Älkää vaan paljastako Kihniön persuille, että Suomen kouluissa opetetaan lapset laskemaan arabialaisilla numeroilla.
Vastaukset 13
- Anonyymi
päättäjät ovat saaneet suuren viisauden ollessaan nevojen vaikutuksien alaisia ja palosankojen kiillotuksella pääsöö lautakuntaan.
- Anonyymi
Pääsöökö kuka vain. Mä ainakin voisin sankoja kiillottaa.
- Anonyymi
Minä en ainakaan kuulu mihinkään lahkoon vaan kuuntelen Black Sabbathin ihanaa musaa.
- Anonyymi
No se että kuuntelee Sabbathia ei vielä tarkoita etteikö johonkin lahkoon kuulu. Kyllä sitä metallia muutkin kuuntelee, että ei se kilpi kyllä sillä perusteella kiillotu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se että kuuntelee Sabbathia ei vielä tarkoita etteikö johonkin lahkoon kuulu. Kyllä sitä metallia muutkin kuuntelee, että ei se kilpi kyllä sillä perusteella kiillotu.
No kiillotuuko jos vielä lisäksi kuuntelee Deep Purplea ja Led Zeppeliniä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, jäi kiireessä t pois. Kiillottuuko pitää olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kiillotu, mutta on taatusti mukavampaa :)
- Anonyymi00020
Uuu
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301169- 66819
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,37686- 91599
P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓139596Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss266593- 52516
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47500Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?33465- 33462