Parempi kuitenkin että etsit ikäisesi rakkaan.
Olisi minulla sitä kiinnostusta paljonkin sinuun
30
602
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kun ei kiinnosta etsiä sellaista.
- AnonyymiUUSI
On vain yksi mies muita en huoli.
Naiselta- AnonyymiUUSI
Ei täältä mitään löydä mutta tiedän että viihtyy myös palstalla. Faktaa pöytään😁
- AnonyymiUUSI
Niin se epätoivoinen rupsahtanut mies, ei kellekään kelpaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole rupsahtanut ainakaan minun silmissä, mielessä
Naiselta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei täältä mitään löydä mutta tiedän että viihtyy myös palstalla. Faktaa pöytään😁
Faktat sulla on housussas
- AnonyymiUUSI
Vain itse surkimus puhuu noin.
- AnonyymiUUSI
Tajuutko,ett se mies on varattu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Faktat sulla on housussas
Pikotellu siellä on,itse olet tänne kertonut!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on varattu!kyllä kelpaa,te ette kelpaa kellekkään!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tajuutko,ett se mies on varattu
Kenelle luulet kirjoittavasi ?
- AnonyymiUUSI
Älä kirjoita noin. En halua sellaista, olen ranttu mies.
- AnonyymiUUSI
Mulle tää ei ole. Sen verran kuitenkin samaa ikää. 5 v ei oo mittää.
- AnonyymiUUSI
Oletpa minkä ikäinen tahansa, et kuitenkaan voi vaikuttaa, minkä ikäisen hän etsii rakkaakseen.
- AnonyymiUUSI
Jospa palsta jättäisi rakastuneet rauhaan ja etsitte kaivattunne muualta!
- AnonyymiUUSI
?????
- AnonyymiUUSI
Kannattava kauppa on ottaa rikas vanha mies ja se hyvin yleistä. Kohta kupsahtaa ja omaisuus neidin.
- AnonyymiUUSI
Ehkä olisi järkevämpää ottaa vanhempi mies, jossa olisi potentiaalia. Saisi kokea elämässään muutakin kun kuoleman odotuksen ja rahalla nautintoaineiden tuoman lyhyen elämän.
- AnonyymiUUSI
Eipä ole,jos miehellä on vaimo ja lapsia! Ihan turhaan yrität ohittaa heidät!
- AnonyymiUUSI
Ja omista porukoiztas!
- AnonyymiUUSI
Transsujahan kyllä löytyy!
- AnonyymiUUSI
Vapaa varakas mies on aina markkinoilla takuuvarmaa pääomaa. Hän ottaa kenet siitä tulokasvirrasta haluaa. Ykkösehdokas on aina pallilla ensimmäisenä oliko korokkeella vai herran haaroissa
- AnonyymiUUSI
Aina sitä valmiille tulijoita on. Ei siinä ole vara alkaa esittämään vaikeasti tavoiteltavaa.
- AnonyymiUUSI
En halua muita. Miehelle ❤️
- AnonyymiUUSI
Miksi sitten etsit jos jo on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten etsit jos jo on.
Haluan vain rakkauteni, hänelle olen kertonut. En etsi vaan olen löytänyt. Sen.
- AnonyymiUUSI
Höpötystä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä on, mutta jos on päämäärän itselleen asettanut ja lokerot omiin dimensioihin lajitellut ratkaisu on helppoa. Kasvoja vartaloita ajatuksiltaan erilaisia kyllä löytyy riittämiin. Se oikea on hän jonka tuntee heti alusta asti oikeaksi ja itselleen sopivaksi. Ei siinä kilogrammat eikä senttimetrit paina pätkääkään vaan tajuntaan yhteen sulautuminen ja kyky nähdä ihmisen läpi. Sitä taajuutta ei voi nähdä yksipuolisesti vaan kyky on oltava molemminpuolinen. Sen ole löytänyt ja pidän kynsin hampain kiinni aarteesta jota en voisi enää löytää koskaan Sinulle m>n
- AnonyymiUUSI
Ei ole 😐 En halua.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se on hän tai ei kukaan. Kuolen yksin sitten.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1124717Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1804462Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1131886- 4031691
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331453Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61169Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3671162- 681066
- 721039
- 92978