Niin, se on nykyään osoitteessa välikatu 21. Ihan vaan tidoksi heille jotka sitä tarvitsevat...
Nokian seurakunnan Diakonia
15
363
Vastaukset
- Anonyymi
Tekevät tärkeätä työtä vähävaraisten ja sairaiden hyväksi. Kiitos siitä heille.
- Anonyymi
Aika turhaa ja tyhjää tämän kaupungin diakonointi on.
- Anonyymi00015
Kaupunkiko diakonoi? Kuka on kaupungintalolla ylidiakonissa?
- Anonyymi
Diakoni on sellainen heppa, jonka kylkeen heijastetaan kuva projektorilla. Näin polleen saadaan vaikkapa Ferrarin kuva. Jännää!
- Anonyymi00017
Diakoni onkin oiva valkokangas, koska sillä on jalat ja sen voi näin ollen helposti siirtää seuraavaan esityspaikkaan. Ongelmana on lanta, jota saattaa tupsahtaa yllättävästi kesken esityksen.
- Anonyymi00007
Tärkeätä työtä tekee Diakonia. Auttavat köyhiä ja sairaita. Jumalan siunausta heille.
- Anonyymi00009
Miten saat Jumalan siunaamaan? Missä se edes on?
- Anonyymi00010
Minä olen Jumala.
- Anonyymi00012
En usko.
- Anonyymi00014
Minä olen Mörökölli!
- Anonyymi00011
Kommunistikin hakee tosipaikan tullen apua ylhäältä,
näin se on aina ollut.- Anonyymi00013
Miten ylhäältä? Viidestä metristäkö?
Viis metriä on aina ollut viisi metriä. - Anonyymi00016
Kerran jouduin kommunistina hakemaan apua alhaalta, koska olin telineillä ja tarvitsin vasaraa, joka oli lattialla.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kerran jouduin kommunistina hakemaan apua alhaalta, koska olin telineillä ja tarvitsin vasaraa, joka oli lattialla.
Minä porvarina heitin kerran kommunistia sirpillä ja vasaralla.
- Anonyymi00019UUSI
Hakekaa Nokialaiset nyt avustuksianne puolueilta, ja liitoilta ja kysykää siltä rakkaalta veli venäläiseltä, näihin te olette aina uskoneet ,
ja nimiinsä vannoneet ja marssineet vappuna kuin vähäjärkiset.
Hyöty on ollut juuri se mikä nyt tilanteenne on.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4416407Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1393731Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?982478Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251939Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1171301Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741253- 641081
- 631075
- 44973
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76970