🤔 ⬛ 🛒 virallinen black friday on 28.11 eli tämän viikon perjantai. Se tuntuu olevan kaupoille tärkein päivä vuodessa. Sitähän on mainostettu jo kuukauden verran. Nyt on ihan tarpeeksi mustaa ilman sitäkin. Päivät ovat lyhyitä ja pimeitä.
Kevättä kohti mennään. Pihapuuhunkin on ilmaantunut lehtisilmut.🌴
Kohinasta huolimatta
17
210
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, juuri kahden vaiheilla ostaako vai jos puoleen hintaan saa..,sitten mieleen hiipii ajatus, että tarvitsenko niitä oikeasti koskaan.
Mulla on kaappien siivous meneillään. Vein roskikseen jätesäkillisen tavaraa, joita en käytä. Nyt on tilaa hyllykaupalla. Puuvillaisista neuleista sain hyviä auton kiilloitusriepuja.
- Anonyymi
Kärkkäisellä kanattaa verkkokaupassa ostokset tehä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärkkäisellä kanattaa verkkokaupassa ostokset tehä...
Joo se vaikuttaa hyvältä kaupalta. Mä oon tilannut sukat toisaalta 2 viikkoa sitten eivätkä ole vielä tulleet. Sensijaan eilen postin automaattiin jättämäni joulupaketti oli jo aamulla toisella puolella Suomea. Automaattipaketit saa lähetettyä euron alennuksella tän kuun loppuun asti.
- Anonyymi
Jep. Voit OSTAA vaikka kassillisen uusia, omia lyijykyniä, joilla kuvittelet lisää Silmuja pihapalmuus. ;)
-sivustaEn kyllä ymmärrä miten joku voi kiehahtaa puiden silmuistakin. En niitä poiskaan saa mieliksesi, kun ovat niin korkealla.
lounas.ajatus kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miten joku voi kiehahtaa puiden silmuistakin. En niitä poiskaan saa mieliksesi, kun ovat niin korkealla.
Nyt on luonto vienyt pois parvekkeeni alla olevasta puusta. Se vihertää nyt kivasti, kun siinä on pikkuisia hiirenkorvia.
- Anonyymi
lounas joo namn löysin oli pakkasessa joku ieeallinen puffet-päärynä-jäätelölö
4-5 riisinjyvää tai puueohiutaletta päivässä miehen normiruokakin- Anonyymi
Vatsani aktivoituu kun olen syönyt ben & jerrys-jäätelöä. Jotkut ovat sitä mieltä että BF olisi asiakkaiden höynäyttämistä mutta olen eri mieltä. Loppupeleissä hinnoittelut ovat aina tuote-, eli tapauskohtaisia.
Oikeastaan ainoa keino selvitellä hintoja on kuukausien mittainen hintaseuranta ennen ja jälkeen BF:n jotta saa selville paljonko alennuksen suuruus on tosiasiassa ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vatsani aktivoituu kun olen syönyt ben & jerrys-jäätelöä. Jotkut ovat sitä mieltä että BF olisi asiakkaiden höynäyttämistä mutta olen eri mieltä. Loppupeleissä hinnoittelut ovat aina tuote-, eli tapauskohtaisia.
Oikeastaan ainoa keino selvitellä hintoja on kuukausien mittainen hintaseuranta ennen ja jälkeen BF:n jotta saa selville paljonko alennuksen suuruus on tosiasiassa ollut.Ja mun tabletti kuukahtaa aina ku sä oot käyny kiskalla jäätelöostoksilla. ;)
-työkkäristäterkkuja Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan ainoa keino selvitellä hintoja on kuukausien mittainen hintaseuranta ennen ja jälkeen BF:n jotta saa selville paljonko alennuksen suuruus on tosiasiassa ollut.Mulla ei ole pakastimessa muutaa herkkua marjojen lisäksi kuin pakastettuja banaaninviipaleita. Niistä tuli pakastettuna liian makeita mun makuun.
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan ainoa keino selvitellä hintoja on kuukausien mittainen hintaseuranta ennen ja jälkeen BF:n jotta saa selville paljonko alennuksen suuruus on tosiasiassa ollut.BF:n jälkeen tulee joulun kahvitarjoukset ja heti joulun jälkeen alennusmyynnit. Kiirettä pitää tarjoushaukalla.
lounas.ajatus kirjoitti:
BF:n jälkeen tulee joulun kahvitarjoukset ja heti joulun jälkeen alennusmyynnit. Kiirettä pitää tarjoushaukalla.
Euron päivätkin piti koluta läpi, että sai kotimaisia omenoita.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Euron päivätkin piti koluta läpi, että sai kotimaisia omenoita.
Tästä lähtien kannattaa omenatki viedä vaikka Eestiin huollettavaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Tästä lähtien kannattaa omenatki viedä vaikka Eestiin huollettavaksi.
En käy vapaaehtoisesti missään mihin pitää mennä laivalla 🛳⛴️🛥🚢
- Anonyymi
Black friday tarjous toi viime vuonna uudet renkaat autoon ja ilmanen huolto kaupan päälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4678391Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1195760Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2524713Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli494565Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s614075Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603900SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1673692- 901667
- 901128
- 41809