Jos väitän, että olet ylimielinen ja ylpeä?
Olenko oikeassa
25
319
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Et
- AnonyymiUUSI
En kyllä ole. Ehkä joskus vähän ylimielinen ja on vaikea ottaa neuvoja vastaan
- AnonyymiUUSI
Olet. Et ymmärrä milloin lasken leikkiä.
- AnonyymiUUSI
Et ole mies
- AnonyymiUUSI
Olen ylpeä, mutta en ajattele itsestäni liikoja.
- AnonyymiUUSI
Ylpeä kyllä, ylimielinen ei.
- AnonyymiUUSI
Ehkä mä vähän oon joskus... ei kyllä ole mitään aihetta ylpeillä. Väkisin tulee itsekeskeiseksi kun eristäytyy muusta maailmasta.
- AnonyymiUUSI
Osaan olla, mutta kaikki on takaraivossa, tarkkailija.
- AnonyymiUUSI
Toisinaan ylpeä, mutta harvemmin ylimielinen. Toisaalta voisi tämän kaiken lytätyksi tulemisen jälkeen olle paskempikin ihminen. Annan sanan sanasta, jos minulle veetuillaan.
Terve ylpeys ei ole haitaksi. Ainakin välttää heidät, jotka esimerkiksi elämäntavoillaan olisivat vetämässä epöterveellisempään suuntaan. - AnonyymiUUSI
En vaan jaksa innostua asioista kuten muut.Saattaa vaikuttaa muista ylimieliseltä.
- AnonyymiUUSI
Se on harmi, kun apatia tai kyynisyys tulee sekoitetuksi ylimielisyyteen.
- AnonyymiUUSI
Väärässä. Se etten huoli sinua, ei tee minusta ylimielistä ja ylpeää.
- AnonyymiUUSI
Jos ylpeys on sitä, että arvostaa itseään, eikä hyväksy törkeää kohtelua, niin olen sitten ylpeästi ylpeä. Ylimielinen en koskaan!
- AnonyymiUUSI
Ei pidä kummatkaan väittämät paikkaansa kohdallani. Olen hyvin sopeutuvainen ja lempeä kaikkia kohtaan. En ketään lokeroi vaan hyväksyn kaikki ihmisryhmät ja erilaisuudet. Olen ystävällinen kaikille aina ja autan tilanteen mukaan. Miksi olisin ylpeä? Olen aivan samalla tasolla kuin muutkin kadun tallaajat.
- AnonyymiUUSI
Olet täysin oikeassa. Kyllä sinä minut tunnet.
Mutta en ole pelkästään ylpeä ja ylimielinen.
Olen paljon muutakin. - AnonyymiUUSI
Ylpeys karisee viimestään siinä kohtaa kun on liian myöhäistä.
- AnonyymiUUSI
Se on just muuten näin tai ehkä ylimielisyys karisee.
- AnonyymiUUSI
Ylpeä ehkä vähän. Ylimielinen en lain. Olen loukkaantunut minulle annetusta sosiaalisesta asemasta joka perustuu mm. valheisiin, vääristelyihin ja mustamaalaamiseen. Niin olin ylpeä että polttelin siltoja eikä luvassa ole uusia. Tosin jäi vähän kummastuttamaan että nämä poltetut tapaukset olisivat halunneet säilyttää ne… mutta raja ( ylpeys) se minullakin lopuksi on.
- AnonyymiUUSI
Joo olet narsisti joka kuvittelee itsensä alfamieheksi.. 😂😂
- AnonyymiUUSI
En kuvittele vaan tosiasiat on tiedostettu ja kevään siementilaus varmistettu.
- AnonyymiUUSI
Riippuu ketä tarkoitat mu asia jota on ihan turha kysyä siltä josta tämän haluaa tietää helpompaa kun kysyt joltain muulta millaisen kuvan hän on antanut itsestään
- AnonyymiUUSI
Väärässä. Olen hiljainen, koska näen kaikki huonot piirteeksi enkä halua sinua. Ei ylpeyttä, vaan viisautta astua taaemmas.
n-n - AnonyymiUUSI
En ole kumpaakaan.
- AnonyymiUUSI
En ole koskaan ajatellut tietyn henkilön olevan ylimielinen. Surulliselta enemmänkin.
- AnonyymiUUSI
Ylpeä pitää olla, muttei saa ylpistyä. Osaatko ap erottaa nämä kaksi eri asiaa toisistaan?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1114639Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1734395Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.951769- 4031671
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331433Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3551121Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61119- 67989
- 58984
- 92948