Mikä se on? Luterilaisuus: Jumala rakastaa sinua ehdoitta ja ansiottomasti.
Maailman paras uskonto!
78
337
Vastaukset
- Anonyymi
Maailmassa ei voi edes olla "parasta uskontoa", koska se ei olisi silloin totuus, todellisuus ei ole mikään uskon asia.
- Anonyymi
Tuota uskonto-sanaa on käytetty niin paljon, ettei suuri osa kansasta oikein miellä, mistä on kyse. Kysehän on luulemisesta, totena pitämistä ilman minkäälaista todistetta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuota uskonto-sanaa on käytetty niin paljon, ettei suuri osa kansasta oikein miellä, mistä on kyse. Kysehän on luulemisesta, totena pitämistä ilman minkäälaista todistetta.
"anonyymi
2025-11-24 17:54:46 Tuota uskonto-sanaa on käytetty niin paljon, ettei suuri osa kansasta oikein miellä, mistä on kyse."
!!!!!!
Itse en käytä puhekielessä koskaan kyseistä sanaa.
Toivoa ja suunnitella voi sekä joskus jopa haaveilla.
Ne riittää.
- Anonyymi
Kova on tarjous luterilaisilla, ei tarvi tehdä mitään muuta kuin pahaa lähimmäisilleen aina tappamiseen saakka kaikki pahuudet läpikäyden kaikki mahdolliset synnit aina valkoisesta valheessa saakka murhaan. Saa olla kuin eno pellossa ...
- Anonyymi
Luterilaisuus on kristinuskoa, ihan samalla tavalla kuin muutkin kristinuskon lajit ja lahkot. Täysin sama perusperiaate.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luterilaisuus on kristinuskoa, ihan samalla tavalla kuin muutkin kristinuskon lajit ja lahkot. Täysin sama perusperiaate.
Jos puhutaan, että jokin kristinuskon laji tai lahko olisi toista 'parempi' tai toista 'huonompi', niin se on vain silkkaa harhaan johtamista.
- Anonyymi
Kaikki uskonnot ovat hölynpölyä.💩
Buddhalaisuus ei ole hölynpölyä kun siinä on jälleen syntyminen ja karma♥️- Anonyymi
budha olisi päässyt laihdutusleikkaukseen , koska oli niin himojensa orja 🤣
- Anonyymi
Hölynpölyähän buddhalaisuus on, kun ilman minkäänlaista todistetta uskotaan johonkin jälleensyntymiseen ja karmaan.
Alhaista!
Yhtä alhaisella tasolla kuin kaikki uskonnot. - Anonyymi
Kristinuskossa ei voi olla uudestisyntymistä tai karmaa, kun idea on pelastua, ettei tarvitse vastata pahoista teoistaan, kun Paholainen tekee niin pistämättömän hyvän tarjouksen Jumalan kirouksen palvonnalla Jeesuksen nimeen, ettei uskova raaski kieltäytyä, vaan myy Paholaiselle sielunsa. Ei ole edes mitään sielua, mikä vaeltaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristinuskossa ei voi olla uudestisyntymistä tai karmaa, kun idea on pelastua, ettei tarvitse vastata pahoista teoistaan, kun Paholainen tekee niin pistämättömän hyvän tarjouksen Jumalan kirouksen palvonnalla Jeesuksen nimeen, ettei uskova raaski kieltäytyä, vaan myy Paholaiselle sielunsa. Ei ole edes mitään sielua, mikä vaeltaisi.
Kristinusko ei itsessään ole mitenkään alhaisella tasolla, sehän kertoo ihan valtavasta määrästä Paholaiselle myydyistä sieluista, ja siitä, että miten älykkäästi tarina on valehtelematta luotu. Valheet keksivät uskovaiset.
- AnonyymiUUSI
"Anonyymi
2025-11-24 15:41:52
Kaikki uskonnot ovat hölynpölyä"
-------------------
Myös maintsemasi buddhalaisuus kuuluu samaan kastiin:
Buddhalaisuuden korkein taso on Nirvana:
"A-lyhteenveto
Nirvana tarkoittaa kirjaimellisesti "sammuksiin puhaltamista", eli kärsimyksen ja siihen liittyvän uudelleensyntymän (samsara) päättymistä. "
- Anonyymi
eli minäkin pahin ateisti joka suomessa on koskaan syntynyt , kun käännyn kuolinvuoteeni viimeisellä tunnilla uskovaiseksi niin pelastun 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Otetaanpa taas esimerkki tästä ateistien idiotismista. Tässä kristinuskon pelastus Paavalin omin sanoin, joka on tehnyt koko opin, kirje Roomalaisille:
<<<7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä VIHAAN, sitä minä teen. Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu. Sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä PAHAA, mitä en tahdo, minä teen.
Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle JEESUKSEN KRISTUKSEN, meidän Herramme, kautta!
Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKIA.<<<
https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=roo&luku=7
Ja hän kirjoittaa edellä näin:
<<<eli minäkin pahin ateisti joka suomessa on koskaan syntynyt , kun käännyn kuolinvuoteeni viimeisellä tunnilla uskovaiseksi niin pelastun 🤣🤣🤣<<<
Miten ajattelit palvella pelastuneena lihalla sitä synnin lakia kuolemasi jälkeen?- Anonyymi
Minusta olisi ihan kiva, jos vain uskovaiset höynäyttäisivät, mutta kun vielä idiootit ateistit ovat mukana näissä valheissa, niin se nyppii. Ettekö edes tähän mennessä ole tulleet ymmärtämään, että kyseessä on SIJAISKÄRSIMYSOPPI, ei mikään taivaaseen meno, vaan se, ettei tarvitse ITSE VASTATA PAHOISTA TEOISTAAN, kun ne laitetaan Jeesuksen piikkiin, joka kidutettiin kuoliaaksi ja kirottiin tosi Jumalana uskovaisten puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta olisi ihan kiva, jos vain uskovaiset höynäyttäisivät, mutta kun vielä idiootit ateistit ovat mukana näissä valheissa, niin se nyppii. Ettekö edes tähän mennessä ole tulleet ymmärtämään, että kyseessä on SIJAISKÄRSIMYSOPPI, ei mikään taivaaseen meno, vaan se, ettei tarvitse ITSE VASTATA PAHOISTA TEOISTAAN, kun ne laitetaan Jeesuksen piikkiin, joka kidutettiin kuoliaaksi ja kirottiin tosi Jumalana uskovaisten puolesta.
Lisäystä - minun on tosi vaikea ymmärtää, että tämän jatkuvan, päivittäisen jauhamisen jälkeen, te ette edelleenkään ymmärrä, että MIHIN KRISTINUSKO PERUSTUU.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäystä - minun on tosi vaikea ymmärtää, että tämän jatkuvan, päivittäisen jauhamisen jälkeen, te ette edelleenkään ymmärrä, että MIHIN KRISTINUSKO PERUSTUU.
Katsokaa sitä Jeesuksen kidutuskuvaa, lukekaa ne kiroukset, joita olen Raamatusta laittanut, ja nekö ovat vatma merkki siitä, että pääsee taivaaseen?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsokaa sitä Jeesuksen kidutuskuvaa, lukekaa ne kiroukset, joita olen Raamatusta laittanut, ja nekö ovat vatma merkki siitä, että pääsee taivaaseen?!
Koko kristinuskossa ei ole mitään taivasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko kristinuskossa ei ole mitään taivasta!
Koko kristinusko on, kuten teologian tohtori Tarkki sanoo - vain vampyyriuskonto, joka todennäköisesti kiellettäisiin, jos se tulisi nyt markkinoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko kristinusko on, kuten teologian tohtori Tarkki sanoo - vain vampyyriuskonto, joka todennäköisesti kiellettäisiin, jos se tulisi nyt markkinoille.
Ja minä sanon, että koko tarina kertoo siitä, että miten äärettömän tyhmä on ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä sanon, että koko tarina kertoo siitä, että miten äärettömän tyhmä on ihminen.
Kuten Albert Einstein sanoi: "Vain kaksi asiaan ovat äärettömiä - maailmankaikkeus ja ihmisten tyhmyys, mutta ensimmäisestä en ole aivan varma.'
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmasti oikeassa kun katsot itseäsi peilistä.
- Anonyymi
Tosi tyhmistä uskonnollisista höpötyksistä kannattaa sanoutua irti ja se on viisautta.
Ei Raamattu opeta, että mitä älyttömämpiä höpötät, sitä uskovaisempi olet. - Anonyymi
Ainoa joka voi pelastaa teidän sielunne on Jumalan Poika Jeesus Kristus.
Hyväksytkö Jumalan tahdon mukaisesti Evankeliumin sanoman ja alatko etsimään Hänen kanssaan pyhittymällä Totudessa ja Jumalan armossa. Jumala on antanut meille Raamatun ilmoituksen uudesta elämästä, tutki mitä Jumala sanoo Uudessa testamentissa.
Uuden testamentin alkutekstit ovat kreikaksi. Siitä on suomenoksia joista täydellisin on Novum, siinä on alkutekstin sanat ja sanakirja, sekä tekstien suomenokset. Tämä löytyy myös neistä. - Anonyymi
Luterilaisuus taitaa olla maailman paras uskonto eli uskonto missä ei tarvitse tehdä yhtään mitään muuta kuin syntiä jatkuvalla syötöllä. Kaikissa muissa uskonnoissa on kaikenlaisia aktiviteettija.
- Anonyymi
Mitä syntiä tarkoitat? Sinulla taitaa olla kokemusta kun noin asiantuntevasti kirjoitat.
- Anonyymi
Totta minunkin mielestäni:
Armo = Ansaitsematon Rakkaus Minun Osakseni
Luterilainen kristitty Jumalan armosta- Anonyymi
Amen! Tuon ymmärtämiseksi tarvitaan sitä lapsen viisautta jota Jeesuskin suositteli: "Joka ei ota Jumalan valtakuntaa vastaan niin kuin lapsi, hän ei pääse sinne sisälle".
- Anonyymi
Se onkin outoa jos maailman paras uskonto menettää koko ajan merkitystään.
Pian sillä voi vain herjata muita uskomuksia.- Anonyymi
Voi voi! Onko sinun uskomuksiasi taas herjattu ja parjattu?
- AnonyymiUUSI
"...löytäneenkö hän uskoa maan päältä?" Kaiken maailman harha- ja hörhöopit kyllä lisääntyvät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"...löytäneenkö hän uskoa maan päältä?" Kaiken maailman harha- ja hörhöopit kyllä lisääntyvät.
"Maailman paras uskonto?"
Mikä se on? Luterilaisuus: Jumala rakastaa sinua ehdoitta ja ansiottomasti."
Edellytyksenä tietysti se, että vanhempaisi ovat vieneet sinut kastettavaksi. Ilman sitä olet kadotettu. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Edellytyksenä tietysti se, että vanhempaisi ovat vieneet sinut kastettavaksi. Ilman sitä olet kadotettu.Siinä taas helluntailainen vänkääjä itkee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä taas helluntailainen vänkääjä itkee
Eihän se voi sietää sitä että vanhemmat opettavat lastaan tuntemaan Jeesuksen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Edellytyksenä tietysti se, että vanhempaisi ovat vieneet sinut kastettavaksi. Ilman sitä olet kadotettu.Näytät olevan kovasti kateellinen meille luterilaisille. Pysy sinä vain siellä karsinassasi niin saat sitä lahkosi hyväksyntää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se voi sietää sitä että vanhemmat opettavat lastaan tuntemaan Jeesuksen
Missähän tällainen ihme tapahtuu?
Eväthän vanhemmat itsekään usko Jeesukseen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missähän tällainen ihme tapahtuu?
Eväthän vanhemmat itsekään usko Jeesukseen.Vai eivät usko Jeesusta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Edellytyksenä tietysti se, että vanhempaisi ovat vieneet sinut kastettavaksi. Ilman sitä olet kadotettu.Ai niinkö, kun Luther sanoi, että kasteella asetetaan Perkele ihmisen kimppuun koko tämän elämän ajaksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkö, kun Luther sanoi, että kasteella asetetaan Perkele ihmisen kimppuun koko tämän elämän ajaksi?
Äläkä sotke juutalaisen tekemää kristinuskoa Lutheriin, joka kirjoitti teoksen "Juutalaisista ja heidän valheistaan".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Edellytyksenä tietysti se, että vanhempaisi ovat vieneet sinut kastettavaksi. Ilman sitä olet kadotettu.Jumala ei aseta meille mitään edellytyksiä eikä ehtoja rakastaakseen meitä. Hänen rakkautensa on ehdoton ja ansaitsematon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Äläkä sotke juutalaisen tekemää kristinuskoa Lutheriin, joka kirjoitti teoksen "Juutalaisista ja heidän valheistaan".
Luther oli luultavasti ainoa, joka edes tajusi, että mitä juutalaiset kristinuskon luodessaan tekivät, ja karrikoi sen siihen muotoon, että huijaus on selvemmin nähtävissä. Niin koko juutalaishuijaus tulikin nyt Lutherin syyksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luther oli luultavasti ainoa, joka edes tajusi, että mitä juutalaiset kristinuskon luodessaan tekivät, ja karrikoi sen siihen muotoon, että huijaus on selvemmin nähtävissä. Niin koko juutalaishuijaus tulikin nyt Lutherin syyksi.
Matteuksen evankeliumin 7. luku kertoo kahdesta tiestä, joista toinen vie kadotukseen ja väärällä profeetalla, joka onkin raatelevainen susi.
Kun laitat raamattu hakuun "raatelevainen susi", saat vastauksen Benjamin on raatelevainen susi.
Sitten ei tarvitse kuin tarkistaa wikipediasivu: Paavali oli Benjaminin heimosta.
Benjaminin heimo Raamatun mukaan tappoi Israelin heimon, ja Jeesus oli israelilainen.
Ei totuuden selville saaminen tämän vaikeampaa ole. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näytät olevan kovasti kateellinen meille luterilaisille. Pysy sinä vain siellä karsinassasi niin saat sitä lahkosi hyväksyntää.
kyllä, se on hyvin kateellinen meille kun en tunne Jeesusta
- AnonyymiUUSI
"Armo = Ansaitsematon Rakkaus Minun Osakseni"
Tämä hindulaisten tyylinen mantra on varmaan eräs suurimpia syitä miksi luterilaiset saa olla mitä ovat eikä minkään tarvitse muuttua kuin vaan lekotella "armon auringossa". Mitä nyt pahaa tehdään alvariinsa lähimmäisilleen ja näistä sitten luetaan päivittäin mediassa mistä lähisuhdeväkivalta luterilaisten keskuudessa on eräs merkittävä väkivallan muoto ja näitä väkivaltoja luterilaisten keskuudessa on kymmeniä uutiskynnyksen ylittäviä.- AnonyymiUUSI
Tuo on evankeliumia jota Jeesus käski seuraajiensa julistaa sanoin ja teoin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on evankeliumia jota Jeesus käski seuraajiensa julistaa sanoin ja teoin.No ei todellakaan käskenyt - mene nyt helvettiin, kun nimenomaan painotti kaikkea vastuuta tekemisessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan käskenyt - mene nyt helvettiin, kun nimenomaan painotti kaikkea vastuuta tekemisessä.
Olen ylen kyllästynyt tuohon uskovaisten hävyttömään ja röyhkeään valheeseen Jeesuksen opetuksesta, kun hän nimenomaan opetti täysin päinvastoin - vastuuta omista teoista - että voivat olla kun ellun kanat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on evankeliumia jota Jeesus käski seuraajiensa julistaa sanoin ja teoin."Tuo on evankeliumia jota Jeesus käski seuraajiensa julistaa sanoin ja teoin."
Jeesus ei edes osannut Suomen kieltä ihmisenä ollessaan. Hän ei tuntenut sanaa - armo!!!
Armo tulee Jeesuksen Golgatalla suoritetun kuoleman kautta, jos henkilö ottaa vastaan uskon Jeesukseen ja siis Jeesuksen ottaa vastaan kun Hän sydämen ovella kolkuttaa. Jos/kun tämä Jeesukseen uskoon tullut sitten elää Jeesuksessa Kristuksessa ja Jeesus hänessä, niin hän saa armon.
Armo ei tule minkään kirkollishindulaisen matran kautta.
- AnonyymiUUSI
Teitä on jymäytetty.
Uskonnot ovat huijausta, vaan luonnonlait ovat totta.- AnonyymiUUSI
Luonnonlaeissa on pieni ongelma - jo 100 vuotta sitten todettiin, että kaikki onkin vain tilastollista todennäköisyyttä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luonnonlaeissa on pieni ongelma - jo 100 vuotta sitten todettiin, että kaikki onkin vain tilastollista todennäköisyyttä.
Maailma ei toimikaan kuin kellon koneisto.
- AnonyymiUUSI
Jee mutta kuka ne on laatinut ne luonnonlait.
Mikä on luonto, mistä se tuli, mitä oli ennen niitä !? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jee mutta kuka ne on laatinut ne luonnonlait.
Mikä on luonto, mistä se tuli, mitä oli ennen niitä !?Ne on ollut aina
Ei niitä kukaan ole laatinut. Ne on kosmisia lakeja.
Googlaa luonnonlait.
- AnonyymiUUSI
Luterilaisuus on mielikuvitususkonto mutta Raamattu kyllä kertoo oikeasta Jumalasta. Jumala pelastaa, uskonto ei pelasta.
Ihmiset ovat luoneet luterilaisuuden juuri tarkoituksenaan miellyttää ihmisiä. Mutta se on vain petosta. - AnonyymiUUSI
Ei luterilainenkaan voi omin voimin uskoa ottaa, se on sidottu lakiin ja synnintuntoon, jonka Pyhä Henki paljastaa, jos saa. Vain syntinsä näkevä ja tunnustava (Jumalalle) totuudessa, saa ansiotta (ilman tekoja) syntinsä anteeksi vaikka 70 x 7, jos tarvis Jeesuksen K. sovituksen ja lunastuksen tähden ihmiseen katsomatta. Uskomattomat eivät saa syntejään anteeksi eivätkä luopiot eivätkä pakanat. Kaikki ovat teoistaan ja tekemättä jättämisistään vastuussa Jumalalle ja oikeuden mukainen tuomio on luvattu kaikille, joten kannattaisi katsoa , selviääkö tuomiolla ilman ansiotonta armoa häh!
Usko on lahja, ei sitä saa, jos ei nöyrry pyytämään totuudessa. Lahja on kaikkien saatavissa ja jokaiselle kuulevalle tarjona, mutta ei automaatti, vaan sidottu lakiin, evankeliumiin ja uskoon. USKONVANHURSKAUS! RAKKAUS TOTUUTEEN!- AnonyymiUUSI
Siis ei Jumala tyhmä ole, että antaisi itseään pilkata ja halveksia rangaistuksetta.
- AnonyymiUUSI
No luterilaisuus on poliittinen valtakoneisto jossa on jumalinen mystiikka työkaluna kansan uskonnolliseen reservaattiin aitaamiseksi.
Mitään yhteistä ei ole raamatullisen uskovien seurakunnan kanssa.- AnonyymiUUSI
Missähän näitä mainitsemiasi "raamatullisen uskovien seurakunnan" on? Voisitko kertoa että muutkin tietävät? Onko kyseisellä porukalla nimeä, osoitetta tms.?
- AnonyymiUUSI
puhuit juuri helluntailaisuudesta, vaari
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missähän näitä mainitsemiasi "raamatullisen uskovien seurakunnan" on? Voisitko kertoa että muutkin tietävät? Onko kyseisellä porukalla nimeä, osoitetta tms.?
"Missähän näitä mainitsemiasi "raamatullisen uskovien seurakunnan" on?"
Kaikki jotka elävät Jeesuksessa ja Jeesus hänessä!! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki jotka elävät Jeesuksessa ja Jeesus hänessä!!Arvasinkin että olet niin ujo ettet kerro.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki jotka elävät Jeesuksessa ja Jeesus hänessä!!Taivasten valtakunta asuu sisäisesti meissä jotka elämme Jeesuksessa ja Jeesus meissä!!
Siellä on Jeesuksen seurakunta!!
Room. 8:9
Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
Room. 8:11
Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.
1. Kor. 3:16
Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on, Jeesus sanoi, ’etsikää, niin te löydätte’!
Weijon lahko.
😊😊😊😊😊>>Näytät olevan kovasti kateellinen meille luterilaisille. Pysy sinä vain siellä karsinassasi niin saat sitä lahkosi hyväksyntää.>>
Olen kovasti kateellinen luterilaisille koska saavat maksaa kirkollisveroa.
😊😊😊😊😊- AnonyymiUUSI
Etkö tiedä että kateus on synti?
- AnonyymiUUSI
Jumalan rakkaudesta kertominen näyttää herättäneen kommenttien moneuden. Hyvä!
- AnonyymiUUSI
... ja se Jumalan rakkaus esiintyy siinä että lähetti ainoan Poikansa, Jeesuksen.
Eli jokaisen pitäisi ottaa tämä Jeesus vastaan kun Hän sydämen ovella kolkuttaa.
1. Joh. 4:9
Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
... ja se Jumalan rakkaus esiintyy siinä että lähetti ainoan Poikansa, Jeesuksen.
Eli jokaisen pitäisi ottaa tämä Jeesus vastaan kun Hän sydämen ovella kolkuttaa.
1. Joh. 4:9
Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.Laodikeian seurakunta oli uskovien ja uudestisyntyneiden seurakunta, mutta Jeesus oli pantu ulos kolkuttelemaan ovia. Laodikeialaiset uskovat olivat niin omahyväisiä ja niin hengellisesti rikkaita omasta mielestään etteivät he tarvinneet enää Jeesusta.
"Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan". Minä kyllä kolkutin ja Jeesus tuli avaamaan.
>>Etkö tiedä että kateus on synti?>>
Tiedän mutta en voi tunteilleni mitään.
😊😊😊😊😊- AnonyymiUUSI
Olet siis synnin orja
- AnonyymiUUSI
Jumala on keksitty Konstanttinopolin kirkolliskokouksessa samalla kuin homoviha.
Mielisairaat piispat piruuttaan keksivät- AnonyymiUUSI
Kirkkolaitokset keksittiin jumalattoman keisarin pakottamana tuossa kirkolliskokouksessa. Sitähän yhä sanotaan KIRKOLLISkokoukseksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirkkolaitokset keksittiin jumalattoman keisarin pakottamana tuossa kirkolliskokouksessa. Sitähän yhä sanotaan KIRKOLLISkokoukseksi.
Sekös eräitä harmittaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekös eräitä harmittaa
Ja eräs nauttii sellaisesta pakkovallasta. Maallinen hallitsija määrää, mitä kirkon pitää tehdä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1202372Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from401962Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen301897- 1021887
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276481886Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la581169- 1171085
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20953- 54890
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110857