kehonpaino ja muuta turinaa

Anonyymi-ap

Kun kehonpaino näyttää 85kg niin ei kai ole yllätys että kovavauhtiset kävelylenkit ei oikein onnistu niin hyvin kun koettanut 4-5 kertaa viikossa tehdä kävelylenkkejä joissa rivakka tahti (kädet heiluu lantiolla).

Alkaa särkemään jalakapohojia ja meinaa väsyä niin että kävelynvauhti hiipuu hieman loppumatkasta.

Ei ehkä tarpeeksi hyvä kunto?Vai onko liikaa elopainoa(pääosa koostuu lihasmassasta) ??

Onko huonot kengät tai väärä kävelytekniikka?
askel tulee minulla lantion kohdalle että tietääkseni oikea ainaki tuo mutta en oikein pysty astumaan päkiälle että koko jalalle meinaa tippua , joskus jopa kantapää ottaa ekana kontaktia maahan.

Oma haave on että rasvaa saisin pois ja lihaksia menettäisin myös että se on haaveena että elopainoa olis vähempi. Tuntuu että lihakset on vain tiellä kävelylenkeillä ja kun isot lihakset niin vaatekoko on yleensä suuri mikä kangistaa kävelyä ja kun lisäksi ikää on yli 40 vuotta.

Oonko liian perfektionisti ja liian tarkka että otanko liian vakavasti tämän asian? Onkohan mun pipo ny liian kirreellä piässä??

Onko antaa joitain neuvoja? Mitä?

Ja miksi ei paino meinaa pudota vaikka jonkun aikaa tekeny hikiliikuntaa 4-5 päivänä viikossa? Pitäskö keskustella asiasta lääkärin kanssa??

6

184

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaihda fillariin! Kuormitus on toisen tyyppistä ja vaihtelumahdollisuudet riittävän laajat.
      Pelkkä kehon paino ei kerro mitään. Miten se koostuu kertoisi enemmän.
      Olen mies. 176cm. 40v ikäisenä oli kehonpainoni 90kg. Vyötärö oli 78cm.
      Pääpaino oli tehohakuisessa punttitreenissä. Ei rakentelijoiden jähyämisissä. En varsinaisesti pidä juoksemisesta mutta pururadoilla tuli hölkkäiltyä. Ylämäet kävelleen reippasti.
      Fillarointi oli mukavampaa varsinkin tutuilla metsäpoluilla.

• Anonyymi

minä nyt 43v ja 175cm , painoo 85kg ja navasta pari senttiä ylös mittasin nauhamitalla niin tulos oli 99cm .

Punttia oon tekeny kyl mutten enää että haluun päästä erroon liikalihaksista ko ne on tielläni kävelylenkeillä.

Kiitos neuvosta . pitääpä miettiä fillarointia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä nyt 43v ja 175cm , painoo 85kg ja navasta pari senttiä ylös mittasin nauhamitalla niin tulos oli 99cm .

Punttia oon tekeny kyl mutten enää että haluun päästä erroon liikalihaksista ko ne on tielläni kävelylenkeillä.

Kiitos neuvosta . pitääpä miettiä fillarointia.

Kuormituksen vähentyessä oleellisesti lihasmassa alkaa vähenemään.
        Lepo tai/ja matalasykkeinen, pitkäkestoinen liikunta vähentää sekä kohdelihasryhmää, että rasvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuormituksen vähentyessä oleellisesti lihasmassa alkaa vähenemään.
        Lepo tai/ja matalasykkeinen, pitkäkestoinen liikunta vähentää sekä kohdelihasryhmää, että rasvaa.

kiitos pitääpä kokkeilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiitos pitääpä kokkeilla.

Ei ole pikavoittoja. Olen sanonut, että hyvin mennyt 3kk jakso on ensimmäinen, järkevä vertailupiste.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      52
      1070
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      113
      1004
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      51
      992
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      894
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      89
      826
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      4
      694
    7. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      25
      647
    8. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      190
      643
    9. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      73
      617
    10. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      57