Hei!
Mulla todettiin eilen genitaaliherpes😭 rakkuloista ei ole juurikaan haittaa mutta kirvely virtsatessa on aivan kamalaa. Puuduttava geelikään ei auta. Kuinkakohan nopeasti asiklovir auttaa? Onko kellään muulla ollut kamalaa toi pissaaminen?
Genitaaliherpes
7
444
Vastaukset
- Anonyymi
Toki muutenkin saa laittaa (mielellään rohkaisevaa) vertaistukea🙏😭 aika maailman lopulta tuntuu
- Anonyymi
mulla oli sama tilanne toista kuukautta ,polte kun olin oli samanlainen kun olisi suola kulli täynnä . olin 3kertaa samasta asiasta terkkarissa rassas persettä etsien eturauhasta eivät löytäneet mitään vikaa, mutta sitten määräsivät mulle Ditrim dubio tabuja ,kesti 4viikkoa ennen kun autto ,mutta ripuli tuli aika vauhdilla kun olin3kuuria niellyt ,käy terkkalilla kertomassa ja tivaa niiltä lisää tutkimuksia ?ja virsa näytteet kyllä se siitä lähtee jos et ole saanut pöpön joltain muulta
- Anonyymi
On otettu kaikki testit ja todettu herpekseksi. Virtsanäytteet ja kaikki muut seksitautitestit puhtaita.
Helvetti en kestä jos tää viikko tolkulla jatkuu😭
- Anonyymi
5 päivän kuuri aclovir tablettina, pitäisi helpottaa jo parissa päivässä
- Anonyymi
Olen käyttänyt kortsua aina kun on ei ole ollut varmuutta, mitään STI tartuntaa ei ole koskaan ollut, alkaen 1970 on kaunottaria ollut keskiarvoa enemmälti.
https://www.terveyskyla.fi/ihotautitalo/seksitaudit/seksiteitse-tarttuvat-taudit/genitaaliherpes- Anonyymi00006
Miten tämä lohduttaa aloittajaa? Jostain syystä kiinnostuit kuitenkin tulla lukemaan aloitus herpeksestä, mikähän se mahtoi olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271803
- 1181318
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401120- 491019
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni56972- 130950
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v245923Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77796Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58789Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179760