Sodalla pelottelu

Anonyymi-ap

On surullista nähdä, kuinka roskalehtien ja ryssien hybridivaikuttaminen ovat saaneet niin sanotusti kurat housuihin joillekin. Minä en ole moiseen uskonut. Rahanikin olen sijoittanut uskoen parempaa ja hyvin on kannattanut. Kurahousut eivät ole koskaan vaurastuneet, eivätkö vaurastu.

18

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet nyt väärässä. Lopunaikoihin joista Raamattu kertoo, liittyy sodat eli tulemme Jumalan vihanaikaan. Raha menettä arvonsa pian ja sodat pyyhkii yli maan. Uudestisyntyneet uskovat temmataan sitä ennen pois ja he vain katoaa. Jeesus on tie totuus ja elämä. Rahaan turvaamalla ihminen ei itseään pelasta.

Sota tulee täysin varmuudella ja pian.

• Anonyymi

Ainoa, mikä tulee varmasti, on maailmanlopulla pelotteleva hihhuli.

• Anonyymi

Sinut pitäisi tempaista hullujen huoneelle :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinut pitäisi tempaista hullujen huoneelle :D

olen aina pohdiskellut, että kumpi ihmisestä tulee ensin; hullu vai uskovainenn

• Anonyymi

Pietarista tulee totuus 😂

• Anonyymi

venäläinen lammas määkii

• Anonyymi

Uskovaiset sitten etulinjaan, niin pääsevät sinne paratiisiin nopeammin.

• Anonyymi

Käsittääkseni uudestisyntyneet uskovat temmataan ennen sotaa pois eli he katoaa. Kaikkialta maailmasta vain katoaa. Jeesusta vastaan pilviin sanoo Raamattu.

Jos vihanaikaan jää, pitäisi huutaa Jeesuksen puoleen ja tehdä parannus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsittääkseni uudestisyntyneet uskovat temmataan ennen sotaa pois eli he katoaa. Kaikkialta maailmasta vain katoaa. Jeesusta vastaan pilviin sanoo Raamattu.

Jos vihanaikaan jää, pitäisi huutaa Jeesuksen puoleen ja tehdä parannus.

Jaa, montako sieltä Ukrainasta on sitten temmattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, montako sieltä Ukrainasta on sitten temmattu?

No eihän tempaus ole vielä tullutkaan. Pian tulee

• Anonyymi

Täällä idässä napurin tykistökantaman päässä näyttää vielä samalle kun ukrainan itäalueilla. Sanokaa mun sanoneen.

• Anonyymi

Huru-ukon houreita:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huru-ukon houreita:D

Ei toki, vaan Herra Jahven suuressa ja käsittämättömässä viisaudessaan valitseman, kaikkein oikeimman uskonnon kaikkein oikeimman uskonnon terävimpään kärkeen lukeutuvan profeetan ilmoitus! Olen täydellisen vakuuttunut sen olevan yhtä luotettava kuin alla näkyvä tiedote, mikä on muistiin merkitty ja kartoitettu vastaavanlaisten suurten profeettain taivaalliselta taholta tulleiden ilmoitusten perusteella! Kuten näin jälkikäteen voimme todeta, kaikki tuo ja paljon muuta on pitänyt paikkansa millilleen, piirulleen, sekunnilleen ja timantintarkasti!
        https://www.ilmatar.net/~np/misc/profetia_tilannekatsaus_2014-03-05.jpg

• Anonyymi

Mie suosittelen että itärajaa ruvetaan pikaisesti suostamaan tai muuten täällä idässä tulee kiire. En sijoittaisi tänne mihinkään kiinteään.

• Anonyymi

Vai niin. Ei sitten muuta kuin teet oman osuutesi ja alat soistamaan. Työtä riittää jonkin verran, sillä itäisen maarajan pituus on 1 289,6 kilometriä.

• Anonyymi

Venäjäfobiastakin voi eheytyä ihan kotikonsteillakin. Kannattaa yrittää ettei pääse liian pahaksi.

• Anonyymi

Vaurastuminen ei liene aina verrannollinen housujen kuraisuuteen. Minä en ole vauras jos vaurautta mitataan yksinomaan rahassa. Olen vauras ihan muilla asioilla mitattuna.

• Anonyymi

Ihminen voi sanoa olevansa rikas silloin kun on terve.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      131
      3970
    2. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      20
      3558
    3. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      17
      3407
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      3357
    5. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      61
      3254
    6. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      49
      3061
    7. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      29