Hei!
Mulla todettiin eilen genitaaliherpes😭 rakkuloista ei ole juurikaan haittaa mutta kirvely virtsatessa on aivan kamalaa. Puuduttava geelikään ei auta. Kuinkakohan nopeasti asiklovir auttaa? Onko kellään muulla ollut kamalaa toi pissaaminen?
Genitaaliherpes
6
283
Vastaukset
- Anonyymi
Toki muutenkin saa laittaa (mielellään rohkaisevaa) vertaistukea🙏😭 aika maailman lopulta tuntuu
- Anonyymi
mulla oli sama tilanne toista kuukautta ,polte kun olin oli samanlainen kun olisi suola kulli täynnä . olin 3kertaa samasta asiasta terkkarissa rassas persettä etsien eturauhasta eivät löytäneet mitään vikaa, mutta sitten määräsivät mulle Ditrim dubio tabuja ,kesti 4viikkoa ennen kun autto ,mutta ripuli tuli aika vauhdilla kun olin3kuuria niellyt ,käy terkkalilla kertomassa ja tivaa niiltä lisää tutkimuksia ?ja virsa näytteet kyllä se siitä lähtee jos et ole saanut pöpön joltain muulta
- Anonyymi
On otettu kaikki testit ja todettu herpekseksi. Virtsanäytteet ja kaikki muut seksitautitestit puhtaita.
Helvetti en kestä jos tää viikko tolkulla jatkuu😭
- Anonyymi
5 päivän kuuri aclovir tablettina, pitäisi helpottaa jo parissa päivässä
- Anonyymi
Olen käyttänyt kortsua aina kun on ei ole ollut varmuutta, mitään STI tartuntaa ei ole koskaan ollut, alkaen 1970 on kaunottaria ollut keskiarvoa enemmälti.
https://www.terveyskyla.fi/ihotautitalo/seksitaudit/seksiteitse-tarttuvat-taudit/genitaaliherpes- Anonyymi00006
Miten tämä lohduttaa aloittajaa? Jostain syystä kiinnostuit kuitenkin tulla lukemaan aloitus herpeksestä, mikähän se mahtoi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1094275Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572458Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21823
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768