Mökötät... ainakin pitkävihainen tai jätät toisen huomiotta vuosiksi. Mies, näinkö suhteita rakennat? Asioista voi puhuakin eikä ghostata ❤️
Näytit millainen olet kun ...
72
970
Vastaukset
- Anonyymi
Voi ei ehkä hän ei osannut?
- Anonyymi
Sinullako ei ole mahdollista ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
Tiedätkö mitä ghostaaminen tarkoittaa?
- Anonyymi
Siis... jos mies katoaa niin naisen pitää ottaa yhteyttä häneen?
- Anonyymi
Ei tarvii olla yhteydessä. Sorry.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis... jos mies katoaa niin naisen pitää ottaa yhteyttä häneen?
Ei todellakaan kiinnosta yksikään ihminen ja siksi en tule ottamaan minkäänlaista yhteyttä keneenkään koskaan!
- Anonyymi
No tuu käymään tai ota yhteyttä muuten äläkä täällä vingu.
- Anonyymi
Vahingossa vastasin mielenterveyspalstan aloitukseen, sori.
- Anonyymi
Mitä sä palstaäijälle kitisevä haet tällä? Oikeaa yhteydenottoa tai ilmestymistä samoille huudeille? Sulla ei o muumit laaksossa. Naiselta Tåmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahingossa vastasin mielenterveyspalstan aloitukseen, sori.
Sinä naisia esittävä aapee oot aivan samantasoinen patologinen ka maaninen sovinisti kuin tämä omissa kuvitelmissaan ja sepitelmistään lillivä käpsä. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä naisia esittävä aapee oot aivan samantasoinen patologinen ka maaninen sovinisti kuin tämä omissa kuvitelmissaan ja sepitelmistään lillivä käpsä. T naiselta
Vuosia jo inissyt mielikuvitushahmolle jonka itse päähänsä istuttanut loukkaavaa ja moukkamaista tekstiä. Boycott 4eVVö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosia jo inissyt mielikuvitushahmolle jonka itse päähänsä istuttanut loukkaavaa ja moukkamaista tekstiä. Boycott 4eVVö
Ei edes sen epätoivottua psy koottista huomiota kostavan bimbon takia pelkästään. Koskee myös kesäkekkereitä puritaanisti. Se on jo menetys, mutta soitto soi aina jossain
- Anonyymi
Sopiiko arvon advokaatti palstasedän surrealistinen aloitus jotenkin sinun kutistineesen mikromaailmaasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan vuosia on tämä T nainen taistellut Palstasetää gubbea vastaan sangen laihoin tuloksin niin surullista kuin se onkin. En ole itse tätä todistanut kuin parin vuoden ajan silloin tällöin palstan sivustaseuraajana, mutta gubbe viestejä taitaa olla jo ainakin viiden vuoden takaa. Olisi mielenkiintoista tietää vähän taustoja ja mikä mahtaa johtaa tuollaiseen käytökseen jossa luullaan joka aloitusta ja palstalle lähetettyä viestiä tämän lähestulkoon tarunomaisen guben aikaansaannokseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan vuosia on tämä T nainen taistellut Palstasetää gubbea vastaan sangen laihoin tuloksin niin surullista kuin se onkin. En ole itse tätä todistanut kuin parin vuoden ajan silloin tällöin palstan sivustaseuraajana, mutta gubbe viestejä taitaa olla jo ainakin viiden vuoden takaa. Olisi mielenkiintoista tietää vähän taustoja ja mikä mahtaa johtaa tuollaiseen käytökseen jossa luullaan joka aloitusta ja palstalle lähetettyä viestiä tämän lähestulkoon tarunomaisen guben aikaansaannokseksi.
Olipa palstasetä kerrassaan hienostuneen juonikasta tekstiä🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi rokkijuhla sinne tai tänne turvallisessa tilassa missä häirintään puututaan VVälityömästi ja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa palstasetä kerrassaan hienostuneen juonikasta tekstiä🤭
Kuten sanoin hän luulee että jokainen viesti on tältä palstasedältä. Eikä muuten mene enää vitsistä, sinulla on vakava mielisairaus joka vaatii luultavasti vuosien hoitoa. Tietenkin saat luulla ja kuvitella mitä haluat mutta ei se asiaa siksi tai miksikään muuksi muuta. Hanki nyt hyvä ihminen ajoissa apua.
- Anonyymi
Kyllä, mutta tuollainen pitää sanoa noin 15 cm päästä jot menee perille.
- Anonyymi
Ei kannata vaivautua.
- Anonyymi
Ei ainakaan kukaan muu ole antanut ymmärtää että olisin pakkomielteinen kiimainen läähättävä koira tai sinnepäin.
- Anonyymi
Mitä hemmettiä, aloittajaäijä? Toivottavasti.
- Anonyymi
Puhutaan vaan... Myönnän että pieleen meni ja pahasti.
- Anonyymi
Arvostan miehessä piirrettä, että pystyy myöntämään virheensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostan miehessä piirrettä, että pystyy myöntämään virheensä.
Olisitpa se nainen jota vieläkin ajattelen. Aikaa vaan on mennyt jo niin paljon, ja itse ryssin koko tilanteen silloin niin pahasti että epäilen että hän ei halua olla minun kanssani enää missään tekemisissä. Ihan rehellisesti olin tyhmä, ja käytökseni oli jos ei muuta niin kypsymätöntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitpa se nainen jota vieläkin ajattelen. Aikaa vaan on mennyt jo niin paljon, ja itse ryssin koko tilanteen silloin niin pahasti että epäilen että hän ei halua olla minun kanssani enää missään tekemisissä. Ihan rehellisesti olin tyhmä, ja käytökseni oli jos ei muuta niin kypsymätöntä.
Vuosia, kuukausia, viikkoja...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun miestäni odotan ja toivon että ottaa yhteyttä vielä näinkin pitkän ajan jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun miestäni odotan ja toivon että ottaa yhteyttä vielä näinkin pitkän ajan jälkeen.
Miksi sinä et ota yhteyttä häneen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä et ota yhteyttä häneen?
Hänen käytös jätti syvän arven. En vaan pysty enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosia, kuukausia, viikkoja...?
On siitä jo pari vuotta aikaa.
- Anonyymi00074
Anonyymi kirjoitti:
siitäs sait
- Anonyymi00075
Anonyymi kirjoitti:
Selkärangattoman miehen ei kannata haaveilla , naiset ei todellakaan halua selkärangatonta miestä, joka vain satuttaa.
- Anonyymi
Jos nyt vaan unohdat. Sun parasta ennen pävä meni keväällä.
- Anonyymi
Miksi keväällä?
- Anonyymi
Oho, mitäs keväällä tapahtui?🫣
- Anonyymi
Haluatko sinä unohtaa sen naisen ? Vai rakastatko? Jos niin niin miksi luovutat tai vastasit tähän viestiin?
- Anonyymi
Ai jaa, en tiennytkään. Sori siittä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa, en tiennytkään. Sori siittä.
Ei keväällä mikään pilaannu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko sinä unohtaa sen naisen ? Vai rakastatko? Jos niin niin miksi luovutat tai vastasit tähän viestiin?
Ohi!
- Anonyymi
Mä en tykkää mököttäjistä. Ne on tylsiä ihmisiä ja jääräpäisiä oman tahdon passiivisella väkivallalla runnojia. Eniten kuitenkin häiritsee tylsyys. Tykkään avoimen rähjäävästä paljon enemmän. Voi suuttua, mutta pitää osata pian leppyä.
- Anonyymi
En tarvitse naista, joka yrittää alentaa minua.
- Anonyymi
Yksinkertaista. En tarvitse miestä joka alentaa naista.sivu
- Anonyymi
Kauanko olet ns styylaillyt tai esistyylailluy tämän palstaäijän luoman hahmon kanssa?😬
- Anonyymi
Se on sun korvien välissä. Ei naiset alenna miestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sun korvien välissä. Ei naiset alenna miestään.
Ei hän minua ainakaan alenna, kun jätin hänet taakseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän minua ainakaan alenna, kun jätin hänet taakseni.
Ei hän olekkaan sun mies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se mies jonka elämää yrität karnevalisoida länkyttämällä palstaäijälle yötä päivää diggaa tästä sinun keppihevostelusta, yksärinkertainen? Varmaan kiittää lämpimästi🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se mies jonka elämää yrität karnevalisoida länkyttämällä palstaäijälle yötä päivää diggaa tästä sinun keppihevostelusta, yksärinkertainen? Varmaan kiittää lämpimästi🙄
Melkein jopa huvittaa miten yksi katkera seitsemän leivän uuni voi pilata koko yksilön maineen käytännössä katsoen tunimuni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisesta puhuin.
- Anonyymi
En huomioi sellaisia ihmisiä koskaan mitenkään joita olen ennen auttanut asiassa kuin asiassa ja jotka kääntävät suhtautumisen ja lopettavat tervehtimisen ym. Puhuvat selän takana paskaa ja kaikki yhdestä pienestä "virheestä" jonka tein,mikä ei liittynyt heihin yhtään mitenkään.
- Anonyymi
Jep, tuollaisia riittää. Nykypäivänä muutenkin lähes mahdotonta löytää aitoja ihmisiä jotka eivät puhuisi pahaa selän takana, moni ei ilmeisesti edes itsekään tajua sitä tekevänsä.
- Anonyymi
Se on ihan sama mitä kirjoitan kun se ei johda mihinkään. Juu ei tarvi huomioida kaikki oli ihan turhaa ja paskaa en ole koskaan sinusta puhunut.
- Anonyymi
Oudosti katsoi kun oven avasi, oli silloin pimeää, sen verran näkyi palstan välilehti nopeasti suljit.
- Anonyymi
Hyvää joulua teillekkin,älkää taåelko!
- Anonyymi
Selvä 🚩🚩🚩
- Anonyymi
Koitahan nut yrittää pysyä pinnalla palstasedän avausten spinnaamisen kanssa, taantunut tantta
- Anonyymi
Älä luule aloitusta jonkun sinun tuttusi kirjoittamaksi
- Anonyymi
Tietämättä sinun suhteesta, on aika vaikea kommentoida. Mutta kuinka pitkä suhde on (vai onko tapailu vasta). Jos pitkä suhde, onkohan mies yrittänyt pitkään kestää suhdettanne? Ja sait katkaistua kamelilta selkärangan. Se että syyllistää ainoastaan toista, kertoo että et kanna vastuutasi tapahtumista. Suhteissa on aina vähintään kaksiosapuolta, ja vaikka haluaisi sysätä syyn toiselle osapuolelle. Seuraukset johtuu yleensä kuitenkin kummastakin osapuolesta.
- Anonyymi
Pidä vaan huoli omista suhteistasi,toisten suhteet ei kuulu sinulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat saada täältä voimaantumista ja myötätuntoa. Panosta enemmän ulos antiinsi. Ja jos taas totuus sattuu noin paljon kannattaa olla ehkä kirjoittamatta tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti vedyttyä Spinnausta taas kerran keskellä yötä palstasedän aloituksessa ja sen rutiininomaisesti monologeissa mitä jotkut matalamieliset luuserit komppaa syystä mitä en ymmärrä. T naiselta juuri kakille teille wt:lle
- Anonyymi
Kuka on syyllistänyt aloituksessa vain toista???
- Anonyymi
Luuletko että haet psykologista sadistista mielihyvää, koska se tuo sulle voiman ja kontrollin tunnetta. Haet sitä varmaan senntakia, koska sun äitis on vyöryttänyt lonkeronsa yltympäri sun elämää, sehän oli vähän semmoinen YLTÄvastaava, aivan horoskooppia myöten määritteli kuka sä oot.
- Anonyymi
Ei kukkokaan käskien laula!
- Anonyymi
Maskuliininen mies ottaa ohjat aivan oma-aloitteisesti..
- Anonyymi
Voit pitää kukkos ja lehmäs!
- Anonyymi00076
Juoppo
- Anonyymi
Asioista voi todella puhua. Ehkä yritin aikoinaan jo, mutta luovutin. En kelpaa, näytit sen henkisesti erittäin satuttavalla tavalla.
- Anonyymi
Sama
M - Anonyymi
Hyvä, että sinuakin sattui.
- Anonyymi00073
Jos sinulla on käsitys että toinen voi tehdä ihan mitä haluaa ja myös ihan kenen tahansa kanssa, niin voin kertoa että myös se saattaa sattua siihen toiseen ihmiseen aika syvälle. Jos niitä satuttavia tuntemuksia on kertynyt useita, niin vähitellen se jättää jälkensä. Tuollaista et varmastikaan tarkoittanut, sen kyllä uskon mutta siltä se joskus vaikutti. Jos samaan aikaan tilanne on, että keskusteleminen tuollaisista vähänkin vaikeammista asioista on liki mahdotonta, niin valitettavasti aika tuhoon tuomitulta alkaa ennen pitkää näyttämään.
- Anonyymi
Mä oon kyllä puhunut asioita aina siihen pisteeseen kun on mahdollista, joten sorry ei mulle
- Anonyymi00072
Chatti kuumien tyttöjen kanssa odottaa sua 💋 https://Victoria.hoty.lat/Victoria#/?/?/yspd8ufyy
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 543018
- 612841
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p462381Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa422371- 632137
- 552035
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411005Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit115946Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.123909Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit38884