Kun, esität mukavaa ja katsot iloisesti silmiin muistan olleeni aidosti kiitollinen tämän kaltaisista pienistä hetkistä ja hyvällä tuulella siitä jännityksestä huolimatta. Hieman kyseenalaista kylläkin näin teennäisesti kohottaa toisen itsetuntoa.
En varmaan itsekään ole toiminut oikein joka tilanteessa. Kuitenkin olen yrittänyt parhaani mukaan huomioida sinut ja pysyn mielelläni poissa läheltäsi, koska tiedän, että se on sinun kannaltasi parempi niin.
Mutta onnekseni myöhemmin, kun olin väärässä paikassa väärään aikaan näytit mitä mieltä olet oikeasti. Ilmeesi kertoi kaiken, k-y-s. Tästä ei voi erehtyä.
No, pyydän kuitenkin anteeksi, jos olen ollut vaivaksi. Ymmärrän myös, että et heti tajunnut kiinnostustani.
Näin on hyvä
33
515
Vastaukset
- Anonyymi
Enhän halua pysyä poissa läheltäsi mies.
- Anonyymi
No sitten tää ei ollu varmaankaan sulle.
- Anonyymi
Kyllä, ruusupuutarhan katveessa, hieman lounaaaseen kahvilan keulasta, siellä mietin myös sinua. Noita hetkiä, kun aavistus ei vielä kertonut tarpeeksi. Sinä, sinä ja lasi viiniä. Kulman takana myyjättären ystävällistä kavot. Ymmärsin, ettei näin voi jatkua.
- Anonyymi
Voi jatkua
- Anonyymi
Onks tuo nyt joku salaviesti? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks tuo nyt joku salaviesti? :D
Huomenta. Mulla on vaan omituinen huumorintaju. Ajattelin mennä osittain sillä vastaisuudessa, vaikka/koska sydän on repaleina. Ilkeilyyn en alistu.
- Anonyymi
Yleensähän nuo ihmiset tekee jotain, eivätkä yritä uudelleen elää Salattuja Elämiä.
- Anonyymi
Tarkoitatko AP:ta vai tätä toista?
- Anonyymi
Miksi parempi
- Anonyymi
En oo ehkä sitä mitä hän haluaa tai tarvitsee, enkä myöskään tiedä oikeastaan mitään hänestä tai hänen elämän tilanteestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo ehkä sitä mitä hän haluaa tai tarvitsee, enkä myöskään tiedä oikeastaan mitään hänestä tai hänen elämän tilanteestaan.
Jaa palstan kauttako se sinulle selvinnyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa palstan kauttako se sinulle selvinnyt
Jos, joku katsoo sua k-y-s ilmeellä, sä jätät sen rauhaan.
Ok? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos, joku katsoo sua k-y-s ilmeellä, sä jätät sen rauhaan.
Ok?Mitä tarkoittaa k-y-s?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa k-y-s?
Eiks tuo selviä nopeesti googlaamalla xD?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa k-y-s?
Googletin:
Kuopion Yliopistollinen Sairaala.
Jonkun mielestä se tarkoittaa kill yourself. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googletin:
Jonkun mielestä se tarkoittaa kill yourself.Jälkimmäinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googletin:
Jonkun mielestä se tarkoittaa kill yourself.Eiks tuo pitäs kaikkien tietää?
- Anonyymi
Mielestäni jos haluaa luoda oikein paljon epäselvyyttä ja epävarmuutta, silloin piilottelee itseään ja sitten ihmetellään kun toinen ei hokaa mitään. Jos jokin asia lähtee epäselvästi alkuun, suuntaa voi olla vaikea kääntää selkeämmäksi vaikka sitä haluttaisiin.
- Anonyymi
Kun huomaat, että joku katsoo sinua pupillit suurena, punastellen, katsoo silmiin, kääntää päätään aina sinun suuntaansi, keksii jonkun selityksen miksi hänellä on olevinaan asiaa sinulle ja takkuilee sanoissaan niin se tykkää sinusta.
Sitten molemmat saavat vapaasti vältellä toisiaan, jos haluavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun huomaat, että joku katsoo sinua pupillit suurena, punastellen, katsoo silmiin, kääntää päätään aina sinun suuntaansi, keksii jonkun selityksen miksi hänellä on olevinaan asiaa sinulle ja takkuilee sanoissaan niin se tykkää sinusta.
Sitten molemmat saavat vapaasti vältellä toisiaan, jos haluavat.Riippuen millaisessa paikassa katseiden luonti tapahtuu. Pidän itseäni herkkänä miehenä ja minun tapani luoda ensikontaktia naisen kanssa on katsella silmiin, koska se on rehellisintä mahdollista kommunikointia. En ole luonnollisesti iskemässä jokaista katsomaani naista, haluan vain lukea ihmisiä suoraan. Siksipä saan vastakatseita, jotka ovat usein positiivisia. Ongelmahan luonnollisesti syntyy siitä kun en tiedä kuka voisi olla minusta oikeasti kiinnostunut jollakin tasolla, enkä ole niin rohkean luonteinen, että lähestyisin naista suoraan, kun en ole varma, haluaako hän sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuen millaisessa paikassa katseiden luonti tapahtuu. Pidän itseäni herkkänä miehenä ja minun tapani luoda ensikontaktia naisen kanssa on katsella silmiin, koska se on rehellisintä mahdollista kommunikointia. En ole luonnollisesti iskemässä jokaista katsomaani naista, haluan vain lukea ihmisiä suoraan. Siksipä saan vastakatseita, jotka ovat usein positiivisia. Ongelmahan luonnollisesti syntyy siitä kun en tiedä kuka voisi olla minusta oikeasti kiinnostunut jollakin tasolla, enkä ole niin rohkean luonteinen, että lähestyisin naista suoraan, kun en ole varma, haluaako hän sitä.
Melkein tismalleen sama mulla. -AP, sit tulee noita epävarmoja tilanteita ja vit*ttaa.
- Anonyymi
Tule kohti vain ja tartu käsivarteen.
- Anonyymi
Ei, kyllä sillon otetaan etäisyyttä, jos toinen ei ole selvästi kiinnostunut.
- Anonyymi
Yritän aina olla mukava ja jännitän, kun kohtaan miehen niin olen varautunut ja hiljainen. Jälkeenpäin aina harmittaa että miksi en voinut olla enempi avoin ja jäikö miehelle sitten jotenkin huono fiilis minusta, kun olen ollut niin etäisen tuntuinen.
- Anonyymi
En usko, että oli sulle.
- Anonyymi
Vastaan yleisestä; voi hyvinkin jäädä; realistinen ihminen tulkitsee etäisyyden kauempana olevaksi ihmiseksi, joka ei halua kontaktia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan yleisestä; voi hyvinkin jäädä; realistinen ihminen tulkitsee etäisyyden kauempana olevaksi ihmiseksi, joka ei halua kontaktia.
Joo samaa mieltä. Toki, jos tyyppi käyttäytyy eri tavalla sun seurassa kuin muiden niin se jää helposti mietityttämään. Hyvässä tai pahassa. Jos esimerkiksi nainen on tyly ja välttelee, niin sillon ei itsekään halua lähestyä. Jos hän menee jotenkin vaikeeks, takkuilee ja punastelee niin eri asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo samaa mieltä. Toki, jos tyyppi käyttäytyy eri tavalla sun seurassa kuin muiden niin se jää helposti mietityttämään. Hyvässä tai pahassa. Jos esimerkiksi nainen on tyly ja välttelee, niin sillon ei itsekään halua lähestyä. Jos hän menee jotenkin vaikeeks, takkuilee ja punastelee niin eri asia.
Silloin punastelee kun selkä käännetty😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin punastelee kun selkä käännetty😂
Niin no joo😅 Tuo on yleistä. Huomaan kyllä itestakin. Toki, jos huomaan, että toinen tulee vähän kauempaa niin saatan vähän liian aikasin alkaa punastelemaan.
- Anonyymi
Ei mulla oo mitään sua vastaan. Helpompi oli silloin vaan mulle olla surullinen kuin iloinen.
Toivon että olet onnellinen sen kanssa kenelle kuulut.- Anonyymi
Rakastan niin pitkään kuin näen häntä enkä ketään muuta. Toistaiseksi liian usein. Olen pikkuhiljaa myös hyväksynyt sen, että toista samanlaista ei tule koskaan vastaan, enkä voi asialle mitään.
Ymmärrän kyllä, miks sua vaivaa. (Jos jostain syystä oisit tää tyyppi) - Anonyymi
Kyllä tuommoset asiat saa sanoa ääneen. Ehkä kannattaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan niin pitkään kuin näen häntä enkä ketään muuta. Toistaiseksi liian usein. Olen pikkuhiljaa myös hyväksynyt sen, että toista samanlaista ei tule koskaan vastaan, enkä voi asialle mitään.
Ymmärrän kyllä, miks sua vaivaa. (Jos jostain syystä oisit tää tyyppi)Kaikkea hyvää teille🙏❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1102301Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from241859Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen261837Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276441831- 991775
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la571112- 1101006
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20853- 52824
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110817