Moni sairastuu psykoosiin luonnollisistä syistä.
Toiset vasta kun polttelivat kanapissiä, joka "tuhosi aivot".
Mutta hyväksytäänkö kanapissi psykoosi osaksi ihmisen kasvua?
Elintärkeä psykoosi on tie itseensä ja tuonpuoleiseen.
Psykoosista voi parantua ja tutkitaan, että parantuuko kanapissi psykoosista helpommin kuin luonnollisesta psykoosista.
On luettu, että jotkut kulttuurit vaivuttivat nuoria psykoosiin kastaakseen oppilas noituuteen.
Sallitussa kanapississä, lääkärin vihdoin on otettava askel ja parantava potilas psykoosista.
Kannabis psykoosi on välttämätön ihmisen kehitykselle
6
250
Vastaukset
- Anonyymi
Kaveri joka polttaa kanapissiä, hänen nopeutensa kasvaa. Kun hän poltti äsken, hänet ei saa kiinni, hän tarttuu jokaiseen uuteen asiaan ja jättää vanhat kesken. On aina kiire.
- Anonyymi
Toinen nainen ja äiti huutaa ja on vaarallisen avoin kaikkia kohtaan.
Hänenkin nopeus on iso.
Porukat eivät nuku, mutta hengailevat koko yö viis veisaten lapsista. - Anonyymi
Kanapissi kommuunissa syntyy oma tietoisuutensa.
Porukat ovat telepaattisesti yhteydessä toisiinsa ja piiri on suljettu.
Jos ei polta kanapissiä ja on piirissä, niin on kyllä ulkopuolinen.
Tulos: kanapissi muuttaa tietoisuutta. Aivoissa tapahtuu jotakin uutta.
Eipä kotimaassa ole kuullut siitä, mitä tapahtuu mielelle kun polttaa kanapissiä.
Olen kuullut, että Espanjassa olisi huumefilosofeja.
Tarvitaan mielenkiintoinen tulkintaa, mitä nähdään kanapississä.- Anonyymi
Tulkinta mieluiten kerrottava ennen kuin alkaa käyttää kanapissiä.
Voi lukea ja vielä pohtia, että tahtooko käyttää tuota kaikkea.
- Anonyymi
Mitä oletkaan käyttänyt saadaksesi itsesi näin huonoon kuntoon niin en suosittele sitä. En edes tiedä niin vahvaa ainetta millä tälläinen onnistuisi. Olen nähnyt vain Amerikkalaisia videoita hammaslääkärin jäljiltä, joka voisi vastata tilannetta. Siihen tosin pitää lisätä heikko yleissivistys.
Juttusi ovat kauniisti sanottuna sekavia. - Anonyymi
Tuo aloittajan hyvää tekevä " kanapissi " on huuhaata.
Se muka on välttämätön parempaan kasvuun ja elämään.
Voisin kertoa tarinan, kuinka nuorena alkanut pössyttely sai elämäni lopullisesti pilalle.
En jaksa kuitenkaan alkaa avautumaan asiasta. Kyllä tässä pärjäillyt on, mutta paremminkin olisi elämä voinut mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1347358KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4217012Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693563Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521353177Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092724Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään452280- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231783Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261556Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457