Jos pääsisin viereesi...
Saisinko nukuttua enää koskaan
29
394
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitatko kuorsausta vai tunteita, anonyymi?
- Anonyymi
Molempia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molempia
Kerro hänelle koska joku kyllä on jo ajatellut uniasi.
Tuntemattomalta jollekin
- Anonyymi
Luulen että meillä olisi kaikkea mies, kaikkea ja sen lisäksi hyvää unta ❤️
- AnonyymiUUSI
Voimistelisimme ja treenaisimme toisiamme niin paljon, että nukkuisimme siihen hetkeen ja syliimme onnellisena ja väsyneenä nainen ihanin ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voimistelisimme ja treenaisimme toisiamme niin paljon, että nukkuisimme siihen hetkeen ja syliimme onnellisena ja väsyneenä nainen ihanin ❤️
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Vaikka haaveilet pupujen toimintaa. Ei mikään parisuhde sellaisena pysy.. tervetuloa haavemaailmasta oikeaan elämään.
- AnonyymiUUSI
Nuorukaiset ei nuku seksin takia.
Vanhukset ei nuku seksin puutteen takia.- AnonyymiUUSI
Naapurin nuoripari naiskentelee joka päivä äänekkäästi seinän takana monta kertaa päivässä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naapurin nuoripari naiskentelee joka päivä äänekkäästi seinän takana monta kertaa päivässä
Joo, luulin että jotain kidutetaan.
- AnonyymiUUSI
Ei pidä paikkaansa vanhempiin naisiin liittyen. On ihanaa, kun kukaan ei kärtä seksiä.
- AnonyymiUUSI
Antaisin sinun kyllä nukkuakin sitten joskus. Ja kun nukahdat, katselen sinua ihanaa 👀.
- AnonyymiUUSI
Et.
- AnonyymiUUSI
Arvasin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin.
😘
- AnonyymiUUSI
Miten se estää nukkumista jos nukkuu toisen kainalossa/vieressä
- AnonyymiUUSI
E kans ymmärrä.
- AnonyymiUUSI
Nukkuisit paremmin, kuin koskaan. Kaikki olisi hyvin ja tuntisit suurta rauhaa.
- AnonyymiUUSI
En tiedä susta ja sun nukkumisesta
mutta jos ite pääsisin hänen viereensä
niin saisin vihdoinkin nukuttua.- AnonyymiUUSI
Hän tietää musta ja mun nukkumisesta. En kyllä tiedä miten ihmeessä 🫢 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän tietää musta ja mun nukkumisesta. En kyllä tiedä miten ihmeessä 🫢 😉
Tiedän vaan et ihan väärässä sängyssä on. 😔
- AnonyymiUUSI
en nuku koskaan -demoniina
- AnonyymiUUSI
Palsta on aikuisille
- AnonyymiUUSI
Et!
- AnonyymiUUSI
Korvatulpat ja villasukat?
- AnonyymiUUSI
Minulla välillä korvatulpat, mutta ei villasukkia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla välillä korvatulpat, mutta ei villasukkia.
No hyvä, mä saan sitten pitää villasukkani itselläni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä, mä saan sitten pitää villasukkani itselläni.
On minulla villasukkia, mutta en käytä niitä yöllä, vain päivällä.
- AnonyymiUUSI
Pimppi ihanin! Tiimiini halusit ja huoltovastuun otin. Huolto on säännöllistä ja kaikki värinät ja tärinät huomioidaan. Nykyiset varusteet on huippukunnossa ja ei tarvetta mitään uusia. Ajomiehenä lupaan käsitellä hellästi ja välillä vähän sivuluistossakin viedä. Ajotuntumaa säädetään tilanteen mukaan ja voi olla, että välillä voi kaatua selälleenkin. Voimaa siellä koneessa on joten viritystarvetta ei ole. Ainostaan alapään tiiviste vuotaa kerran kuukaudessa useita päiviä, mutta se on tiedossa ja kaikille malleille silloin annetaan ajorauha. Olet kaikkeni ja tulevaisuus siihen kaikkeen on vain nopean rallimatkan päässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1114639Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1734395Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.951759- 4031671
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331433Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61119Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3531110- 67989
- 57974
- 92948