Kone pesu kielto on ja 30 astetta
Vastaukset 25
- Anonyymi
Ja vtut voipahan
- Anonyymi
nauroin
- Anonyymi
En oo ikinä kattonu minkään vaatteen "pesuohjetta" Vaan työntänyt samaan, myös valkoset ja värilliset, eikä oo väritkään koskaan sekottunu
- Anonyymi
Ja pessy 60 asteessa viimeset 25v aina kaiken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pessy 60 asteessa viimeset 25v aina kaiken
Ohhoh, aika tuuria ollu. Oon kyllä ihan varma, että oot mies ja sun valkeet sukat on harmaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohhoh, aika tuuria ollu. Oon kyllä ihan varma, että oot mies ja sun valkeet sukat on harmaat?
No olen joo ja eipä oo valkosia, sukkia, ees, käytössä, mut valkoisia t-paitoja on. Mutta, edelleen ovat valkoisia
Ainut mitä oon pessy hellemmin, villasia, muttaniiton vähä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olen joo ja eipä oo valkosia, sukkia, ees, käytössä, mut valkoisia t-paitoja on. Mutta, edelleen ovat valkoisia
Ainut mitä oon pessy hellemmin, villasia, muttaniiton vähäEi takuulla ole kirkkaan valkoisia.
- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
Hyi teitä jotka sieltä lilaatte. Hävetkää itsekkäät 🥵
- Anonyymi
Kuvittelt, että Suomen "kalliit ryysyt" On eri asia? Ne on samaa Kiinan tuotantoa, mutta ylihinnalla. Tuo tekopyhäisyys on lähinnä naurettavaa
Temusta saa ne vain huomattavasti halvemmalla, tämä ärsyttää EU:ta
- Anonyymi
Onpa ikävää. Kyl Temulla pitäis vähintään 45 astetta olla. Ilman vaatteita. -sivu
- Anonyymi
lurulude
- Anonyymi
Melkein suosittelisin mielummin vaateostoksiin noita suomalaisia netti kauppoja kun muuttu tuo verotus noiden nettiostoksien suhteen sen verran pal kaiketi ja muutenkin vaatteissa saataa laatu olla jokseenkin parempi niissä
- Anonyymi
Kuka hullu ostaa kalliimmalla, kun saa halvemmalla
Laatu on Temussa hyvä
- Anonyymi
Osta Temusta pesukone, sillä onnaa.
- Anonyymi
Ostan kaikki Temusta paitsi ruoat.
- Anonyymi
Taitaa monet Temun vaatteet olla niin halpoja, että niiden peseminen alkaa olla taloudellisesti kannattamatonta.
- Anonyymi
Laatukin on todella hyvää.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491