Kone pesu kielto on ja 30 astetta
Temun vaatteita ei voi pestä
25
449
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vtut voipahan
- Anonyymi
nauroin
- Anonyymi
En oo ikinä kattonu minkään vaatteen "pesuohjetta" Vaan työntänyt samaan, myös valkoset ja värilliset, eikä oo väritkään koskaan sekottunu
- Anonyymi
Ja pessy 60 asteessa viimeset 25v aina kaiken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pessy 60 asteessa viimeset 25v aina kaiken
Ohhoh, aika tuuria ollu. Oon kyllä ihan varma, että oot mies ja sun valkeet sukat on harmaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohhoh, aika tuuria ollu. Oon kyllä ihan varma, että oot mies ja sun valkeet sukat on harmaat?
No olen joo ja eipä oo valkosia, sukkia, ees, käytössä, mut valkoisia t-paitoja on. Mutta, edelleen ovat valkoisia
Ainut mitä oon pessy hellemmin, villasia, muttaniiton vähä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olen joo ja eipä oo valkosia, sukkia, ees, käytössä, mut valkoisia t-paitoja on. Mutta, edelleen ovat valkoisia
Ainut mitä oon pessy hellemmin, villasia, muttaniiton vähäEi takuulla ole kirkkaan valkoisia.
- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
Hyi teitä jotka sieltä lilaatte. Hävetkää itsekkäät 🥵
- Anonyymi
Kuvittelt, että Suomen "kalliit ryysyt" On eri asia? Ne on samaa Kiinan tuotantoa, mutta ylihinnalla. Tuo tekopyhäisyys on lähinnä naurettavaa
Temusta saa ne vain huomattavasti halvemmalla, tämä ärsyttää EU:ta
- Anonyymi
Onpa ikävää. Kyl Temulla pitäis vähintään 45 astetta olla. Ilman vaatteita. -sivu
- Anonyymi
lurulude
- Anonyymi
Melkein suosittelisin mielummin vaateostoksiin noita suomalaisia netti kauppoja kun muuttu tuo verotus noiden nettiostoksien suhteen sen verran pal kaiketi ja muutenkin vaatteissa saataa laatu olla jokseenkin parempi niissä
- Anonyymi
Kuka hullu ostaa kalliimmalla, kun saa halvemmalla
Laatu on Temussa hyvä
- Anonyymi
Osta Temusta pesukone, sillä onnaa.
- Anonyymi
Ostan kaikki Temusta paitsi ruoat.
- Anonyymi
Taitaa monet Temun vaatteet olla niin halpoja, että niiden peseminen alkaa olla taloudellisesti kannattamatonta.
- Anonyymi
Laatukin on todella hyvää.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83122904Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1972796Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy522401Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1661474Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171182Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481166- 58853
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j13834- 19789
- 77774