En aio satuttaa itseäni kanssasi. Meillä on liian erilainen käsitys parisuhteesta. Sinä haluaisit, että tavataan s*ksin merkeissä silloin kun sinä haluat. Minä haluan enemmän.
Älä ota yhteyttä
13
287
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minä haluan mies enemmän kyllä.
- AnonyymiUUSI
Ootko nyt ihan varma, että aloitus on mieheltä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko nyt ihan varma, että aloitus on mieheltä?
Aloitus on mieheltä. Ap
- AnonyymiUUSI
Mitä sinä haluat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on mieheltä. Ap
Ei ome mieheltä.
- AnonyymiUUSI
Päästä jo irti.
- AnonyymiUUSI
Milloin olen sanonut ett tahdon tavata seksin merkeissä. Kaikkea muuta haluan ennemmin ennen sitä, en sitä ennen kuin ollaan oikeassa suhteessa.
- AnonyymiUUSI
On se aika ohkasta.. yhteyttä.
- AnonyymiUUSI
Niinpä ei kukaan toivo olla pelkkä pano.
- AnonyymiUUSI
"Kotka Rankki yhä Pilvessä". Kuulemma. ;)
-sivusta
- AnonyymiUUSI
Eihän sulla Ap raukalla ole ketään muuta kuin tämä palsta. Siinä sinun suuri seikkailusi!
- AnonyymiUUSI
En ota enää kehenkää yhteyttä koskaan.
- AnonyymiUUSI
Älä koskaan -AP kuvittele, että sinä tiedät mitä toinen ihminen haluaa.
Jos ja kun et ole jutellut hänen kanssaan perusteellisesti pitkän kaavan mukaan.
Seksi on toisarvoinen asia monille naisille, vaikka jotkut muuta kuvittelee.
Ei se ole mitenkään normaalia, jos se pyörii mielessä jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353415Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1312425Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v241927Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen71520Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.721505Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541310- 631164
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen661142Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e521110- 611011