Tappara vaatii venäjämielisiä Liigaan

Anonyymi-ap

Täysin odotettua toimintaa Tapparalta.

Mikä yhdistää sekä pasilalaisia että tapsukoita? Vastaus on helppo, perinteidensä pimittäminen, juuriensa salaaminen ja suhmurointi.

14

823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🇷🇺 Pietarilaiset palaa Liigaan kabinettipäätöksellä..

• Anonyymi

Korruptiopäätöksellä Liigaan👏👏👏

Koko yhteisö ja logo on kaalipierujen saastuttama.

• Anonyymi

Minä, me, venäjä!

• Anonyymi00005

Oksettava seura joka on venäläisten kaalipierujen saastuttama. U20 pelissä narrispedeillä puukot mukana kun eivät pärjää mies miestä vastaan.

• Anonyymi00014

Tätä en tule koskaan ymmärtämään suomalaisessa urheilukulttuurissa, että miksi se oma joukkue ei ole riittävä buumi lähteä hallille tai stadionille. Jos edes pudotuspeleissä ei löydä itseään katsomoon, niin ei kyllä voi kutsua itseään kannattajaksi. Toki kaikki eivät ymmärrettävistä syistä pääse matsiin, ja se on täysin eri asia.

• Anonyymi00006

Hyvin on tuollainen pari vuotta pystyssä ollut muoviseura pystynyt kasaamaan ison kannattajajoukon taakseen 90-luvun buumin ansiosta, mutta eipä se Kaisaniemen Tiikerit sen kummempi viritys ollut.

• Anonyymi00009

Venäjä, Venäjä! Minä, me, Venäjä!

• Anonyymi00015

En nyt ehkä varsinaisesti ollut hento naisope, mutta kuitenkin päätä pisimpiä oppilaita lyhyempi (koroilla sai halutessaan sitten lisää pituutta). Aika usein ne pisimmät kaverit tulivat ihan eteen seisomaan varmaan saadakseen jotain henkistä yliotetta tms. Eipä se muhun toiminut, vaikka ylöspäin jouduinkin ohjeistamaan. Tiedä sitten, pidettiinkö auktoriteettina. Kyllä ainakin itse olisin usein toiminut tiukemmin, mutta sitten ylemmältä taholta painostettiin toimimaan toisin. (Tämä vaihteli reksin mukaan. Toiset tukevat opettajia enemmän kuin toiset.)

Taisi olla mun toka koulu, jossa menin välkkävalvonnassa kahden pidemmän kaverin väliin, kun nahistelivat. Ehkä uran loppupuolella olisi ollut varovaisempi vastaavassa tilanteessa. Silloin toimin vaistonvaraisesti. Varsinkin naisopettajille voisi olla hyötyä jostain käskytyskoulutuksesta. Siis sellaisesta, että sitten jossain välitunnin häiriötilanteessa osaisi huutaa käskyt vakuuttavalla äänellä. Poliisikoulutuksessahan tuollaista on. (Näin kyllä taannoin jonkun Poliisit-sarjan uusinnan, jossa naispoliisin huuto ei ihan vakuuttanut mua.)

• Anonyymi00010

Gjjnmjhh

• Anonyymi00013

Voihan se olla, että huilia tulee. Kuitenkin esim. KalPa kantaa ylpeudellä Sortavalan pallon historiaa. Lahdessa meni heikommin, kun heittivät Viipurin Reippaan nimen pois käytöstä ja koittavat Pelikaanien siipien kantamista. Jokerit tuskin pääsee eroon historiastaan eikä mielestäni ole tarpeenkaan. Venäjä on aina osa seuraa. Vaikka mitä tapahtuisi

• Anonyymi00011

Pietarin Jokerit🇷🇺🇷🇺🇷🇺

• Anonyymi00012

Sanoo itse esim. kansanedustajaa kusipääksi ja loiseksi nimitellyt asiakirjoittaja. Kertooko tuo kaiken sinusta? Joopajoo.

Tuttu kaavahan tämä on. KHL-Jokereihin kohdistuvat piikit rangotaan herkkähipiäisesti ja tähän ketjuun ilmestyvät samat nimimerkit kertomaan kuinka naurettavaa ja lapsellista on näitä piikkejä heitellä. Ehkä, mutta eipä vastaavia ole kauheasti tapana rankoa muihinkaan suuntiin. Ja toki ilmestyy myös meitä vastakkaisen näkemyksen edustajia.

Pääongelmahan on, että linja oli herkkähipiäinen myös KHL-aikana. Eli koskaan ei ole oikea aika kovasti kritisoida tai kuittailla juuri tästä aiheesta. Paitsi mukamas muutaman kirjoittajan määrittämän "tyylikkyyden" mukaisesti pysytellen tarkasti rajatulla sallitulla alueella. Tarkoitushakuista liioittelua silloin kun propagandaliigaa

• Anonyymi00016

STADI ON PUNAINEN

• Anonyymi00017

🇷🇺 Muoviseura jonka Hjallis ysärillä pelasti.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      50
      2202
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      197
      2029
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      47
      868
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe