Kohinasta huolimatta

🤔 ⬛ 🛒 virallinen black friday on 28.11 eli tämän viikon perjantai. Se tuntuu olevan kaupoille tärkein päivä vuodessa. Sitähän on mainostettu jo kuukauden verran. Nyt on ihan tarpeeksi mustaa ilman sitäkin. Päivät ovat lyhyitä ja pimeitä.

Kevättä kohti mennään. Pihapuuhunkin on ilmaantunut lehtisilmut.🌴

18

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, juuri kahden vaiheilla ostaako vai jos puoleen hintaan saa..,sitten mieleen hiipii ajatus, että tarvitsenko niitä oikeasti koskaan.

• Mulla on kaappien siivous meneillään. Vein roskikseen jätesäkillisen tavaraa, joita en käytä. Nyt on tilaa hyllykaupalla. Puuvillaisista neuleista sain hyviä auton kiilloitusriepuja.

• Anonyymi

Kärkkäisellä kanattaa verkkokaupassa ostokset tehä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kärkkäisellä kanattaa verkkokaupassa ostokset tehä...

Joo se vaikuttaa hyvältä kaupalta. Mä oon tilannut sukat toisaalta 2 viikkoa sitten eivätkä ole vielä tulleet. Sensijaan eilen postin automaattiin jättämäni joulupaketti oli jo aamulla toisella puolella Suomea. Automaattipaketit saa lähetettyä euron alennuksella tän kuun loppuun asti.

• Anonyymi

Jep. Voit OSTAA vaikka kassillisen uusia, omia lyijykyniä, joilla kuvittelet lisää Silmuja pihapalmuus. ;)
      -sivusta

• En kyllä ymmärrä miten joku voi kiehahtaa puiden silmuistakin. En niitä poiskaan saa mieliksesi, kun ovat niin korkealla.

• lounas.ajatus kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miten joku voi kiehahtaa puiden silmuistakin. En niitä poiskaan saa mieliksesi, kun ovat niin korkealla.

Nyt on luonto vienyt pois parvekkeeni alla olevasta puusta. Se vihertää nyt kivasti, kun siinä on pikkuisia hiirenkorvia.

• Anonyymi

lounas joo namn löysin oli pakkasessa joku ieeallinen puffet-päärynä-jäätelölö

4-5 riisinjyvää tai puueohiutaletta päivässä miehen normiruokakin

• Anonyymi

Vatsani aktivoituu kun olen syönyt ben & jerrys-jäätelöä. Jotkut ovat sitä mieltä että BF olisi asiakkaiden höynäyttämistä mutta olen eri mieltä. Loppupeleissä hinnoittelut ovat aina tuote-, eli tapauskohtaisia.

Oikeastaan ainoa keino selvitellä hintoja on kuukausien mittainen hintaseuranta ennen ja jälkeen BF:n jotta saa selville paljonko alennuksen suuruus on tosiasiassa ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vatsani aktivoituu kun olen syönyt ben & jerrys-jäätelöä. Jotkut ovat sitä mieltä että BF olisi asiakkaiden höynäyttämistä mutta olen eri mieltä. Loppupeleissä hinnoittelut ovat aina tuote-, eli tapauskohtaisia.

Oikeastaan ainoa keino selvitellä hintoja on kuukausien mittainen hintaseuranta ennen ja jälkeen BF:n jotta saa selville paljonko alennuksen suuruus on tosiasiassa ollut.

Ja mun tabletti kuukahtaa aina ku sä oot käyny kiskalla jäätelöostoksilla. ;)
        -työkkäristäterkkuja

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei ole pakastimessa muutaa herkkua marjojen lisäksi kuin pakastettuja banaaninviipaleita. Niistä tuli pakastettuna liian makeita mun makuun.

• Anonyymi kirjoitti:

BF:n jälkeen tulee joulun kahvitarjoukset ja heti joulun jälkeen alennusmyynnit. Kiirettä pitää tarjoushaukalla.

• lounas.ajatus kirjoitti:

BF:n jälkeen tulee joulun kahvitarjoukset ja heti joulun jälkeen alennusmyynnit. Kiirettä pitää tarjoushaukalla.

Euron päivätkin piti koluta läpi, että sai kotimaisia omenoita.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Euron päivätkin piti koluta läpi, että sai kotimaisia omenoita.

Tästä lähtien kannattaa omenatki viedä vaikka Eestiin huollettavaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tästä lähtien kannattaa omenatki viedä vaikka Eestiin huollettavaksi.

En käy vapaaehtoisesti missään mihin pitää mennä laivalla 🛳⛴️🛥🚢

• Anonyymi

Black friday tarjous toi viime vuonna uudet renkaat autoon ja ilmanen huolto kaupan päälle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      44
      4746
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      56
      2595
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1044
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1015
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      71
      984
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      119
      935
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      71
      904
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      845
    9. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      820
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      51
      788
    Aihe