En yksinkertaisesti pysty ulostamaan kuolen varmaan ummetukseen. Miksi ei ole lääkettä joka poistaa sen tarpeen! En hyväksy että minusta tulee niin kuvottavaa jätettä.
Sairaalloinen Ulostamisen pelko
11
418
Vastaukset
- Anonyymi
Enkä ole trolli vaan ihan tosissani, bideellä teen suolihuuhtelun aina kun mulla on vessahätä mutta nyt mun bideesuihku vuotaa lattialle!
- Anonyymi
Ette usko miten kiusallista se on kun bideellä tehtävä suolihuuhtelun on ainoa keino ulostaa.
- Anonyymi
Mua on nolattu vessassa käymisestä lapsena ja nuorena älyttömän nöyryyttävillä tavoilla!
- Anonyymi
Jos kakkapelko rajoittaa elämää merkittävästi, kannattaa hakea apua esimerkiksi kognitiivisesta käyttäytymisterapiasta (CBT), joka on osoittautunut tehokkaaksi monenlaisissa pelkotiloissa. Myös lantionpohjan fysioterapia voi auttaa, jos taustalla on lihasjännitystä. Myös mentaalivalmennuksella voidaan tukea pelon kanssa painiskelusta selviytymiseen.
- Anonyymi
Lapsena kiusattiin, nuorena kiusattiin ärtyneestä suolesta! Se oli traumaattista. En mä pääse mihinkään lomalle kun tarvitsen sitä bideetä ehdottomasti. En toivo tätä kenellekään tämä on sietämätön ongelma,
- Anonyymi
Rauhoittavat hengitykset, vatsan pehmentäminen ja lantionpohjan rentouttaminen voivat auttaa. Esimerkiksi mindfulness-harjoitukset tai jooga voivat auttaa pääsemään paremmin yhteyteen oman kehon kanssa. Myös rentoutus- ja mielikuvaharjoitukset ovat oiva työkalu kehon ja mielen jumin lieventämiseen tai jopa purkamiseen. Napa on yksi tapa lähteä purkamaan kakkahäpeää: navan hieronta sormella ja akupunktio osaavan ammattilaisen avulla.
- Anonyymi
Ei kun en vaan pysty paskoa samalla tavalla kuin muut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun en vaan pysty paskoa samalla tavalla kuin muut!
Lääkäri?
- Anonyymi
Onpa haitallinen ja kiusallinen ongelma.
Jos ei ulostaisi lainkaan, niin tulisi kyllä tosi tukala olo.
Aloittaja taisi kertoa, että häntä on kiusattu lapsena vessajutuissa, jos oikein käsitin.
Vaiva taitaa olla enemmänkin psyykkinen, ja siihen olisi hyvä saada apua. Joku tuolla aiemmin mainitsikin terapian mahdollisuuden.
Suoliongelmaisia Suomessa ( kuten muuallakin maailmassa ) riittää paljon, kukaan ei ole vaivojensa kanssa yksin, vaikka saattaa niin ajatella.
Ne on vielä kiusallisia vaivoja, joista ei ole aina helppo puhua kenellekään.
Toivottavasti aloittaja saa apua ongelmaansa, koska ulostaminen kuuluu elämään, ilman ulostamista kukaan meistä ei pärjäisi. - Anonyymi
Syö hyvä ihminen kuituja. Laita puuroon tai jugurttiin Hirvalän kaurakuitusta. Sitä saa kauppojen lese- ja jauhohyllyltä.
Kun menet pytylle, laita radio soimaan vessassa, niin naapuri ei kuule ähkimistä. Luo samalla mielikuva Putinista, Trumpista tai vaikka paavista housut kintuissa pökälettä puskemassa.
Ei kun hyvää kakkaonnea. - Anonyymi
se mitä ulostat riippuu siitä mitä syöt, yksinkertaista.
syö kunnollista ravintoa ja vessassa ei ole ongelmia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392