Joulu yhdessä mut ei olla
Meidän piti olla
34
536
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
yst terv naapurin 70 v joulupukki xD
- AnonyymiUUSI
Tää on romanttista aikaa ja siksi jotenkin toivon jotain
- AnonyymiUUSI
Miksei olla?
- AnonyymiUUSI
Veikkaan ettei olisi oltu yhdessä jouluna vaikka olisi jäätykin "yhteen". Se oli yksi syy eroon. Näin jälkikäteen ajateltuna, ihan hyvä näin. Mieluummin yksin yksin kuin suhteessa yksin.
- AnonyymiUUSI
Mitä ihmettä sä puhut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä sä puhut?
Jep, no se ettei sitä muutkaan käsitä kertoo ettei ollut terveellä pohjalla se "suhde".
- AnonyymiUUSI
vielä ennättää..
- AnonyymiUUSI
No ei ennätä
- AnonyymiUUSI
Sori, vähän liian vanha mun makuun.
- AnonyymiUUSI
Eipä se ikä pelkästään takaa että kaikki osaset olisi elämän lotossa osuneet oikeisiin lokeroihin. Löytäsin vastapainoksi kyllä pariakin piikittelyn arvoista kohtaa, muttei ole tarve niihin takertua tai niin alas vajota.
- AnonyymiUUSI
En tiedä.. vaikka oltais kahdestaan maailmassa,oltais varmaan silti erillään.
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti joskus totetutuu kohdallanne. Voi alkaa jonain muunakin päivänä. Sitten siitä seuraava joulu varmaan jo toteutuupi. Voimia teille!
- AnonyymiUUSI
Näin minä olen haaveillut, mutta mitähän lie hän tästä tuumaisi. Kun satavarmaa ei ole kuin se, että rakastan häntä 🫶🏻
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin minä olen haaveillut, mutta mitähän lie hän tästä tuumaisi. Kun satavarmaa ei ole kuin se, että rakastan häntä 🫶🏻
Tuokin on jo huomionarvoista ja arvokasta. Se voi poikia paljon hyvää tulevaisuudessa.
- AnonyymiUUSI
Kumpi sä olit, poro vai reki?
- AnonyymiUUSI
Oma vika!
- AnonyymiUUSI
Hänen siis
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hänen siis
Toi eka, mä vika!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hänen siis
Teki varmaan mielellään sen virheen.
- AnonyymiUUSI
yksin on aina se mieluisin
- AnonyymiUUSI
joulun kanssa jaan ja koko loppuelämän rakas 💖🤗
- AnonyymiUUSI
Niin paljon on pitänyt olla kaikkea muutakin tänä vuonna... Muista en syytä ketään, yksin ei kukaan saa tilanteita solmuun. Myönnän äkkipikaisuuteni, tekemäni virheen
Aina voi korjata tilanteen, pyytää anteeksi jos siihen annetaan mahdollisuus.
Naiselta🌹 - AnonyymiUUSI
Ei ole mun valintani ollut.
- AnonyymiUUSI
Se on harmi, se oli haaveeni, mutta kaikki meni keväällä miten meni.
- AnonyymiUUSI
Älä valehtele. Ei sun kanssas palstasetä kukaan jouluaan vietä.
- AnonyymiUUSI
En ainakaan hänen seurassa tule olemaan, tuskin koskaan.
- AnonyymiUUSI
Keneltä tämä?
- AnonyymiUUSI
Tai kenelle?
- AnonyymiUUSI
joo menee palstalla jälleen niinkun kaks edellistäkin
- AnonyymiUUSI
Eipä ole ollut mieleistä jouluseuraa näkyvissä.
- AnonyymiUUSI
Kuka niin sanoi?
- AnonyymiUUSI
Ollaan me oltu kerran samassa paikassa aattona eikä se ollut kirkko ;Ddddd vai oliko se aatto
- AnonyymiUUSI
Olen nähnyt hänet livenä joulun aikaan 😍 Ja ei, hän ei ole joulupukki.
- AnonyymiUUSI
AI EI VAI! 🤬
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1114639Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1734395Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.951759- 4031671
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331433Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61119Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3531110- 67989
- 57974
- 92948