peukalo keskellä kämmentä? 🤷🏻♂️
Onko kaivattusi
16
303
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Siellähän se peräkammarin Reino viihdyttää taas itseään viikonlopun kynnyksellä aloituksia tehtaillen. Menee se niinkin, ellei äitimuori kutsu iltateelle.
- AnonyymiUUSI
Hiljaa! Olin viime lauantaina treffeil!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoiko lammas määää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ooo, miten meni?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä sulle!
Sivusya
- AnonyymiUUSI
Rukoilemalla saa kaikki pahat teot anteeksi. Aamen!
- AnonyymiUUSI
Niin taivas portilla. Mites se loppuelämä täällä pallolla?
- AnonyymiUUSI
Alkaa reunasta,
niinku yleensä. - AnonyymiUUSI
Sormet on niinku,
reunoilta ulospäin.
Ei ne kasva mitenkään keskellä…
Tapaturmavammat on eriasia. - AnonyymiUUSI
Kuulemma ei osaa mtn.
m-n- AnonyymiUUSI
Varmaan mä 😃✌🏻
- AnonyymiUUSI
Vastauksista päätellen, ainakin vastaajilla on peukalo keskellä kämmentä.
- AnonyymiUUSI
Kertoo palstan tasosta, että porukka ei edes ymmärrä sanontaa.....
- AnonyymiUUSI
Niitä parhaita
😆 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo palstan tasosta, että porukka ei edes ymmärrä sanontaa.....
Näin on, ikävä kyllä.
- AnonyymiUUSI
Ja mistäs tämä pitäs tietää useimmilla korkeakoulun käyneillä on peukalo keskellä kämmentä enkä mä ole nähny ongelmaksi opettaa ihan mitä tahansa ihan kenelle tahansa niiltä osin ainakaan mitä osaan itsekin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1256639MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny545692Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.794438NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun894321Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1164112Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.841456HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a271270- 811267
- 3421266
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?35988