Hieman kiusallinen aihe joten sen takia kirjoitan sanat oikein . Olen 69 vuotias mies ja entinen homoseksuelli. Olen alkanut tapailemaan uutta kumppania joka on kiinnostunut peppuseksistä. Kysynkin nyt kokemusta heterona peppuseksistä. Ajatus ehkä vähän hirvittää ihan vaan siitä syystä että peräpukamat ja ajoittainen ripuli🙈. Onko muilla onnistunut hyvin? Vinkkejä? Kiitos etukäteen☺️
Mies hämillään
9
260
Vastaukset
- Anonyymi
Kuuleppa nyt Jarmo! Et voi enää harjoittaa tuollaista seksiä, koska tuomioistuin on todennut sinut heteroksi. Sinulla ei ole enää minkäänlaista seksuaalista poikkeavuutta.
- Anonyymi00010
Voisiko tuomioistuimen päätöksestä valittaa tai voisiko oikeus purkaa heteropäätöksen ja muuttaa hänet alkuperäiseen muotoonsa?
- Anonyymi
Mikä on, kun yleensä Jarmo kirjoittaa jotain epämääräistä siansaksaa, vaikka hän olisi kykenevä kirjoittamaan sanat aivan oikeinkin?
- Anonyymi00011
Hoikkalan on melkeinpä pakko toimia tuolla tavalla. Hän on kiistänyt joka mahdollisessa paikassa kirjoitelleensa palstalle yhtään mitään. Tämän takia hänen on pakko kirjoittaa sellaisella tavalla, josta häntä ei voisi tunnistaa helposti.
- Anonyymi
Vai että entinen homo. Ja edelleen tykkää peppuseksistä.
- Anonyymi
Tärkeintä on nautinto, kynttilä on aina plussaa!
- Anonyymi
mode kysyy
- Anonyymi
Jarmo on hyvä mode.
- Anonyymi00012
Sinä tulit kaapista ulos .olet ollut siis kaappihetero?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584