Olen ollut siinä käsityksessä että Martina on pidempi. Nyt kun katsoin niin on huomattavasti lyhyempi kun Matias.
Martina on aika pienikokoinen ja siro.
41
254
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mutta kummalla on isompi jalka?
- AnonyymiUUSI
Mikä pirun jalka fetissi on tolla yhdellä. Minun kengän koko on 39 ja lenkkari näyttävät jalassani todella isolta. Miehenikin sanoi, onks toi oikee koko jalalesi. Lenkkari etu ja kantapuolelta, ovat kuin katumaasturin mallista otettu 😫.
- AnonyymiUUSI
Olen tavannut Martinan monta kertaa messuilla. On pieni ja siro. Todella hoikka.
- AnonyymiUUSI
Paino 66 kg - pituus 168 cm. Matias 184 cm.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lihas painaa enemmän kun läski.
- AnonyymiUUSI
Siroksi ei voi hyvällä tahdollakaan Martinaa sanoa, kovin on treenattu ja leveät hartiat, pitkät suonikkaat kädet ja jotenkin näytti kuin olisi kävellyt hartiat lysyssä silloin kun olen hänet livenä nähnyt, no siitä on vuosi aikaa onhan jalat voineet kasvaa pituutta ( kuten eräässä kuvassa ) ja ryhtikin parantua. 😆
- AnonyymiUUSI
Taas tää "olen tavannut Martinan"! Milloin missäkin, Järvisydämessä, Vierumäellä, hienostokaupunginosassa, uimahallissa. Yleensä myös "minä ja minun mieheni".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siroksi ei voi hyvällä tahdollakaan Martinaa sanoa, kovin on treenattu ja leveät hartiat, pitkät suonikkaat kädet ja jotenkin näytti kuin olisi kävellyt hartiat lysyssä silloin kun olen hänet livenä nähnyt, no siitä on vuosi aikaa onhan jalat voineet kasvaa pituutta ( kuten eräässä kuvassa ) ja ryhtikin parantua. 😆
Jos sinulla ei ole muuta sanottavaa, kuin typerät haukkumiset. Etsi itsellesi toiset julkisuudessa olevat henkilöt, joita sinun ei tarvitse pilkata ja haukkua ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taas tää "olen tavannut Martinan"! Milloin missäkin, Järvisydämessä, Vierumäellä, hienostokaupunginosassa, uimahallissa. Yleensä myös "minä ja minun mieheni".
Vainooja rauhoitu ja mene uudelleen unten maille 😴.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi sitä palstan ressukkaa, kun ei vain kestä minkäänlaista kommenttia Martinasta, missä ei häntä pelkästään haukuta ja arvostella. 😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis treenattu kroppa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä suonikkaat kädet iikunnallisilla henkilöillä johtuu vähäisestä ihonalaisesta rasvasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yleisiä paikkoja nämä mestat missä kyseinen Aitolehti liikkuu, joten ei kai se mikään ihme ole jos livenä näkee ja silloin huomaa instakuvien ja todellisuuden eron 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla ei ole muuta sanottavaa, kuin typerät haukkumiset. Etsi itsellesi toiset julkisuudessa olevat henkilöt, joita sinun ei tarvitse pilkata ja haukkua ollenkaan.
..ollenkaan....😩
Taas sinä tunnistettavissa oleva....ollenkaan...😂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä suonikkaat kädet iikunnallisilla henkilöillä johtuu vähäisestä ihonalaisesta rasvasta.
...iikunnallisilla.... just joo
Olipahan mahtava oivallus 😂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi sitä palstan ressukkaa, kun ei vain kestä minkäänlaista kommenttia Martinasta, missä ei häntä pelkästään haukuta ja arvostella. 😏
Haukuttiinko ja arvosteltiinko tuossa kommentissa Martinaa? Ei!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Martina ei vaan ole edes 168 cm ehkä 163 tai max 165 !!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis treenattu kroppa.
Treenattu, mutta ei kaunis , silarit eivät vaan istu , liian isot ja hirveä kanjoni välissä.
Sori siitä... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis treenattu kroppa.
Jätä tuo kaunis sana pois 😟
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaksoisliekki oli siis justjust 160cm, esim kihlakuvassa Martta joutui kumartumaan ettei huomata sitä pidemmäksi. Muita yhteiskuvia ei ole, paitsi tietysti Vicotrian rippijuhlissa räkäinen takki päällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaksoisliekki oli siis justjust 160cm, esim kihlakuvassa Martta joutui kumartumaan ettei huomata sitä pidemmäksi. Muita yhteiskuvia ei ole, paitsi tietysti Vicotrian rippijuhlissa räkäinen takki päällä.
Totta , varsinkin se kihlajaiskuva paljasti ex sulhon pituudeksi max 160 cm, koska Martinan piti kumartua, ettei näyttäisi pitemmältä 😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
lihasmassa on tärkeä asia että parempi olla lihasta kuin ei lihasta ollenkaan. Hoida ensin faktat kuntoon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaksoisliekki taisi olla vielä maksajan roolissa öky hotellin rippijuhlissa ...hm 😳
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä Martina on i love me messuilla ollut. Mitä outoa? Kannattaisko sun käydä ihan lääkärissä?
- AnonyymiUUSI
Vanhaa kauraa menneen talven lunta
- AnonyymiUUSI
On todellakin ylittänyt uutiskynnyksen tämä heidän yhteinen projekti. Mielenkiintoisia kommentteja joillain sivulla. Esim. Anne-Mari kirjoitti että "seuraava uhri" ja Camilla että "älä riko häntäkin".
- AnonyymiUUSI
Mitä Camilla tarkoittaa, tai siis ketä? Eskoako? Esko on moneen kertaan sanonut että ne kokemukset mitkä tuli kun lähetettiin 10-vuotiaana yksin Suomeen ja sitten, vaikka Esko ei ole suoraan sanonut, mutta Esko ei tuntenut itseään tervetulleeksi täälläkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Camilla tarkoittaa, tai siis ketä? Eskoako? Esko on moneen kertaan sanonut että ne kokemukset mitkä tuli kun lähetettiin 10-vuotiaana yksin Suomeen ja sitten, vaikka Esko ei ole suoraan sanonut, mutta Esko ei tuntenut itseään tervetulleeksi täälläkään.
Noiden takia Esko joutui käymään aikoinaan terapiassakin eikä mikään ihme tietenkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noiden takia Esko joutui käymään aikoinaan terapiassakin eikä mikään ihme tietenkään.
Sitten Eskolle vielä väitetään että sun äitis ei susta välittänyt ja nytkin Eskon instassa joskun vanhemman naisen kommentti, kun Esko muistelee kuvin lapsuuttaan, että "sun mutsi on paskis".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Esko setä satuilee nyt niin paljon, että ei itse edes pysy mukana 😩
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten Eskolle vielä väitetään että sun äitis ei susta välittänyt ja nytkin Eskon instassa joskun vanhemman naisen kommentti, kun Esko muistelee kuvin lapsuuttaan, että "sun mutsi on paskis".
Esko myös suri väärin, kertoo Iltalehti.
- AnonyymiUUSI
Älkää heittäkö helmiä sioille eli ei kannata reagoida vainoajan juttuihin.
- AnonyymiUUSI
Tyhmiin kirjoituksiin reagoidaan vastakin 🧐
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmiin kirjoituksiin reagoidaan vastakin 🧐
Kuten sun 10:49 kirjoituksiin.
- AnonyymiUUSI
Kohta on taas minun Porvoo🤣
- AnonyymiUUSI
👍🏻😂😂
- AnonyymiUUSI
Eihän sinne voi viedä hevoisia, etenkään kun tyttöä joutuu kuskaamaan talleille!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sinne voi viedä hevoisia, etenkään kun tyttöä joutuu kuskaamaan talleille!
Ei taida Matias ryhtyä maksajaksi 😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida Matias ryhtyä maksajaksi 😆
Hohhoijaa ja taas mennään eikä kyseessä ole edes mikään parisuhde.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hohhoijaa ja taas mennään eikä kyseessä ole edes mikään parisuhde.
Eikä sellaiseksi koskaan tule. Martina on liian vanha.
- AnonyymiUUSI
Martina voisi joskus kokeilla yksinoloa eron jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja2225494NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1325054Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku274861Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1252108- 4041817
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a891677Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova291662Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann151582- 931333
Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3801307