Oliko sitä ollenkaan vai olisiko niin että se vain kasvoi ja kasvoi.
Onko jo liian myöhäistä sille kiihkolle?
Epäiletkö että se rikkoo selkänikaman, lantionpohjan lihakset, polven, huulet, ....
Parempi elää rauhallisesti ja kuolla terveenä ? :-)
Kiihko. Jäikö se meiltä kokematta?
27
526
Vastaukset
- Anonyymi
mulla on noista 3n suora jo pskana
- Anonyymi
Kyllä jäi.
- Anonyymi
En epäile
- Anonyymi
Jäi vuonna 2014....
- Anonyymi
Täällä on odotettavissa kylmää ja pimeää. Ei ole juuri kiihkolle sijaa.
- Anonyymi
Ei oo vielä myöhäistä
- Anonyymi
Valitsit paeta. Joten näköjään jäi. Olet minulle kiihkeä vain virtuaalisesti. Valitettavasti minä olen enemmän IRL- ihmisiä, tekijä. Ja tarvitsen kiihkoon ihmisen jota rakastan. Sinulle riittää se että raha vaihtaa omistajaa. En tunne kiihkoa sellaisia ihmisiä kohtaan.
Naiselta- Anonyymi
Ehkä et tullut edes tunnistetuksi, joten mistään valinnasta ei voi puhua siinä tapauksessa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä et tullut edes tunnistetuksi, joten mistään valinnasta ei voi puhua siinä tapauksessa..
Sitä selkeämpi sitten koko kuvio. Kaikki hänen tunteensa minua kohtaan olivat mielikuvitustani, joten en menettänyt mitään. Pitää pyyhkiä pois koko "tarina" mielestäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä selkeämpi sitten koko kuvio. Kaikki hänen tunteensa minua kohtaan olivat mielikuvitustani, joten en menettänyt mitään. Pitää pyyhkiä pois koko "tarina" mielestäni.
Nimenomaan jos haluaa elää omassa mielikuvituksessaan. Minusta nykyajasta on hävinnyt eräs kohtelias ja suora tapa. Treffien sopiminen etukäteen. Nykyään seurustellaan aluksi etänä langan päässä. Keskustelutyyli on mennyt pois suorasta tavasta. Ei esim. sovita treffejä etukäteen tietyssä paikassa ja aikana. Kuitenkin mennään enemmän tai vähemmän sattumanvaraisesti paikkaan, jossa hän todennäköisesti on. Sitten kaikkien niiden ihmisten keskeltä ja hälystä pitäisi tunnistaa toisemme ja sitten jatko kävisi kuin tanssi vaan. Minusta tuollainen tapa on aivan liian epämääräinen ja suuri todennäköisyys, ettei kaikki mene putkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan jos haluaa elää omassa mielikuvituksessaan. Minusta nykyajasta on hävinnyt eräs kohtelias ja suora tapa. Treffien sopiminen etukäteen. Nykyään seurustellaan aluksi etänä langan päässä. Keskustelutyyli on mennyt pois suorasta tavasta. Ei esim. sovita treffejä etukäteen tietyssä paikassa ja aikana. Kuitenkin mennään enemmän tai vähemmän sattumanvaraisesti paikkaan, jossa hän todennäköisesti on. Sitten kaikkien niiden ihmisten keskeltä ja hälystä pitäisi tunnistaa toisemme ja sitten jatko kävisi kuin tanssi vaan. Minusta tuollainen tapa on aivan liian epämääräinen ja suuri todennäköisyys, ettei kaikki mene putkeen.
Varmaan ihan hyvä tapa. Itse en ole koskaan käynyt treffeillä. Varmaan johtuu siitäkin, että olen ollut lähes koko aikuisikäni varattu.
Onnea sinulle treffeihin, eikös Tinderissä kuitenkin niistä sovita etukäteen? Vai olenko käsittänyt senkin väärin. Sinkkukaverit käyttävät yhtä toista sovellusta.
- Anonyymi
Varmaan juu, mutta älä murehi en oo fundeeraamaan jääny? Prööt
- Anonyymi
Öhi
- Anonyymi
Joo, kyllä me melko varmasti vuodepotilaiksi päädytään... Mutta kokemuksen rikkaampana 🤣
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan kotihoitoon samaan kerrossänkyyn ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan kotihoitoon samaan kerrossänkyyn ?
Joo, mielellään alasänkyyn ettei tule lisävaurioita :)
- Anonyymi
Niin kiihkeää luvassa?😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kiihkeää luvassa?😘
yläsängyssä voi lyödä pääsä kattoon
- Anonyymi
Otsikko on samaa tasoa kuin Hohto.
Toivottavasti ei sitten ole samat kohtalot ............
Että vaan että eikö ois voinut olla romanttisempi otsikko?- Anonyymi
Tuossa on myös outo uhkaava sävy...
"Parempi elää rauhallisesti ja kuolla terveenä ? "
Hetkinen???? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on myös outo uhkaava sävy...
"Parempi elää rauhallisesti ja kuolla terveenä ? "
Hetkinen????taitaa aloittajalle käyny lipsahdus :D
Eihän nyt terveenä kuolla. Paitsi onnettomuuksissa.
AP tarkoitti varmaan että terveenä silleen ettei ole noita kiihkon aiheuttamia vaurioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taitaa aloittajalle käyny lipsahdus :D
Eihän nyt terveenä kuolla. Paitsi onnettomuuksissa.
AP tarkoitti varmaan että terveenä silleen ettei ole noita kiihkon aiheuttamia vaurioita.Tai jos viitattiin sukupuolitauteihin 😅😅😅
- Anonyymi
Haluatko nukkua kerrossängyssä ylhäällä vai alhaalla.?..saat valita
- Anonyymi
Ylhäältä voi lähteä seikkaileen alapedille ja palata ylös nukkumaan. Jos jaksaa?
- Anonyymi
Itse nukkuisin alhaalla, etten tipu korkealta.
- AnonyymiUUSI
No, miten tuon homman mahtanet saada maaliin, ei ihan herkimpiä hetkiä taida olla luvassa... ?
- AnonyymiUUSI
Palstasetä hyppelee tärkeimpien askelmien yli portaita ylös.
Varmaan aikoo kiertää kuin kissa kuumaa puuroa. Sen verran oppinut ettei käy kuin sika limppuun eikä viisaskin vipuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353415Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1312425Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v241927Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen71520Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.721505Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541310- 631164
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen661142Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e521110- 611011