En aio asioda enää juutalaisvastaisessa kaupassa.
Natsimarket S -ryhmä
14
651
Vastaukset
- Anonyymi
Uuni lämpiää heil Hitler..
- Anonyymi
Sama aloitus Ilmajoki ketjussa🤦
- Anonyymi
Taitaa postaus tulla tehtaankadulta tai itäräjän vähemmän sivistyneeltä puolelta. Tämmöinen määrä ylä-ääniä tällaiseen aiheeseen pienen kylän Suomi24 alustalla on vähintäänkin outoa.
- Anonyymi
Israelin valtion toimien kritisointi ainakin periaatteessa on eri asia kuin juutalaisten kritisointi. Ellei sitten halua nähdä kansanmurhaa ja vuosikymmeniä sitten YK:n tuomitsemia laittomia siirtokuntia juutalaisuuden ytimeksi.
- Anonyymi
Olihan se SS-ryhmältä tyhmästi tehty tehdä tuollainen poliittinen kannanotto.
- Anonyymi
S- ryhmä teki asiassa väärin kahdesta syystä, keskittyvät nyt poliittisiin kannanottoihin vaikka pitäisi keskittyä oman alueen asiakasomistajien etuihin ja tekevät päätöksen poliittisin perustein, ei oikeudenmukaisesti/tasa-arvoisesti (vrt esimerkiksi Iran, Syyria ja Kiina). Tarkoitushakuinen poliittinen päätös syö S-ryhmän uskottavuutta kaikkien asiakasomistajien kauppana.
- Anonyymi
Hyvä päätös S-ryhmältä. Ällöttää koko Israelin valtio.
- Anonyymi
Kannata missään kaupassa käydä, kaikilla luurankoja kaapissa.
- Anonyymi
Halpa-Halli on hyvä vaihtoehto.
- Anonyymi
Selvästi parempi kuin S-ryhmän kaupat. Minun moraalini ei salli minun käydä S-ryhmän kaupoissa tällaisen jälkeen. Afganistanilaisia ja iranilaisia tuotteita myyvät, mutta israelilaiset ei kelpaa poliittisista syistä. Vihaksi pistää tällainen epäoikeudenmukaisuus.
- Anonyymi
Ei tuu ikävä
- Anonyymi
Aion kakata s-marketin ovelle. Se on Israelin kunniaksi
Israelin suurlähetystön luo voisi viedä kasan sontaa. Diplomaatit voisivat sitten laskea sitä liukurilla.
- Anonyymi00016
Mä en muualla käykkä ku asss marketis.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599708K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765472Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565089PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *674769- 1892278
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112185Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001809- 881508
- 211431
- 411103