Vieläkö Kehvon rampin puolin ja toisin "kaislikko suhisee"? Käytetäänkö sateenvarjoa, ja ajetaanko liukkaalla?
Toimintaa Kehvolla?
17
601
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
Jäbät käyttää aina liukastetta. Kehvon timppa usein noissa pusikoissa takarampin lähi. Mitä muuten fonttiksessa vikana irtooko altaan tiivisteet kun vedessä kumimaisia valkosia nauhoja kelluu.
- Anonyymi
Nauhat varmaankin lapamatoja taikka nuudelin ..... spagetinsyöjän nykytyylin val ko vuot oa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauhat varmaankin lapamatoja taikka nuudelin ..... spagetinsyöjän nykytyylin val ko vuot oa.
Se on sarjatumputtaja tai jäbillä mennyt taas vähän överiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voe ranbeliike sentään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nää jäbät niitä Sikun jäbiä? Olen kuullut heistä paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nää jäbät niitä Sikun jäbiä? Olen kuullut heistä paljon.
Kyllä noin 100 hengen poikakerho. Mukana paljon paikallisia kaksoiselämän miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä noin 100 hengen poikakerho. Mukana paljon paikallisia kaksoiselämän miehiä.
Miten pääsee megeen? Kiinnostais?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pääsee megeen? Kiinnostais?
Riittää kun olet juntti suomen rumimmasta kylästä. Katsot uroksiin suopeasti ja annat yh:i Terolle.
- Anonyymi
Vuoden huipputapahtuma, kun Huvimetsästysneuvos Hesasta vierailee kaikkien morsiamena.
- Anonyymi
Pöljällä ollaan.
- Anonyymi
Kenties tahdot huipputapahtumaan Huvimetsästysneuvos-junan joka ulottuu Pöljältä Kehvolle?
- Anonyymi00014
Anonyymi kirjoitti:
Kenties tahdot huipputapahtumaan Huvimetsästysneuvos-junan joka ulottuu Pöljältä Kehvolle?
Kumiko on puhjennut junasta [tämä kelpasi 60 luvulla lyskassa myöhästymisen syyksi ]
koska matka ei etene eikä juna puksuta?
- Anonyymi00015
Veturin ja perävaunun välissä on paras paikka;)
- Anonyymi00016
Kehvon rampin osalta maanomistaja tietää ja on ryhtynyt toimiin perseilyn estämiseksi.
- Anonyymi00018
Onko tulossa junaan?
- Anonyymi00017
Kehvon keharit ja Pöljän pöljät, Siilinjärven eliittikylät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813212Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853675Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1162966Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791410Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?371393Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511329Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151284Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141214- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989