Toinen toistaan parempi

Anonyymi-ap

11

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naiselle tiedoksi, että näen sun läpi, vaikka joku muu ei näkisikään. Se, että tirauttaa pari kyyneltä ja esittää, ettei tarkoittanut tai ymmärtänyt, ei uppoa minuun. Se yksi hetki, vastaan koko mennyt aika... Ymmärrät varmaan. Empatiakykyiset ihmiset ei pysty tuollaiseen!
      Piti tähän ikään päästä, että joutuu kiusatuksi... Jopa vähän huvittavaa.
      Kaadun, mutta nousen aina ja tänä vuonna olen kaatunut niin monta kertaa ja noussut yhtä monta kertaa. Voit/voitte uskoa ettei mua ihan helpolla saa jäämään maahan makaamaan. Siihen knock outtiin vaaditaan pikkusen enemmän.
      Ihminen kantaa tekojensa seuraukset tavalla tai toisella.
      Nostit itsesi toisten yläpuolelle ja esitit hyväntekijää... Täysi susi lampaan vaatteissa.

• Anonyymi

Haista nyt jo vittu! Sinua ei ole kukaan kiusannut. Sairaassa päässäsi niin vain kuvittelet. Taisi kuitenkin olla vähän toisin päin tämä asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haista nyt jo vittu! Sinua ei ole kukaan kiusannut. Sairaassa päässäsi niin vain kuvittelet. Taisi kuitenkin olla vähän toisin päin tämä asia.

Ohi vati!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai kerropa, miten olisi ollut toisinpäin? Koska se ei tässä tapauksessa ole mitenkään edes mahdollista. Paitsi tietysti, jos on kieroutunut mieli, eiku ei varmaan edes silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän nämä henkiset penskat yritä nauttia palstaäijä tästäkin performaatiostasi

• Anonyymi

Tästäkin ketjusta voidaan päätellä, että jokin tarkoitus kiusaamiseen ja kostamiseen on vai miT

• Anonyymi

En tiedä mitä tarkoitat. En ole kostanut tai kostamassa, ei kuulu tapoihini. Eikä minulle ole ollut syytä kostaa mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mitä tarkoitat. En ole kostanut tai kostamassa, ei kuulu tapoihini. Eikä minulle ole ollut syytä kostaa mitään.

Sanottakoon vielä, että tunnistan itsessäni kostonhimo tunteen, mutta olen valinnut olla sortumatta siihen, koska olen aikuisena ihmisenä siihen kykenevä. Olisin pystynyt ns. Kostamaan kohtuullisen helpostikin, jos olisi valinnut niin. Siinä olisi piillyt se vaara, että olisin satuttanut samalla ulkopuolista ihmistä ja sitä riskiä en halunnut ottaa. Lisäksi, mitä kosto loppujenlopuksi hyödyttää... Riittää, että minulla on paha olla, enkä halua sitä tunnetta toiselle. Se ei oloani helpottaisi, ainoastaan lisäisi.
        Se, miten tulen elämään elämääni, ei liity mitenkään ko. Henkilöihin, eikä ole liittynyt pitkään aikaan. Tätä he ehkä eivät ymmärrä. Jos alan tapailemaan jotakuta tai jopa seurustelemaan, niin sekään ei liity heihin tai menneeseen mitenkään muuten, kuin että jouduin valitsemaan toisin, kuin olisin alunperin toivonut.

• Anonyymi

Kiusaamiseen sekä tahi taikka kiusaamiseeen? Määritteles vähäsen tätä palstaäijän ketjua tarkemmin, balettitossu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusaamiseen sekä tahi taikka kiusaamiseeen? Määritteles vähäsen tätä palstaäijän ketjua tarkemmin, balettitossu

Pumpuliaivo 🤭 meeppä ottaa vaikka päivänokoset.

• Anonyymi

Eikun, nythän mä vasta ehkä tajusin ❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      175
      17455
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      46
      10027
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      57
      5909
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      46
      3210
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      17
      2895
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      25
      2822
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      56
      2692
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2618
    9. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      138
      1880
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      43
      1870
    Aihe