Sairaalloinen Ulostamisen pelko

Anonyymi-ap

En yksinkertaisesti pysty ulostamaan kuolen varmaan ummetukseen. Miksi ei ole lääkettä joka poistaa sen tarpeen! En hyväksy että minusta tulee niin kuvottavaa jätettä.

7

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Enkä ole trolli vaan ihan tosissani, bideellä teen suolihuuhtelun aina kun mulla on vessahätä mutta nyt mun bideesuihku vuotaa lattialle!

• Anonyymi
      UUSI

Ette usko miten kiusallista se on kun bideellä tehtävä suolihuuhtelun on ainoa keino ulostaa.

• Anonyymi
      UUSI

Mua on nolattu vessassa käymisestä lapsena ja nuorena älyttömän nöyryyttävillä tavoilla!

• Anonyymi
      UUSI

Jos kakkapelko rajoittaa elämää merkittävästi, kannattaa hakea apua esimerkiksi kognitiivisesta käyttäytymisterapiasta (CBT), joka on osoittautunut tehokkaaksi monenlaisissa pelkotiloissa. Myös lantionpohjan fysioterapia voi auttaa, jos taustalla on lihasjännitystä. Myös mentaalivalmennuksella voidaan tukea pelon kanssa painiskelusta selviytymiseen.

• Anonyymi
      UUSI

Lapsena kiusattiin, nuorena kiusattiin ärtyneestä suolesta! Se oli traumaattista. En mä pääse mihinkään lomalle kun tarvitsen sitä bideetä ehdottomasti. En toivo tätä kenellekään tämä on sietämätön ongelma,

• Anonyymi
      UUSI

Rauhoittavat hengitykset, vatsan pehmentäminen ja lantionpohjan rentouttaminen voivat auttaa. Esimerkiksi mindfulness-harjoitukset tai jooga voivat auttaa pääsemään paremmin yhteyteen oman kehon kanssa. Myös rentoutus- ja mielikuvaharjoitukset ovat oiva työkalu kehon ja mielen jumin lieventämiseen tai jopa purkamiseen. Napa on yksi tapa lähteä purkamaan kakkahäpeää: navan hieronta sormella ja akupunktio osaavan ammattilaisen avulla.

• Anonyymi
        UUSI

Ei kun en vaan pysty paskoa samalla tavalla kuin muut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6304
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5368
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      60
      4245
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4112
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      65
      3870
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      69
      1167
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      53
      972
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      281
      908
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      29
      807
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      801
    Aihe