Olenko oikeassa

Anonyymi-ap

Jos väitän, että olet ylimielinen ja ylpeä?

25

319

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Et

• Anonyymi
      UUSI

En kyllä ole. Ehkä joskus vähän ylimielinen ja on vaikea ottaa neuvoja vastaan

• Anonyymi
      UUSI

Olet. Et ymmärrä milloin lasken leikkiä.

• Anonyymi
      UUSI

Et ole mies

• Anonyymi
      UUSI

Olen ylpeä, mutta en ajattele itsestäni liikoja.

• Anonyymi
      UUSI

Ylpeä kyllä, ylimielinen ei.

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä mä vähän oon joskus... ei kyllä ole mitään aihetta ylpeillä. Väkisin tulee itsekeskeiseksi kun eristäytyy muusta maailmasta.

• Anonyymi
      UUSI

Osaan olla, mutta kaikki on takaraivossa, tarkkailija.

• Anonyymi
      UUSI

Toisinaan ylpeä, mutta harvemmin ylimielinen. Toisaalta voisi tämän kaiken lytätyksi tulemisen jälkeen olle paskempikin ihminen. Annan sanan sanasta, jos minulle veetuillaan.

Terve ylpeys ei ole haitaksi. Ainakin välttää heidät, jotka esimerkiksi elämäntavoillaan olisivat vetämässä epöterveellisempään suuntaan.

• Anonyymi
      UUSI

En vaan jaksa innostua asioista kuten muut.Saattaa vaikuttaa muista ylimieliseltä.

• Anonyymi
        UUSI

Se on harmi, kun apatia tai kyynisyys tulee sekoitetuksi ylimielisyyteen.

• Anonyymi
      UUSI

Väärässä. Se etten huoli sinua, ei tee minusta ylimielistä ja ylpeää.

• Anonyymi
      UUSI

Jos ylpeys on sitä, että arvostaa itseään, eikä hyväksy törkeää kohtelua, niin olen sitten ylpeästi ylpeä. Ylimielinen en koskaan!

• Anonyymi
      UUSI

Ei pidä kummatkaan väittämät paikkaansa kohdallani. Olen hyvin sopeutuvainen ja lempeä kaikkia kohtaan. En ketään lokeroi vaan hyväksyn kaikki ihmisryhmät ja erilaisuudet. Olen ystävällinen kaikille aina ja autan tilanteen mukaan. Miksi olisin ylpeä? Olen aivan samalla tasolla kuin muutkin kadun tallaajat.

• Anonyymi
      UUSI

Olet täysin oikeassa. Kyllä sinä minut tunnet.
      Mutta en ole pelkästään ylpeä ja ylimielinen.
      Olen paljon muutakin.

• Anonyymi
      UUSI

Ylpeys karisee viimestään siinä kohtaa kun on liian myöhäistä.

• Anonyymi
        UUSI

Se on just muuten näin tai ehkä ylimielisyys karisee.

• Anonyymi
      UUSI

Ylpeä ehkä vähän. Ylimielinen en lain. Olen loukkaantunut minulle annetusta sosiaalisesta asemasta joka perustuu mm. valheisiin, vääristelyihin ja mustamaalaamiseen. Niin olin ylpeä että polttelin siltoja eikä luvassa ole uusia. Tosin jäi vähän kummastuttamaan että nämä poltetut tapaukset olisivat halunneet säilyttää ne… mutta raja ( ylpeys) se minullakin lopuksi on.

• Anonyymi
      UUSI

Joo olet narsisti joka kuvittelee itsensä alfamieheksi.. 😂😂

• Anonyymi
      UUSI

En kuvittele vaan tosiasiat on tiedostettu ja kevään siementilaus varmistettu.

• Anonyymi
      UUSI

Riippuu ketä tarkoitat mu asia jota on ihan turha kysyä siltä josta tämän haluaa tietää helpompaa kun kysyt joltain muulta millaisen kuvan hän on antanut itsestään

• Anonyymi
      UUSI

Väärässä. Olen hiljainen, koska näen kaikki huonot piirteeksi enkä halua sinua. Ei ylpeyttä, vaan viisautta astua taaemmas.
      n-n

• Anonyymi
      UUSI

En ole kumpaakaan.

• Anonyymi
      UUSI

En ole koskaan ajatellut tietyn henkilön olevan ylimielinen. Surulliselta enemmänkin.

• Anonyymi
      UUSI

Ylpeä pitää olla, muttei saa ylpistyä. Osaatko ap erottaa nämä kaksi eri asiaa toisistaan?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      111
      4639
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      173
      4395
    3. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      95
      1769
    4. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1671
    5. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      33
      1433
    6. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      355
      1121
    7. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1119
    8. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      67
      989
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      58
      984
    10. Miksi et halua

Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
      Ikävä
      92
      948
    Aihe