullujen huoneelle :D
olen aina pohdiskellut, että kumpi ihmisestä tulee ensin; hullu vai uskovainenn
- Anonyymi
Pietarista tulee totuus 😂
- Anonyymi
venäläinen lammas määkii
- AnonyymiUUSI
Uskovaiset sitten etulinjaan, niin pääsevät sinne paratiisiin nopeammin.
- AnonyymiUUSI
Käsittääkseni uudestisyntyneet uskovat temmataan ennen sotaa pois eli he katoaa. Kaikkialta maailmasta vain katoaa. Jeesusta vastaan pilviin sanoo Raamattu.
Jos vihanaikaan jää, pitäisi huutaa Jeesuksen puoleen ja tehdä parannus. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni uudestisyntyneet uskovat temmataan ennen sotaa pois eli he katoaa. Kaikkialta maailmasta vain katoaa. Jeesusta vastaan pilviin sanoo Raamattu.
Jos vihanaikaan jää, pitäisi huutaa Jeesuksen puoleen ja tehdä parannus.Jaa, montako sieltä Ukrainasta on sitten temmattu?
- AnonyymiUUSI
Täällä idässä napurin tykistökantaman päässä näyttää vielä samalle kun ukrainan itäalueilla. Sanokaa mun sanoneen.
- AnonyymiUUSI
Huru-ukon houreita:D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huru-ukon houreita:D
Ei toki, vaan Herra Jahven suuressa ja käsittämättömässä viisaudessaan valitseman, kaikkein oikeimman uskonnon kaikkein oikeimman uskonnon terävimpään kärkeen lukeutuvan profeetan ilmoitus! Olen täydellisen vakuuttunut sen olevan yhtä luotettava kuin alla näkyvä tiedote, mikä on muistiin merkitty ja kartoitettu vastaavanlaisten suurten profeettain taivaalliselta taholta tulleiden ilmoitusten perusteella! Kuten näin jälkikäteen voimme todeta, kaikki tuo ja paljon muuta on pitänyt paikkansa millilleen, piirulleen, sekunnilleen ja timantintarkasti!
https://www.ilmatar.net/~np/misc/profetia_tilannekatsaus_2014-03-05.jpg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1266673MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny575763Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.854467NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun944376Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1504193Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.841486- 3841400
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a291308- 811297
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411084