Olen ollut siinä käsityksessä että Martina on pidempi. Nyt kun katsoin niin on huomattavasti lyhyempi kun Matias.
Martina on aika pienikokoinen ja siro.
82
718
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta kummalla on isompi jalka?
- Anonyymi
Mikä pirun jalka fetissi on tolla yhdellä. Minun kengän koko on 39 ja lenkkari näyttävät jalassani todella isolta. Miehenikin sanoi, onks toi oikee koko jalalesi. Lenkkari etu ja kantapuolelta, ovat kuin katumaasturin mallista otettu 😫.
- Anonyymi
Martina olisikin täydellinen jos jalan koko olisi vielä pienempi mitä nyt on
Kylläkään se ei nytkään mikä iso ole
- Anonyymi
Olen tavannut Martinan monta kertaa messuilla. On pieni ja siro. Todella hoikka.
- Anonyymi
Paino 66 kg - pituus 168 cm. Matias 184 cm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lihas painaa enemmän kun läski.
- Anonyymi
Siroksi ei voi hyvällä tahdollakaan Martinaa sanoa, kovin on treenattu ja leveät hartiat, pitkät suonikkaat kädet ja jotenkin näytti kuin olisi kävellyt hartiat lysyssä silloin kun olen hänet livenä nähnyt, no siitä on vuosi aikaa onhan jalat voineet kasvaa pituutta ( kuten eräässä kuvassa ) ja ryhtikin parantua. 😆
- Anonyymi
Taas tää "olen tavannut Martinan"! Milloin missäkin, Järvisydämessä, Vierumäellä, hienostokaupunginosassa, uimahallissa. Yleensä myös "minä ja minun mieheni".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siroksi ei voi hyvällä tahdollakaan Martinaa sanoa, kovin on treenattu ja leveät hartiat, pitkät suonikkaat kädet ja jotenkin näytti kuin olisi kävellyt hartiat lysyssä silloin kun olen hänet livenä nähnyt, no siitä on vuosi aikaa onhan jalat voineet kasvaa pituutta ( kuten eräässä kuvassa ) ja ryhtikin parantua. 😆
Jos sinulla ei ole muuta sanottavaa, kuin typerät haukkumiset. Etsi itsellesi toiset julkisuudessa olevat henkilöt, joita sinun ei tarvitse pilkata ja haukkua ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tää "olen tavannut Martinan"! Milloin missäkin, Järvisydämessä, Vierumäellä, hienostokaupunginosassa, uimahallissa. Yleensä myös "minä ja minun mieheni".
Vainooja rauhoitu ja mene uudelleen unten maille 😴.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sitä palstan ressukkaa, kun ei vain kestä minkäänlaista kommenttia Martinasta, missä ei häntä pelkästään haukuta ja arvostella. 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis treenattu kroppa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä suonikkaat kädet iikunnallisilla henkilöillä johtuu vähäisestä ihonalaisesta rasvasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleisiä paikkoja nämä mestat missä kyseinen Aitolehti liikkuu, joten ei kai se mikään ihme ole jos livenä näkee ja silloin huomaa instakuvien ja todellisuuden eron 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla ei ole muuta sanottavaa, kuin typerät haukkumiset. Etsi itsellesi toiset julkisuudessa olevat henkilöt, joita sinun ei tarvitse pilkata ja haukkua ollenkaan.
..ollenkaan....😩
Taas sinä tunnistettavissa oleva....ollenkaan...😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä suonikkaat kädet iikunnallisilla henkilöillä johtuu vähäisestä ihonalaisesta rasvasta.
...iikunnallisilla.... just joo
Olipahan mahtava oivallus 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sitä palstan ressukkaa, kun ei vain kestä minkäänlaista kommenttia Martinasta, missä ei häntä pelkästään haukuta ja arvostella. 😏
Haukuttiinko ja arvosteltiinko tuossa kommentissa Martinaa? Ei!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina ei vaan ole edes 168 cm ehkä 163 tai max 165 !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis treenattu kroppa.
Treenattu, mutta ei kaunis , silarit eivät vaan istu , liian isot ja hirveä kanjoni välissä.
Sori siitä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis treenattu kroppa.
Jätä tuo kaunis sana pois 😟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksoisliekki oli siis justjust 160cm, esim kihlakuvassa Martta joutui kumartumaan ettei huomata sitä pidemmäksi. Muita yhteiskuvia ei ole, paitsi tietysti Vicotrian rippijuhlissa räkäinen takki päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksoisliekki oli siis justjust 160cm, esim kihlakuvassa Martta joutui kumartumaan ettei huomata sitä pidemmäksi. Muita yhteiskuvia ei ole, paitsi tietysti Vicotrian rippijuhlissa räkäinen takki päällä.
Totta , varsinkin se kihlajaiskuva paljasti ex sulhon pituudeksi max 160 cm, koska Martinan piti kumartua, ettei näyttäisi pitemmältä 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lihasmassa on tärkeä asia että parempi olla lihasta kuin ei lihasta ollenkaan. Hoida ensin faktat kuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksoisliekki taisi olla vielä maksajan roolissa öky hotellin rippijuhlissa ...hm 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä Martina on i love me messuilla ollut. Mitä outoa? Kannattaisko sun käydä ihan lääkärissä?
- Anonyymi
Vanhaa kauraa menneen talven lunta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei tietenkään ole ikinä tavannut Martinaa missään🫢. Ei hän nyt sentään laatikossa asu!
Itse asun naapurikadulla ja todellakin näen häntä usein.Mutta eihän palvoja varmasti tätäkään usko. Mutta ei väliä kun itse tietää miten asiat on☺️ - Anonyymi
Tota jaksat jankuttaa...pieni ja siro..
Mun mielestä hän pieni ja lihaksikas. Hyvällä tavalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän on siro
Siirtää ei pääse mihinkään . Valokuvissa kropan mittasuhteet onkin ihan eri kuin luonnossa
Hän juoksee ja kävelee kyllä ryhdikkäästi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleisiä paikkoja nämä mestat missä kyseinen Aitolehti liikkuu, joten ei kai se mikään ihme ole jos livenä näkee ja silloin huomaa instakuvien ja todellisuuden eron 😂
Kauniimpi hän luonnossa on
- Anonyymi
On todellakin ylittänyt uutiskynnyksen tämä heidän yhteinen projekti. Mielenkiintoisia kommentteja joillain sivulla. Esim. Anne-Mari kirjoitti että "seuraava uhri" ja Camilla että "älä riko häntäkin".
- Anonyymi
Mitä Camilla tarkoittaa, tai siis ketä? Eskoako? Esko on moneen kertaan sanonut että ne kokemukset mitkä tuli kun lähetettiin 10-vuotiaana yksin Suomeen ja sitten, vaikka Esko ei ole suoraan sanonut, mutta Esko ei tuntenut itseään tervetulleeksi täälläkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Camilla tarkoittaa, tai siis ketä? Eskoako? Esko on moneen kertaan sanonut että ne kokemukset mitkä tuli kun lähetettiin 10-vuotiaana yksin Suomeen ja sitten, vaikka Esko ei ole suoraan sanonut, mutta Esko ei tuntenut itseään tervetulleeksi täälläkään.
Noiden takia Esko joutui käymään aikoinaan terapiassakin eikä mikään ihme tietenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noiden takia Esko joutui käymään aikoinaan terapiassakin eikä mikään ihme tietenkään.
Sitten Eskolle vielä väitetään että sun äitis ei susta välittänyt ja nytkin Eskon instassa joskun vanhemman naisen kommentti, kun Esko muistelee kuvin lapsuuttaan, että "sun mutsi on paskis".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esko setä satuilee nyt niin paljon, että ei itse edes pysy mukana 😩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten Eskolle vielä väitetään että sun äitis ei susta välittänyt ja nytkin Eskon instassa joskun vanhemman naisen kommentti, kun Esko muistelee kuvin lapsuuttaan, että "sun mutsi on paskis".
Esko myös suri väärin, kertoo Iltalehti.
- Anonyymi
Älkää heittäkö helmiä sioille eli ei kannata reagoida vainoajan juttuihin.
- Anonyymi
Tyhmiin kirjoituksiin reagoidaan vastakin 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmiin kirjoituksiin reagoidaan vastakin 🧐
Kuten sun 10:49 kirjoituksiin.
- Anonyymi
Kohta on taas minun Porvoo🤣
- Anonyymi
👍🏻😂😂
- Anonyymi
Eihän sinne voi viedä hevoisia, etenkään kun tyttöä joutuu kuskaamaan talleille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sinne voi viedä hevoisia, etenkään kun tyttöä joutuu kuskaamaan talleille!
Ei taida Matias ryhtyä maksajaksi 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida Matias ryhtyä maksajaksi 😆
Hohhoijaa ja taas mennään eikä kyseessä ole edes mikään parisuhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hohhoijaa ja taas mennään eikä kyseessä ole edes mikään parisuhde.
Eikä sellaiseksi koskaan tule. Martina on liian vanha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sellaiseksi koskaan tule. Martina on liian vanha.
Ikä on vain numeroita. Ja vaikka nyt ei olekaan kyseessä parisuhde vaan ammatillinen yhteistyö niin vertauksen vuoksi että Piritta on 46 ja nykyinen kumppaninsa 38.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä on vain numeroita. Ja vaikka nyt ei olekaan kyseessä parisuhde vaan ammatillinen yhteistyö niin vertauksen vuoksi että Piritta on 46 ja nykyinen kumppaninsa 38.
Piritta onkin naisellinen nainen ja entinen Miss Suomi.
- Anonyymi
Sofia taas joka massa. Tää on mun omakotini ja hotellihuone. Voi taas olen omassa kodissani 😂🤭.
- Anonyymi
Martina voisi joskus kokeilla yksinoloa eron jälkeen.
- Anonyymi
Ei se pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se pysty.
On ollut sinkkuna aika kauan, mitä nyt noita satunnaisia seikkailuja.
Miksi muuten hänen pitäisi olla yksin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi muuten hänen pitäisi olla yksin?Onko ollu kauan sinkkuna?😆
Oisko vajaa pari kk:tta kun julkisesti kertoi että on sinkku.Yksin kannattais olla ehkäpä sen takia että tutustuis ensin itseensä ja selventäis itselleen että kuuta on turhaa kurkotella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ollu kauan sinkkuna?😆
Oisko vajaa pari kk:tta kun julkisesti kertoi että on sinkku.Yksin kannattais olla ehkäpä sen takia että tutustuis ensin itseensä ja selventäis itselleen että kuuta on turhaa kurkotella.Ero kengurun kanssa tapahtui joskus alkuvuodesta, vain kerran sen jälkeen nähty yhdessä. Martta reissasi yksin tai Isabelkan kanssa, ns ratsastustapahtumissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi muuten hänen pitäisi olla yksin?Satunnaisia p***ja .....😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ero kengurun kanssa tapahtui joskus alkuvuodesta, vain kerran sen jälkeen nähty yhdessä. Martta reissasi yksin tai Isabelkan kanssa, ns ratsastustapahtumissa.
Kaksoisliekki = maksaja otti ja lähti 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ero kengurun kanssa tapahtui joskus alkuvuodesta, vain kerran sen jälkeen nähty yhdessä. Martta reissasi yksin tai Isabelkan kanssa, ns ratsastustapahtumissa.
Sellaisena se suhteen tila toki kaikille näyttäytyi, mutta Martinan ylpeys/nolous ei antanu periksi myöntää. Vielä syyskuussa julkisesti väitti olevansa parisuhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksoisliekki = maksaja otti ja lähti 😂
Mitä se muuta maksoi, kuin puolet vuokrasta ja sitäkään ei ollut meinannut suostua ensin maksamaan. Taisi ollakin rahaton hurmuri aussi 😎.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satunnaisia p***ja .....😆
Kuinka usein annoit satunnaisia panoja ja olivatko maksulisia vai ainoastaan namis kukkelia ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisena se suhteen tila toki kaikille näyttäytyi, mutta Martinan ylpeys/nolous ei antanu periksi myöntää. Vielä syyskuussa julkisesti väitti olevansa parisuhteessa.
Martta yritti väkisin roikkua maksajassa, yrityksen nimiin tehtiin hitosti velkaa joista siirrettiin itselle palkkoina yli 100000e.
Eli kun ottas ton pois verotettavasta 133000:sta, eipä hirveesti ole ulkopuolisia tuloja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martta yritti väkisin roikkua maksajassa, yrityksen nimiin tehtiin hitosti velkaa joista siirrettiin itselle palkkoina yli 100000e.
Eli kun ottas ton pois verotettavasta 133000:sta, eipä hirveesti ole ulkopuolisia tuloja.Et voi tietää mistään veloista koska kenenkään velat ei ole julkista tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi tietää mistään veloista koska kenenkään velat ei ole julkista tietoa.
Yritysten tappiot on julkista tietoa ja oliko se omavaraisuus reilusti pakkasella myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritysten tappiot on julkista tietoa ja oliko se omavaraisuus reilusti pakkasella myös
Kirjoitit että "yrityksen nimiin tehtiin hitosti velkaa" eli mihin perustat väitteesi? Kuten sanottu, velat ei ole julkista tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitit että "yrityksen nimiin tehtiin hitosti velkaa" eli mihin perustat väitteesi? Kuten sanottu, velat ei ole julkista tietoa.
Eikö se omavaraisuus ole jotenkin varat miinus velat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se omavaraisuus ole jotenkin varat miinus velat?
Ei suoraan, mutta korkea omavaraisuusaste kertoo yrityksen pärjäävän ilman velkarahaa. Oliko jollain capitalilla tämä arvo -374 tms eli todella huono.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suoraan, mutta korkea omavaraisuusaste kertoo yrityksen pärjäävän ilman velkarahaa. Oliko jollain capitalilla tämä arvo -374 tms eli todella huono.
Taseen loppusumma eli varat miinus velat x 100 on se laskukaava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taseen loppusumma eli varat miinus velat x 100 on se laskukaava.
Hyvin on tykkäyksiä Martinan ja Matiaksen voitosta, nyt jo melkein 10 000 tykkäystä 👍.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi tietää mistään veloista koska kenenkään velat ei ole julkista tietoa.
Sairas ihminen kirjoittelee kokoajan paskaa! Ei pitäisi mitään kommentoida sen sairaisiin viesteihin 😎.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas ihminen kirjoittelee kokoajan paskaa! Ei pitäisi mitään kommentoida sen sairaisiin viesteihin 😎.
Miksi se on sairaan kiinnostunut nimenomaan yritystoiminnasta vai onko se nyt vain sairaan kiinnostunut kaikesta mikä liittyy Martinaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se on sairaan kiinnostunut nimenomaan yritystoiminnasta vai onko se nyt vain sairaan kiinnostunut kaikesta mikä liittyy Martinaan?
Jo vuonna 2010 oli Kauppalehden keskustelupalstalle tehty törkeä aloitus Martinasta ja samantyyliset jutut kuin tänä päivänäkin vielä. Koko ajan se saa uusia asioita tietenkin räävittäväkseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä se taas gekkosen kommenteissa valehtelemassa että sekä Stefu että aussi olisi jättänyt Martinan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo vuonna 2010 oli Kauppalehden keskustelupalstalle tehty törkeä aloitus Martinasta ja samantyyliset jutut kuin tänä päivänäkin vielä. Koko ajan se saa uusia asioita tietenkin räävittäväkseen.
Eskoakin se aloittaja siinä haukkui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä se taas gekkosen kommenteissa valehtelemassa että sekä Stefu että aussi olisi jättänyt Martinan.
Mitäs valehtelua se oli? Vai eikö sun mielestä kukaan ikinä vois jättää Martinaa? Sattuuko se totuus sua liikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tää henkilö liittyy Sofiaan jollain tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entinen Palaci Capital = nykyään Aitolehti Capital, liikevaihto alle 20000e. jokainen pystyy päättelemään ettei noilla tuloilla maksella lomaosaketta, hevoisia, lakimiesten konsulttipalkkioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entinen Palaci Capital = nykyään Aitolehti Capital, liikevaihto alle 20000e. jokainen pystyy päättelemään ettei noilla tuloilla maksella lomaosaketta, hevoisia, lakimiesten konsulttipalkkioita.
Liikevaihto toi, mutta kulujen jälkeen tappiolla. Ja kulut taisi olla pitkälti palkkakuluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin on tykkäyksiä Martinan ja Matiaksen voitosta, nyt jo melkein 10 000 tykkäystä 👍.
Joo, laske sinä tykkäyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne tykkäykset niitä sijoitusfirmoja pelasta. Martinan valmennusfirman tulosta ei ole julkaistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tää henkilö liittyy Sofiaan jollain tavalla.
Jopa enemmän kuin sinä???🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, laske sinä tykkäyksiä.
Niitä laskiessa tulee palvojalle vissiin kauheen hyvä nieli 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän sairasta on olettaa jonkun tienaavan ruhtinaallisia summia kun kuitenkin täysin kädestä suuhun elää menojensa kanssa (eikä riitäkään).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän sairasta on olettaa jonkun tienaavan ruhtinaallisia summia kun kuitenkin täysin kädestä suuhun elää menojensa kanssa (eikä riitäkään).
🙄🙄🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hyvin sanottu.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2286476Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r394540Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi914378Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli64196Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s383686Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1173608Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan673588Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava223499SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha713263Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739532415