nuorina yrityäjinä on palakittu sisarukset Niko ja Kati Grönfors se pitäs kirijottaa oikeen .eli
Kati Grönfors ja Niko Grönfors.
jos ne ois aviopari kirijotettas Niko ja Kati Grönfors.
pölijää ku ei toimitus osaa kielioppia, ois se lehtialalla hyväksi.
Ku uutisoijjaan että
7
602
Vastaukset
- Anonyymi
Vai miten olisi otsikko
Matti ja Maija Mattila voittivat kansalliset hiihtokisat Vuokatissa, samalla ajalla, Matti edustaa Kiihtelysvasran Kiriä ja Maija Ahvenanmaan Bätreluckania?
Error! - Anonyymi
Sun kannattaa itse tarkistaa kielioppi. Onko kieliopiin tullut avioliittosääntöjä uutena?
- Anonyymi
Ook sääki vissii koulus käyny viihtteellä ruoka ja välitunti linjalla? Sielä se mulle opetettiin ja Maina ei valehellu missää asiasa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ook sääki vissii koulus käyny viihtteellä ruoka ja välitunti linjalla? Sielä se mulle opetettiin ja Maina ei valehellu missää asiasa.
"siellä" siis ruoka ja välitunneillako tuota opetettu. Mainasta en osaa sanoa, en ole ollut hänen oppilaana.
- Anonyymi
Just joo näin teillä
- Anonyymi
Maina oli tomera täti luokas se opett vaikia aine suomen kieli jota kaikki luulee ossaavasa kuin vettä vaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483