Oon varma, että meidän välillä oli tunteita ja paljonkin. Kunnes tui hiljaisuus, ei nähty ja et vastaa viesteihin. Sulla on varmasti paineita, vai muutitko mielesi mun suhteen?
Mä olen se run run run runaway nainen. Silti haluan nähdä sut. Ja kutsuinkin sut sellaiseen paikkaan viimeksi, mikä on mulle turvallinen, ja sieltä en pääsisi lähtemään karkuun. Sieltä puuttuu ne muut uteliaat silmät.
Ootko varannut jo matkan?
23
452
Vastaukset
- Anonyymi
Jos löytää kunnon sissijuuston lähteen niin ei sitä kannata kuin ikävöidä ja toivoa että uudelleen kohtaa.. sellaista se rakkaus on..
- Anonyymi
Sorry, mutta tämä ei liity mitenkään tohon sissijuusto keissiin. Oikea tietää ja tunnistaa kyllä tekstistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry, mutta tämä ei liity mitenkään tohon sissijuusto keissiin. Oikea tietää ja tunnistaa kyllä tekstistä.
Kyllä ny kaikki tajuu kuka sä oot, toisten siivillä matkustava metrinmittanen rikookärpänen. ;)
-toritiski - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ny kaikki tajuu kuka sä oot, toisten siivillä matkustava metrinmittanen rikookärpänen. ;)
-toritiskiOnko sinulla taas ns vihulaiset jakaantuneet moneksi? Nekin tuntuu vaihtuvan ketä kulloinkin syytellä teidän hienon projektin valumisesta likakaivoon. Oot muuten sitä yhtä pikaisen bromamssin kohdettaan yrittänyt suolailla. Tiskin edes tajuaisi vaikka paperille kuvion piirtäisi
- Anonyymi
joo olen. viikoksi virrroille
- Anonyymi