Vieläkö Kehvon rampin puolin ja toisin "kaislikko suhisee"? Käytetäänkö sateenvarjoa, ja ajetaanko liukkaalla?
Toimintaa Kehvolla?
17
607
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
Jäbät käyttää aina liukastetta. Kehvon timppa usein noissa pusikoissa takarampin lähi. Mitä muuten fonttiksessa vikana irtooko altaan tiivisteet kun vedessä kumimaisia valkosia nauhoja kelluu.
- Anonyymi
Nauhat varmaankin lapamatoja taikka nuudelin ..... spagetinsyöjän nykytyylin val ko vuot oa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauhat varmaankin lapamatoja taikka nuudelin ..... spagetinsyöjän nykytyylin val ko vuot oa.
Se on sarjatumputtaja tai jäbillä mennyt taas vähän överiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voe ranbeliike sentään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nää jäbät niitä Sikun jäbiä? Olen kuullut heistä paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nää jäbät niitä Sikun jäbiä? Olen kuullut heistä paljon.
Kyllä noin 100 hengen poikakerho. Mukana paljon paikallisia kaksoiselämän miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä noin 100 hengen poikakerho. Mukana paljon paikallisia kaksoiselämän miehiä.
Miten pääsee megeen? Kiinnostais?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pääsee megeen? Kiinnostais?
Riittää kun olet juntti suomen rumimmasta kylästä. Katsot uroksiin suopeasti ja annat yh:i Terolle.
- Anonyymi
Vuoden huipputapahtuma, kun Huvimetsästysneuvos Hesasta vierailee kaikkien morsiamena.
- Anonyymi
Pöljällä ollaan.
- Anonyymi
Kenties tahdot huipputapahtumaan Huvimetsästysneuvos-junan joka ulottuu Pöljältä Kehvolle?
- Anonyymi00014
Anonyymi kirjoitti:
Kenties tahdot huipputapahtumaan Huvimetsästysneuvos-junan joka ulottuu Pöljältä Kehvolle?
Kumiko on puhjennut junasta [tämä kelpasi 60 luvulla lyskassa myöhästymisen syyksi ]
koska matka ei etene eikä juna puksuta?
- Anonyymi00015
Veturin ja perävaunun välissä on paras paikka;)
- Anonyymi00016
Kehvon rampin osalta maanomistaja tietää ja on ryhtynyt toimiin perseilyn estämiseksi.
- Anonyymi00018
Onko tulossa junaan?
- Anonyymi00017
Kehvon keharit ja Pöljän pöljät, Siilinjärven eliittikylät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054104Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572318Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko51054- 66844
- 21803
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118803- 39782
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.49748- 62748