ja minusta tuntuu, että haluan jakaa tämän. Voi olla jonkun mielestä soopaa ja pseudotiedettä, mutta omasta mielestäni hyvä.
Miksi rakkauden löytäminen on nykyään niin vaikeaa:
https://youtu.be/LXcxtkLyFzY?si=eZxcqwqIGAio4Hzw
Leppoisaa sunnuntai-iltaa itse kullekin!
Tämmönen nyt sitten tuli vastaan
7
355
Vastaukset
- Anonyymi
Tekoälyn tuottamaa sisältöä kannattaa boikotoida 😨
Älkää klikatko- Anonyymi
Tekoälyllä on jo sinutkin, hyvä vastaaja, olethan somessa ja sinut on rekisteröity yhteiskuntaan. Ei kannata vastustaa sellaista mikä on jo olemassa ja mitä voi hyödyntää. ap
- Anonyymi
Tämän mukaan, ehkä, oma suhteeni naiseen, on jollain tavalla ikuisesti hyvittelevä, kun taas hänen suhtautumiseni minuun on kai jollain tavalla ikuisesti hyvitystä kaipaava. Suhteesta tulisi toimiva, jos nainen olisi yksiavioinen, mutta epäterve, jos nainen olisi moniavioinen..
Eli summa summarum, aika perusjuttua..- Anonyymi
Kyllä minusta tuossa oli kysymys ihan peruspsykologisista lainalaisuuksista. Heille tietysti hepreaa, jotka ei ole vielä sisäänpäin kääntyneet, vaan paenneet. Itsetuntemuksesta kaikki lähtee. ap
- Anonyymi
Hyviä videoita nuo kaikki mitä katsoin. Olen kyllä käsitellyt näitä asioita ja lukenut näistä, mutta kertaus hyväksi :)
- Anonyymi
Niin, ei nämä itsellekään täysin vieraita aiheita ole. Mutta kertaus on opintojen äiti, vahvistaa sitä mihin on matkalla. Enkä tosiaan kaikkea ole prosessoinut, elämä aikaa siihen ☺️ ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981176
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 54843
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22673- 40668
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632