Hepr. 12:14
Tavoitelkaa rauhaa kaikkien kanssa ja pyrkikää pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa. [Matt. 5:9+ | 3. Moos. 11:44; 1. Piet. 1:16]
On vakava viesti.
Mitä pyhitys on ?
Tuomiosunnuntai lähestyy - ilman pyhitystä ei kukaan ole näkevä Herraa. Mitä tarkoittaa ?
6
139
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhurskautta. Mutta koska meistä itsessämme ei ole vanhurskaiksi, niin: ainoastaan vastaanottavaista parannuksen mieltä Kristuksen lahjavanhurskaudelle ja pyhyydelle, meissä itse kussakin.
- Anonyymi
Lestadiolaiselta saat valheen, et vanhurskautta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestadiolaiselta saat valheen, et vanhurskautta!
En maininnut ketään lestadiolaista, vaan Kristuksen.
- Anonyymi
Muista pyhittää lepopäivä, siis olla Jumalan Sanan kuulossa!
- Anonyymi
Synnintunto on armolahjoista ensimmäinen. Ilman synnintuntoa ei voi isänsä Jumalan luo palata hän, jonka sielun vihollinen on isästä erottanut.
Jeesus sanoi: En minä tullut terveitä parantamaan vaan sairaita.
Saanen tulkita Vapahtajan sanoja: Terveiksi Itsensä Tuntevia ei Hän tullut parantamaan. Nehän ovat pahiten sairaita, jotka eivät tunne olevansa sairaita, ainakin henkisesti. Laki ja sen jälkeen synnintunto ajaa ihmisen suuren Armahtajansa luo. Armon saaminen tekee hänet Jumalan lapseksi ja Jeesuksen sisaruksesi, samaan perhekuntaansa toisten armolasten kanssa. - Anonyymi
Voisiko olla pyhitystä että kuten Johannes sanoo. Hänen (Herran Jeesuksen Kristuksen) tulee kasvaa, mutta minun (oman itseni ja tekemiseni autuuden vuoksi) vähetä:
Joh. 3;
27 Johannes vastasi ja sanoi: "Ei ihminen voi ottaa mitään, ellei hänelle anneta taivaasta.
28 Te olette itse minun todistajani, että minä sanoin: en minä ole Kristus, vaan minä olen hänen edellänsä lähetetty.
29 Jolla on morsian, se on ylkä; mutta yljän ystävä, joka seisoo ja kuuntelee häntä, iloitsee suuresti yljän äänestä. Tämä minun iloni on nyt tullut täydelliseksi.
30 Hänen tulee kasvaa, mutta minun vähetä.
31 Hän, joka ylhäältä tulee, on yli kaikkien. Joka on syntyisin maasta, se on maasta, ja maasta on, mitä hän puhuu; hän, joka taivaasta tulee, on yli kaikkien.
Pyrkiä tulemaan Kristuksen kaltaiseksi....Jeesus Herrana kaikki kaikessa ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599698K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765462Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1555075PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *654757- 1892268
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112175Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001799- 881498
- 211341
- 411103