Yhtään normaali?
Miks et voi olla
30
322
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kysyisin samaa sinulta.
- AnonyymiUUSI
Miten niin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin?
🙄😮💨🥱
- AnonyymiUUSI
Mitä mieluiten olen normaali.
- AnonyymiUUSI
Taas tämä kiusaaminen jatkuu. Etkö osaa lopettaa?
- AnonyymiUUSI
Se on luonnehäiröinen. Luuletko, että semmoset osaa lopettaa...
- AnonyymiUUSI
🎩
🤪🎈
👘🤌
👖
🛹 - AnonyymiUUSI
Mitäköhän epänormaalia tässä nyt taas ei siedetä?
- AnonyymiUUSI
Olen ihan normaali. Vain rakastunut.
- AnonyymiUUSI
Miks minun pitäis kun et itekkään ole normaali?
- AnonyymiUUSI
Ku oon original ailien🤍🩷
- AnonyymiUUSI
Sekasin kun uuu ess aaa 😜
- AnonyymiUUSI
Olen neitsyt ja niin on hänkin.
- AnonyymiUUSI
En mä tietääkseni enää oo...
- AnonyymiUUSI
Hyvä niin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En mä tietääkseni enää oo...
No et sinä, vaan minä ja hän. Poistavatko tämänkin?
- AnonyymiUUSI
Normaalius on tylsääkin tylsempää.
- AnonyymiUUSI
Olen mieluummin luonnollinen. Normaaliuden taakse on hyvä kätkeä kaikkea poikkeavaa.
- AnonyymiUUSI
En tee tätä tieten tahtoen. Haluaisin olla seurassasi mitä normaalein enkä odottaa jotain mitä ei tapahdu epänormaaleimmillani.
- AnonyymiUUSI
Älä ensitöiksesi yritä muuttaa minua.
- AnonyymiUUSI
Näin on paljon hauskempaa. Miksi itse olet tikku takslistossa koko ajan?
- AnonyymiUUSI
Olen vaan ollut näiden tunteiden vallassa sitä mitä minun tulisi olla. Mitä kenen tahansa pitäisi olla aina. Upea ja elossa. Tämä ei koskaan tapahtunut, mutta se ei tarkoita etteikö se olisi voitu tapahtua. Raaka oppitunti siitä miten ei saisi jättää huomiotta tai ymmärtää väärin sitä, mikä todellisuudessa on olemassa, käsillä parhaillaan. Sitä tapaa ajatella että se ihmeenomainen asia, jota tarvitsee kaiken muuttamiseksi on toisaalla, mutta usein se on aivan vieressä. Ja joskus on jopa sen ytimessä.
- AnonyymiUUSI
Olen ennemmin onnellinen. Tietämätön hölmö.
- AnonyymiUUSI
Eli esität, jotta saat pitää kaiken, eikä tarvitse tehdä mitään
- AnonyymiUUSI
Mähän olen. Kaikki muut täällä jotenkin kummallisia.
- AnonyymiUUSI
Ainakin jään mieleen. Ja erotun harmaasta massasta.
- AnonyymiUUSI
koska olen neuro-epätyypillinen, silloin on hieman haastavaa koittaa sulautua massaan
- AnonyymiUUSI
Se on juuri noin.
- AnonyymiUUSI
Olenhan mä normaali ongelma muille vaan on että kun mä en ole normaali kuin itselleni omasta mielestäni kenenkään muun mielestä en ole normaali se mikä mä olen olen ollu syntymästäni asti kaikki se mitä osaan olen ihan itse opetellu vieläkö on jotain epäselvää miksi itse opetellu ei sillai ollu osaava opettajaa siihen millainen mä halusin olla OMAITSENI si taas se mitä olen oppinu tekemään siihen mulla on ollu moniakin osaavia opettajia olen oppinut työnantajiltanikin useimmilta jotain kun olen keskustellut heidän kanssaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1114649Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1734405Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.951779- 4031671
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331433Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3561127Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61119- 59992
- 67989
- 92948