Olen työntakia muuttanut mikkeliiin.
Tällä on vaikea tutustua kenenkään.
Olen yrittänyt tutustua harrastusten kautta ihmisiin, mutta minut on potkittu pois.
Työkaverit eivät halua työskennellä kanssasi.
Yöelämä ei tarjoa mitään minulle.
Tämä on todella ankea paikka Sinkulle.
Toivottavasti pääsen tällä pois.
Muutosta parempaan ei ole näkyvissä.
En suosittele mikkeliä kenellekään
Mikkeli on tyly paikka muualta tulleille
12
473
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin on Kauhajoki..kylmää porukkaa..
- Anonyymi
paska mikkeli
- Anonyymi
Sensuuri on ainoa mikä toimii. Et saa kritisoida kaupungin johtoa, naton tuloa, katuvaloja, sotea… et mitään. Hyvä sisko ja sen veli jyllää ja ehken poistaa tämänkin.
Muutin 10 vuotta sitten eläkepäiviksi Mikkeliin ja nyt täytynee vielä muuttaa. Täältä pimeyden keskeltä. - Anonyymi
Muualta tulleet tyypillisesti jotenkin poikkeavia, se on vaan biologiaa että heitä rääkätään. Siis siksi, etteivät heikoilla geeneillä olevat pääsisi lisääntymään.
Totuuden saa aina sanoa.- Anonyymi
.. sanoo se, joka määkii "miääää".
- Anonyymi
Mikkelissä on hirveästi lyhyenläntiä ja lapsenomaisia ihmisiä sekä tietty vanhuksien täyttämät pöydät stellassa vartiota pitämässä.
- Anonyymi
Tää o niin sisäpiiriä koko kylä.
- Anonyymi
ihmekös tuo että muuttotappio kunta.
- Anonyymi
Kylläpä junantuomaa nyt harmittaa. Katso peiliin niin löydät syyn tilanteeseesi.
- Anonyymi
Kyllä on kateellista sakkia Mikkelissä.
Ja lisäksi naiset on aika poppoota... Jos alkaa juttelemaan naisten kanssa niin heti epäilevät että olen "iskemässä". Huvittavaa... Ei ukm vierasta tarvia.
Ei täällä Mikkelissä lepposa karjalainen mies tule muuta kuin väärinymmärretyksi.
Savolaista emäntää en ottas edes maksusta. - Anonyymi
Kulttuuristen piirteiden osalta savolaisia kuvataan usein ystävällisiksi ja kiinnostuneiksi oppimaan muista ihmisistä. sanonta "kiero savolainen" viittaa heidän kohteliaaseen ja epäsuoraan viestintätyyliinsä, jonka suoremmat suomalaiset voivat tulkita epärehelliseksi.
Heidät tunnetaan erinomaisesta huumorintajustaan. - Anonyymi
Kai se on vähän ihmisestäkin kiinni keiden kanssa tulee toimeen. Itse ainankin oon ollut ympäri Suomeen ja tilanteen mukaan oo tullut toimeen ihmisten kanssa. En nyt menis sanomaan, että kaupungissa on vika jos ei onnistu saamaan seuraa vapaa-ajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1247092KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4096793Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693443Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521323008Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092594Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432144- 1251874
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211737Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821407- 741297