Sait eilen nimipäiväonnitelun, miltä se tuntui. Olenko mielestäsi tunkeutuja, kiva, vai ahdistava? Olisi mukava nähdä ihan kahdestaan, vaikka vain ystävinä.
Tiedätkö Ismo että olet minulle erityinen
18
299
Vastaukset
- Anonyymi
Selänpesijä kelpaisi saunan lauteille.
- Anonyymi
Sitäkö sinä tahdot, niinkuin hyvät herrat sarjassa. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkö sinä tahdot, niinkuin hyvät herrat sarjassa. 😉
Sulta ainaki pääsis kunnon Paukku? -sivu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saunassa sentäs sovi, sokiaks tulloo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saunassa sentäs sovi, sokiaks tulloo.
Joku aattelee ilotulitteita vissin tai on pentuna koijattu. En ollu tämä. -aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä ollut semmoinen aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä ollut semmoinen aloitus.
Mojova jytky. Saunan seinätki taipuu notkolle
- Anonyymi
Ootko se sama, joka ensin haukku jonku exänsä Ilkan? :D
-sivusta- Anonyymi
En ole enkä tunne järkeviä ilkkoja, mitä voi odottaa kun ei ole äiti keksinyt muuta nimeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole enkä tunne järkeviä ilkkoja, mitä voi odottaa kun ei ole äiti keksinyt muuta nimeä.
Ohan Tuusulassaki Kellokas. Ja Kantsussa Tanotorvi. :D
- Anonyymi
Aloittaja en tunne sinua, mutta toivottavasti viestisi meni perille oikealle henkilölle. Sain itse eilen siskoltani nimipäivä onnittelun. Mutta ajattelin samalla avata vähän itseäni, sekä sitä miksi palasin tänne kirjoittamaan. Olin täysin poissa täältä palstalta monet vuodet, en käynyt täällä kertaakaan noin kolmeen vuoteen. Miksi palasin nyt? Minulle tuli oikeasti intuitio, tai aavistus tai jotain sellaista. Jotain sisälläni pakotti minut tänne. Koska tunsin erityisen voimakasta tunnetta häneen, sekä sitä miten hän voi. Ja onko hänellä kaikki hyvin. Jotain yliluonnollista tuntui olevan, mitä tapahtui minulle. No olen Rakastanut tätä ihmistä ja kaivannut niin monta vuotta, että en ihmettele jos tuollaista tapahtuu. En, koskaan olisi uskonut jos joku olisi sanotut, noin kuusivuotta sitten että tulen sekoittamaan itseni Rakkaudella näin paljon. Olen Rakastanut nyt viisivuotta häntä, joka päivä, ilta ja yö. Mitä tämä on saanut minussa aikaan? Paljon hyviä asioita on tapahtunut sisälläni sielussa, enkä voi tarpeeksi häntä kiittää siitä mitä koen ja tunnen. Mutta se kaipaus ja ikävän tunne ei ole ollut mukavaa, se vain jotenkin hajoittaa ihmistä pitkässä juoksussa. Siksi häivyin täältä silloin pois, en sen takia etten olisi Rakastanut. Tekstini vähän poikkoilee nyt, en jaksa jäsennellä enkä miettiä oikein kirjoitusta. Annan tunteiden muuttua vain tekstin muotoon. Joku voi ajatella että tämä mies ei saa ketään naista, kun on viisivuotta ollut ilman naisen läheisyyttä. En, ole pystynyt vielä suhteeseen, koska olen Rakastanut häntä nämä vuodet. Miksi alunperin ihastuin ja Rakastuin häneen? Ihastuin hänen Kauniisiin kasvoihin ja silmiin, sekä koko olemukseen hänessä. Sitten tuli Rakkaus häneen, jotenkin hän luovutti sielustaan jotain minulle. Tietämättä sitä itse edes, näin hänen Kauniin ulkokuoren sisälle ja tunsin jotain niin Kaunista ja herkkää hänessä. Nyt taas joku negattivinen ja kyyninen sydän järkyttyy mitä kirjoitan, mutta en anna sitä nautintoa. En yleensä palaa lukemaan mitä joku kirjoittaa, näistä minun ajatuksistani. Ainut asia millä minulle on merkitystä on se että hänellä olisi asiat hyvin, en välitä muiden mielipiteistä mitään. Nyt näinä vuosina olen vasta tajunnut miltä tuntuu tunne kun olet oikesti Rakastunut johonkin ihmiseen, sydän ei luovuta vaan jatkaa Rakastamista. Aloittaja toivotaan että tavoitat hänet ja voit kertoa hänelle mitä sinulla on sydämellä. Koska kaikki hyvä pitää laittaa kiertämään. Mutta sinulle Rakkaani lopuksi jotain, herkkää ja Kaunista niinkuin sinäkin! Kirjoitin nimesi hiekkaan, mutta aalto huuhtoi sen pois, kirjoitin nimesi taivaalle, mutta tuuli pyyhkäisi sen pois. Kirjoitin nimesi sydämeeni sieltä sitä kukaan voi viedä.
- Anonyymi
Rakkaus ei katoa koskaan se vain muuttaa muotoaan. Minulle oli alusta asti selvää että tämän ihmisen kanssa voin olla oma itseni. Puhuttiin mistä vain, mutta sisintäni en uskaltanut hänelle avata. Kadun sitä koko ajan. Se on liian merkityksellistä. Yritän pohtia joka päivä mitä tämä on kun se ei muutu.
- Anonyymi
Kiti Kiti Rakkausguru. Hammaslääkäriin.
- Anonyymi
Suomessa on 5508 Ismo nimistä, en usko että olen tavoittelemasi henkilö. Enkä saanut kuin yhden onnittelun, se tuli siskoltani. Mutta eihän kukaan onnitteluista loukkaannu sentään.
- Anonyymi00015
Et ole oikea.
- Anonyymi00016
Miks ei? Kirstikin on taas Balilla.
- Anonyymi00017
Kuka ihmeen kirsi?
- Anonyymi00018
minä olen kans ismo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2524548Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1282978Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741730Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051563Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201461- 551314
- 931235
- 471085
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083